Waarom is dat volgens jou een hartstilstand? Zit jouw hart in je hoofd?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
...Toen ik dichterbij kwam zag ik dat er rond het hoofd een plas bloed lag...
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef neurd het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een hartstilstand? Zit jouw hart in je hoofd?
Geen wonder dat je zo'n domme topics opent, er is gewoon geen ruimte meer voor hersens in je hoofd
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.
Inderdaad zeg, van alle fokkersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Overlijdt niet iedereen aan een hartstilstand?
Nee. Je hart klopt nog door als je onder niet-hart gerelateerde omstandigheden overlijdt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Maar wat is de klacht nu eigenlijk?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik sta daar te dansen op het liedje:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is natuurlijk heel sneu.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is ik ben natuurlijk heel sneu.
En natuurlijk ben ik er hartstikke van geschrokken...
Het kan iedereen gebeuren.. Maar ja, het was een jong iemand dus ik vind het heel erg sneu. En ik leef echt mee.
Geen. Sensatietopic.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar wat is de klacht nu eigenlijk?
Deze is beter:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is natuurlijk heel sneu.
En natuurlijk ben ik er hartstikke van geschrokken...
Het kan iedereen gebeuren.. Maar ja, het was een jong iemand dus ik vind het heel erg sneu. En ik leef echt mee.
Het was zelfs nog niet opgevallen dat dat AP wasquote:
Dan staat hij alsnog dik in de minquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Ezio het volgende:
Zozo dat was wel spannend zeker om een helikopter in 't dorp te zien waar ze normaal alleen handkarren hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus wat ben jij (AP, red.) een pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus wat ben jij (AP, red.) een pauper
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
En die foto ookLekker blij poseren voor een stervende omdat je nog nooit eerder in je leven een helikopter hebt gezien
Dat is hippe nonchalancequote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die één broekspijp achter de flap doen en één eroverheen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef Dartanion het volgende:
AP, waarom kom jij nog op dit forum. Niemand vindt je aardig. Niemand wil je topic lezen. Iedereen hoopt dat jij zelf een hartstilstand meemaakt en eindigt als onderwerp van een topic :-)
En wat vond je ervan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf deze heb ik nooit gezien, mooie foto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Salatrel het volgende:
haha die foto uit de OP doet mij denken aan Tourist Guy
[ afbeelding ]
ja is een hele meme geweest jaren geleden. hadden ze die gozer overal voor gefotoshopped.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf deze heb ik nooit gezien, mooie foto.
Is dat niet gewoon nep?
Das altijd wel echt ernstig ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die één broekspijp achter de flap doen en één eroverheen.
Ernstig goed ja.quote:
mijn opa heeft het de eerste keer overleeft maar hij werd gelijk geholpenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Ze ging dus best hard?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.
Jij bent zo dom héquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef neurd het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een hartstilstand? Zit jouw hart in je hoofd?
Geen wonder dat je zo'n domme topics opent, er is gewoon geen ruimte meer voor hersens in je hoofd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Bron? Pics?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Kick.
En AdvancedPower is in mekaar geslagen.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om AP op te zoeken en hem te slaan
Wat een irritant kut jochie is het ook
Toeval? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Kick.
quote:
Omdat er al professionele hulp was. Ga eerst eens lezen ofzoquote:
mooiquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Kick.
Leer zelf lezen, onderontwikkelde:quote:Op donderdag 29 april 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat er al professionele hulp was. Ga eerst eens lezen ofzo
Waar is die professionele hulp dan van je?quote:en zag ik op een gegeven moment een groepje van 3 mensen en iemand die op de grond lag (met zijn handen vooruit en zijn hoofd op de grond).
Daar is je professionele hulp, in die vijf minuten kan je een leven redden.quote:5 Minuten later kwam de politie eraan en daarna ook nog 2 ambulances en toen nog eens 4 politie auto's.
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
Is er geen mirror van zijn enorm slechte video voor GS doeleinden?
Je bent echt geobsedeerd door mij hea.quote:
YouTube heeft een nieuwe player zie ikquote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent echt geobsedeerd door mij hea.![]()
![]()
Ik wil je.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent echt geobsedeerd door mij hea.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
YouTube heeft een nieuwe player zie ik
Gozer, ik draag dat petje zoals ik zelf wil.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef 9x19 het volgende:
TS, waarom draag jij je petje als een VMBO'er?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, ik draag dat petje zoals ik zelf wil.
En die kleding die ik aan heb is gewoon merkkleding zoals Jack & Jones en G-star enz.
En ook al was het Zeeman? So what?! Moet iedereen toch zelf weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
Waarom is ie verwijderd?quote:
Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.quote:
Nee, dan kan ik jou eerst vragen waaruit jij concludeert dat hij geen eerst hulp heeft verleend? (Los van het feit dat het AdvancedPower isquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Leer zelf lezen, onderontwikkelde:
[..]
Waar is die professionele hulp dan van je?
[..]
Daar is je professionele hulp, in die vijf minuten kan je een leven redden.
En nu weer terug naar school, de pauze is bijna voorbij
Hij vroeg het echt heel lief waarna ik medelijden met hem kreeg, die jongen heeft het al zo zwaar.quote:
Dreigden ze je filmpjes aan je ouders te laten zien?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.
Nee. Mijn ex chanteerde de bende enz.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dreigden ze je filmpjes aan je ouders te laten zien?
ex?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex chanteerde de bende enz.
Schijt aan die gastjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.
Ik mis nog steeds die vid dat je niet naar hege durfdequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, ik ben al blij genoeg dat Penisbaard me heeft geholpen. Als het allemaal weer uit de lucht is en alles niet meer zo vers is (met 2 weken tot een maand) dan mogen ze er wel weer op.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, ik ben al blij genoeg dat Penisbaard me heeft geholpen. Als het allemaal weer uit de lucht is en alles niet meer zo vers is (met 2 weken tot een maand) dan mogen ze er wel weer op.
Is AdvancedPower dood?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef Penisbaard het volgende:
Rust zacht, zoete AdvancedPower. Je was een dappere strijder.
Okee, het is nu langer dan een maand geleden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, het is nu langer dan een maand geleden.
Penisbaard, kom maar op met die filmpjes.
mensen die AP gehoorzamenquote:
Een nieuwe Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerkquote:
ZE kreeg een hartstilstand?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |