Waarom is ie verwijderd?quote:

Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.quote:

Nee, dan kan ik jou eerst vragen waaruit jij concludeert dat hij geen eerst hulp heeft verleend? (Los van het feit dat het AdvancedPower isquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Leer zelf lezen, onderontwikkelde:
[..]
Waar is die professionele hulp dan van je?
[..]
Daar is je professionele hulp, in die vijf minuten kan je een leven redden.
En nu weer terug naar school, de pauze is bijna voorbij

Hij vroeg het echt heel lief waarna ik medelijden met hem kreeg, die jongen heeft het al zo zwaar.quote:

Dreigden ze je filmpjes aan je ouders te laten zien?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.

Nee. Mijn ex chanteerde de bende enz.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dreigden ze je filmpjes aan je ouders te laten zien?

ex?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex chanteerde de bende enz.

Schijt aan die gastjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het Penisbaard netjes gevraagd. En als het allemaal weer uit de lucht is komen ze er wel weer op. Ik werd er mee gechanteerd en uitgelachen op school enz. Hoop dat je dat nu ook begrijpt dat ze daarom er af zijn.

Ik mis nog steeds die vid dat je niet naar hege durfdequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, ik ben al blij genoeg dat Penisbaard me heeft geholpen. Als het allemaal weer uit de lucht is en alles niet meer zo vers is (met 2 weken tot een maand) dan mogen ze er wel weer op.

quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, ik ben al blij genoeg dat Penisbaard me heeft geholpen. Als het allemaal weer uit de lucht is en alles niet meer zo vers is (met 2 weken tot een maand) dan mogen ze er wel weer op.

Is AdvancedPower dood?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef Penisbaard het volgende:
Rust zacht, zoete AdvancedPower. Je was een dappere strijder.

Okee, het is nu langer dan een maand geleden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:

quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, het is nu langer dan een maand geleden.
Penisbaard, kom maar op met die filmpjes.

mensen die AP gehoorzamenquote:

Een nieuwe Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerkquote:

ZE kreeg een hartstilstand?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg een hartaanval op de fiets en is toen neergeklapt... Vandaar dat bloed.

quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |