Waarom is dat volgens jou een hartstilstand? Zit jouw hart in je hoofd?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
...Toen ik dichterbij kwam zag ik dat er rond het hoofd een plas bloed lag...
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef neurd het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een hartstilstand? Zit jouw hart in je hoofd?
Geen wonder dat je zo'n domme topics opent, er is gewoon geen ruimte meer voor hersens in je hoofd
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.
Inderdaad zeg, van alle fokkersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Overlijdt niet iedereen aan een hartstilstand?
Nee. Je hart klopt nog door als je onder niet-hart gerelateerde omstandigheden overlijdt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Maar wat is de klacht nu eigenlijk?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik sta daar te dansen op het liedje:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is natuurlijk heel sneu.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is ik ben natuurlijk heel sneu.
En natuurlijk ben ik er hartstikke van geschrokken...
Het kan iedereen gebeuren.. Maar ja, het was een jong iemand dus ik vind het heel erg sneu. En ik leef echt mee.
Geen. Sensatietopic.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar wat is de klacht nu eigenlijk?
Deze is beter:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Had iemand opgezet.
Maar even terug: het is natuurlijk heel sneu.
En natuurlijk ben ik er hartstikke van geschrokken...
Het kan iedereen gebeuren.. Maar ja, het was een jong iemand dus ik vind het heel erg sneu. En ik leef echt mee.
Het was zelfs nog niet opgevallen dat dat AP wasquote:
Dan staat hij alsnog dik in de minquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Ezio het volgende:
Zozo dat was wel spannend zeker om een helikopter in 't dorp te zien waar ze normaal alleen handkarren hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus wat ben jij (AP, red.) een pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus wat ben jij (AP, red.) een pauper
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
En die foto ookLekker blij poseren voor een stervende omdat je nog nooit eerder in je leven een helikopter hebt gezien
Dat is hippe nonchalancequote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die één broekspijp achter de flap doen en één eroverheen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef Dartanion het volgende:
AP, waarom kom jij nog op dit forum. Niemand vindt je aardig. Niemand wil je topic lezen. Iedereen hoopt dat jij zelf een hartstilstand meemaakt en eindigt als onderwerp van een topic :-)
En wat vond je ervan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf deze heb ik nooit gezien, mooie foto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Salatrel het volgende:
haha die foto uit de OP doet mij denken aan Tourist Guy
[ afbeelding ]
ja is een hele meme geweest jaren geleden. hadden ze die gozer overal voor gefotoshopped.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf deze heb ik nooit gezien, mooie foto.
Is dat niet gewoon nep?
Das altijd wel echt ernstig ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die één broekspijp achter de flap doen en één eroverheen.
Ernstig goed ja.quote:
mijn opa heeft het de eerste keer overleeft maar hij werd gelijk geholpenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Trannellius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |