Vandaag rond 12 uur fietste ik door het dorp waar mijn school staat en zag ik op een gegeven moment een groepje van 3 mensen en iemand die op de grond lag (met zijn handen vooruit en zijn hoofd op de grond).
Toen ik dichterbij kwam zag ik dat er rond het hoofd een plas bloed lag... 5 Minuten later kwam de politie eraan en daarna ook nog 2 ambulances en toen nog eens 4 politie auto's. Er werden dingen bij het slachtoffer gedaan (ze probeerden het slachtoffer te redden dus). Alles werd afgesloten door de politie. Toen hoorden we een hard lawaai. Dit bleek de traumahelikopter te zijn. We zijn toen naar het veldje waar de helikopter ging landen gegaan. Het was een mooi gezicht, ondanks dat het afschuwelijk was waarvoor hij kwam. Er haastte zich een politieauto naar de helikopter die een paar hulpverleners naar het slachtoffer bracht... Na een half uurtje van proberen was het slachtoffer overleden..
Rust in vrede slachtoffer. Toen werd het slachtoffer weggereden en werd alles opgeruimd. Er werd een roosje op de plaats gelegd.. We zijn toen naar de helikopter gefietst en gekeken hoe hij opsteeg. Een mooi gezicht.. Maar alsnog: waarvoor hij kwam was treurig.
Heb ook nog een video van alle politiemacht en de broeders aan het werk weten te bemachtigen, maar dit lijkt mij niet respectvol om te plaatsen.

![]()
Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.