Hyves is zo'n leutermedium.quote:
wat is er nu in dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hyves is zo'n leutermedium.
"Ja, en toen ben ik hier en daar geweest." Net Twitter
Of van die droeftoeters die hun hele hebben en houden op hyves mikken.
Jantje Janssen, telefoon: 061234567
Adres: John F Kennedylaan 44.
"Volgende week lekker op vakantie naar Turkije voor 2 weken!!"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hyves is zo'n leutermedium.
"Ja, en toen ben ik hier en daar geweest." Net Twitter
Of van die droeftoeters die hun hele hebben en houden op hyves mikken.
Jantje Janssen, telefoon: 061234567
Adres: John F Kennedylaan 44.
"Volgende week lekker op vakantie naar Turkije voor 2 weken!!"
Je kunt beter Schoolstraat 4 invullen zonder plaatsnaamquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
OMG straks wordt er nog bij je ingebroken, edit snel
iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter Schoolstraat 4 invullen zonder plaatsnaam
Good luck als je die wilt vinden in NL (bijna elke stad en dorp heeft een Schoolstraat)
Zeker de pizza pepperoni-smaak van Laysquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
idd![]()
In elke plaats waar ik tot nu toe heb gewoond was er een schoolstraat aanwezig
Mijn chips zijn zo scherp dat mijn mond in de fik staat.Volgens mijn vriendin moet ik minder schransen omdat ik een buikje zou krijgen. Met nadruk op zou natuurlijk
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Wanneer ga je weer op stap met je vrienden? Het is Zaterdag.
Kappen met uitdagen Edwin. Begin je gedrag zat te worden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dat doet mij denken aan de tijd dat ik bij mijn vader ging wonen. Daar was ook alles trash.
Jij snapt wat een goede beat isquote:
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kappen met uitdagen Edwin. Begin je gedrag zat te worden.
Edwinuss, zelfs als hij gewoon aardig doet een ass!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.
Zwaar. Met die supergeniale swap magicquote:
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zwaar. Met die supergeniale swap magic![]()
(en anders moet je dus modden)
Dat was heel simpel. Je hebt de PS1, en als je daar een origineel exemplaar in deed, dan begon de PS1 het schijfje dus te booten (logo, geluidje) en dan moest je de PS1 dus openen en met iets van een potlood ergens een dingetje indrukken zodat de PS1 dacht dat de speler 'gesloten' was. Als je bofte kon je daarna je kopietje gewoon spelen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudt
Swaptrick:quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudt
Dan nog: Alsof het zo bijzonder is dat je een PS1 hebt staanquote:Op zondag 25 april 2010 00:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Swaptrick:
![]()
maar mijn console is al gemod dus.....
alleen memory card doet t niet,ik zal kijken of het aan de playstation liht, of dat die memory card kaduuk is
hmm....quote:Op zondag 25 april 2010 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog: Alsof het zo bijzonder is dat je een PS1 hebt staan
Die dingen worden nu voor een appel en een ei verkocht met kopietjes. Altijd lachen als een kopietje de zeik in draait of er op een gegeven moment mee kapt.
Verder: de swap trick is niet echt goed voor je PS1.
Wil je echt een antwoord?quote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
Zo te zien zijn er sinds kort weer een aantal vaste stamgasten verdwenen. Hoe kan dat?
woahquote:
Vooral zo doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.
quote:
"And if we take a look at the left, we see the Domtoren. And if we look over here, we see the verloedering van GAM SC..."quote:
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.quote:
Ik wil ook graag een leuke SC.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
Op dit moment verziek jij de SC met je uitdagende gedrag. En nu ga ik slapenquote:
Wel als je een pittig lopend buffet hebquote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig niet meer, want eigenlijk staat mijn toilet / douche deur altijd open. En aangezien ik tegenwoordig steeds meer mensen over de vloer heb is dat niet echt handig.
Mensen krijgen een naam en komen daar niet eenvoudig van af. Vooral niet als die mensen zelf doorgaan met hun 'baggerige' of 'nep-interesante' nieuwtjes.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel als je een pittig lopend buffet heb
Loop dan niet zo te zieken!!!quote:
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou jij het dan ook leuk voor de anderen? Thanks
poëzie diep in de nachtquote:Op zondag 25 april 2010 00:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |