Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
Hoe kan ik die man Muten? ik kan dr niet na luisteren....maar wil wel ff kijken daar???????????? hellupppppppp!!!!
Wat een ellende ......quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ellende ......ik kijk straks nog wel even als die weg is
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
Tja. En het vervelende is dus dat je niet naar iets anders kunt luisteren (tv bijvoorbeeld) als je de chat ook nog wilt lezen. Dankzij die man zal de chat dan uit moeten.quote:
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Dat van die 30 jaar wist ik... ongelooflijk maar waarschijnlijk te dom voor ander werk. En die winden vind ik onbeschaafd, ik ben blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.
Ik word straal genegeerdquote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
En hij loopt al 30 jaar in de WAO zegt ie.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Ik zag het.quote:
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.quote:Toch zit het hem wel dwars dat niet iedereen weg van hem is.
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.quote:
Ach, ze doen maar als ze het zo belangrijk vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
Groot gelijk, hier is vooralsnog geen lol aan te beleven.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het.
[..]
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van makenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van maken
Sorry, maar 'opaatje' zit er al uren. Van mij mag hij weg maar hij is niet meer weg te branden. Nu moet ik zometeen de chat helemaal uitzetten omdat ik anders het nieuws niet kan horen vanwege die man.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
Hij vraagt al, bijna ongerust, of hij wel in beeld kan als Peter zelf uit gaat zenden. Wat een ellende, wie heeft dit bedacht.
Hard? Vind je dat echt?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Ik vind de vermaakwaarde 0,0, er valt niet om te lachen en het heeft niets te melden. Volgende graag.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!
Hij noemde DWDD de Rooie Rakkers, dat begint nu. Maar als ik dat ga kijken dan toch liever zonder commentaar van Opaatje.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar 'opaatje' zit er al uren. Van mij mag hij weg maar hij is niet meer weg te branden. Nu moet ik zometeen de chat helemaal uitzetten omdat ik anders het nieuws niet kan horen vanwege die man.
Let's agree to disagree..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de vermaakwaarde 0,0, er valt niet om te lachen en het heeft niets te melden. Volgende graag.
Tja, dan zul je het hele venster moeten sluiten. En dat omdat zo'n man die al 30 jaar niets doet zonodig in beeld wil zonder iets te melden te hebben. Jammer.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde DWDD de Rooie Rakkers, dat begint nu. Maar als ik dat ga kijken dan toch liever zonder commentaar van Opaatje.
*klikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dan zul je het hele venster moeten sluiten.
Bij chatroulette werd hij iedere keer weggeklikt, lijkt me.quote:En dat omdat zo'n man die al 30 jaar niets doet zonodig in beeld wil zonder iets te melden te hebben. Jammer.
Ik ga het niet meer meemaken. Klik.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa moet z'n tv iets harder zetten, anders hoort hij het niet. Wedden dat hij dan zelf ook wat harder gaat schreeuwen?
Nee he, zet ik net de chat weer aan, lees ik die laatste regel van jequote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu schakelen we fullscreen over naar de cavia die moet bevallen.
[ afbeelding ]
Gelukkig komt Opaatje straks weer terug.
Hij volgt de chat in ieder geval nog als een havikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee he, zet ik net de chat weer aan, lees ik die laatste regel van je
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij volgt de chat in ieder geval nog als een havik
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduiktquote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.
Oh god... post hij als 'opaatje'?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.
Oh god... post hij als 'opaatje'?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduikt![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik heb hem al bijna zover dat ie zich hier op FOK! aanmeldt.
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduikt![]()
wel on stream hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.
Copy en paste snapt ie ook al niet. Als hij hier komt eet ik mijn sokken op.
Eet smakelijk dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.
Copy en paste snapt ie ook al niet. Als hij hier komt eet ik mijn sokken op.
Ik heb meer een hoofd voor op de radioquote:
Oepsquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan.
Opaatje is niet geheel clueless, want hij post op drie verschillende fora. Daarvan ken ik trouwens alleen Golden Page. Dus we kunnen hem hier echt nog wel verwachten.
Je mag hem helemaal zelf vermaken.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan.
Opaatje is niet geheel clueless, want hij post op drie verschillende fora. Daarvan ken ik trouwens alleen Golden Page. Dus we kunnen hem hier echt nog wel verwachten.
Maar op het beste hopen dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef tonja het volgende:
Het gaat inderdaad niet goed met de cavia. De dierenarts is gebeld. Ik weet niet of ie ook langskomt zo.
update: De dierenarts komt morgenochtend langs als de cavia nog niet geworpen heeft dan.
Opaatje ging vanochtend ook naar het ziekenhuis dus dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan, maar ik zie nog geen Opaatje..
Hij moet behandeld voor flatulentie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Opaatje ging vanochtend ook naar het ziekenhuis dus dat kan kloppen.
De cavia is aan de winnende hand, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat het gevecht om de streamers nu gaat tussen een zwangere cavia en een sikkeneurige ouwe vent?
De mensen van de cavia vechten niet, het is grappig dat iedereen daar gewoon vrijwillig heen is gegaan. En volgens mij is Pearlbitch de enige die geforceerd campy zo'n ouwe non-entiteit erdoor wil drukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat het gevecht om de streamers nu gaat tussen een zwangere cavia en een sikkeneurige ouwe vent?
Opa slaagt er wel in om af en toe wat uit zijn lichaam te persen. Zo oneerlijk, hij doet het gewoon om die cavia te pesten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De cavia is aan de winnende hand, gelukkig.
Toverheks, als hij iets niet is, dan is het wel een 'opaatje'. Opaatjes zijn zachtaardig en lief en wijs.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
zie je wel, kan nog geen eens 2 dagen weg of Opaatje neemt de boel overthanks allemaal voor het posten van en over opaatje.
En ouder dan 58.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toverheks, als hij iets niet is, dan is het wel een 'opaatje'. Opaatjes zijn zachtaardig en lief en wijs.
Wat ontzettend gaaf! Ik ben jaloers.quote:
oh Disana ja had hem wel een paar keer gelezen maar had nog geen mening gevormd.quote:
Die ene zangeres (Monique) was tijdens de talent-round. Allerlei mensen vanuit het publiek die een stukje mee mochten doen. Daarbij was ook een nogal ballerig studentikoos mannetje die echt helemaal los ging op het Hammond-orgel, die kreeg de handen van de band ook wel op elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf! Ik ben jaloers.
Na ja, ieder zijn smaak natuurlijk. Pearlbitch vindt de man 'cult', iets slechts waar je toch van kunt genieten. Geef mijn portie maar aan Fikkie hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Disana ja had hem wel een paar keer gelezen maar had nog geen mening gevormd.
nu dus welen Scrut, ja 58 is te oud voor me dus ik ga maar niet op de versiertoer op de chat
De Rocky Horror Picture Show, dat is cult.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
De term cult is sinds DGK zo enorm verkracht. "Jaap is cult"
Puhlease. Dan heb je geen gevoel voor cult.
Jaap is niet cult, Jaap is vet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
De term cult is sinds DGK zo enorm verkracht. "Jaap is cult"
Puhlease. Dan heb je geen gevoel voor cult.
Toch denk ik dat Jaap, door het uitblijven van echte erkenning, zichzelf best als zodanig betiteld zou willen zien.quote:
Oh, dat weet ik wel zeker. Die vindt zichzelf ook echt cult, gok ik. En dat is op zich al zo no-cult. Je groeit als cultheld, dat ben je pas jaren na dato. En nee, door kots rollen en vies vet zijn maakt je verre van cult. Dat maakt je een vies vet door kots rollend zwijn. Niks meer, niks minder. Maar zeker geen cult.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Toch denk ik dat Jaap, door het uitblijven van echte erkenning, zichzelf best als zodanig betiteld zou willen zien.
Ik zag laatst ook Jaap in een flits bij Jensen toen we aan het zappen waren. Het is best triest als mensen koste wat kost met hun hoofd op de televisie willen. Zeker wat betreft zo'n type als Jaap, die intelligent is, nog steeds een opleiding heeft staan die hij af zou kunnen maken, maar bovenal: die bepaald andere prioriteiten zou moeten stellen met zijn problemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werkt nu geloof ik iedere week mee aan Snafu, net als Kelly. Ik zag vorige week bij toeval het eind van zijn bijdrage waar hij, o wat hebben we gelachen (NOT), een hele grote hamburger naar binnen zat te werken. Ik denk dat Jaap zelfs Jensen zou pijpen om maar op televisie te mogen blijven.
Gister zag ik nog een stukje van Lekker Slim, daar staan inmiddels drie mensen die enigszins betrokken waren bij SV om ontdekt te worden.
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Na ja, ieder zijn smaak natuurlijk. Pearlbitch vindt de man 'cult', iets slechts waar je toch van kunt genieten. Geef mijn portie maar aan Fikkie hoor
58 is allang niet oud meer, deze man ziet er gewoon heel oud uit.
Wie, afgezien van Peter_N, nog meer dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister zag ik nog een stukje van Lekker Slim, daar staan inmiddels drie mensen die enigszins betrokken waren bij SV om ontdekt te worden.
Maar er is werkelijk helemaal niets aan die man authentiek te noemen. Ik ben zelfs zo pretentieus om te veronderstellen dat ik vrij goed kan voorspellen hoe hij op verschillende terreinen tegen de wereld aankijkt want het lijkt me vrij standaard. Waarschijnlijk kun je een cam in duizenden huiskamers zetten en je krijgt dezelfde treurig makende beelden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).
Laten we er geen doekjes om winden, die man is natuurlijk zo 'fout' als maar kan, maar dat is nou juist zo leuk. Recht voor z'n raap en wysiwyg. Ik ben vroeger in een heel ander milieu opgegroeid (God, want klink dat presumptueus) en kan waarschijnlijk daarom zo gefascineerd naar dit soort mensen kijken.
Ik ben blij dat je althans nog zegt dat je hem fout vindt, want je enthousiasme deed gisteren anders vermoeden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).
Laten we er geen doekjes om winden, die man is natuurlijk zo 'fout' als maar kan, maar dat is nou juist zo leuk. Recht voor z'n raap en wysiwyg. Ik ben vroeger in een heel ander milieu opgegroeid (God, want klink dat presumptueus) en kan waarschijnlijk daarom zo gefascineerd naar dit soort mensen kijken.
Remco, die vervelende manager en gister zag ik dat Limburgse glibbertje die met die "filmregisseur" meegekomen was en ook programma's voor Johan wilde gaan maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie, afgezien van Peter_N, nog meer dan?
Hoe lang zal het nog duren voordat de dames van Lekker Slim worden aangevuld met Tabitha, Liesbeth en Idols reject linkeroog-rechterbroekzak?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Remco, die vervelende manager en gister zag ik dat Limburgse glibbertje die met die "filmregisseur" meegekomen was en ook programma's voor Johan wilde gaan maken.
Op Liesbeth na, die is te oud. zouden ze er prima bij passen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang zal het nog duren voordat de dames van Lekker Slim worden aangevuld met Tabitha, Liesbeth en Idols reject linkeroog-rechterbroekzak?
Mij maakt het niet treurig, het werkt bij mij op de lachspieren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je een cam in duizenden huiskamers zetten en je krijgt dezelfde treurig makende beelden.
Jij gaat er kennelijk van uit dat je per se sympathie voor mensen moet voelen om ze boeiend en/of komisch te vinden. Dat is dus een hardnekkig misverstand. Ik kan genieten van Fawlty Towers, maar heb in mijn dagelijks leven niets met personen die het karakter van Basil Fawlty hebben. Ook kan ik gefascineerd kijken naar documentaires over Idi Amin, Kim Il Sung en noem maar meer van dat soort "fraaie" personen, zonder dat ik ze nou echt sympathiek vind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je althans nog zegt dat je hem fout vindt, want je enthousiasme deed gisteren anders vermoeden.
Authenticiteit alleen is voor mij geen reden mensen sympathiek of goed te vinden. Bovendien is deze man alleen 'authentiek' bij de gratie van een vrouw die hem kennelijk al meer dan 30 jaar voorziet in alles wat hij nodig heeft. In zijn eentje zou het een nog onaangenamere man zijn.
Ik schreef 'sympathiek of goed'. Daar bedoel ik anders gezegd mee 'de moeite van mijn aandacht waard'.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij gaat er kennelijk van uit dat je per se sympathie voor mensen moet voelen om ze boeiend en/of komisch te vinden. Dat is dus een hardnekkig misverstand. Ik kan genieten van Fawlty Towers, maar heb in mijn dagelijks leven niets met personen die het karakter van Basil Fawlty hebben. Ook kan ik gefascineerd kijken naar documentaires over Idi Amin, Kim Il Sung en noem maar meer van dat soort "fraaie" personen, zonder dat ik ze nou echt sympathiek vind.
Heb nog niet naar opaatje gekeken, zal ik toch eens doen. Maar als ik het hier zo allemaal lees denk ik niet dat hij me lang kan boeien. Net zomin als die cavia me kan boeien. Net even gekeken maar zie alleen een wortelquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef 'sympathiek of goed'. Daar bedoel ik anders gezegd mee 'de moeite van mijn aandacht waard'.
Een eenmalige documentaire over een verrot persoon vind ik iets anders dan een stream binnenhalen van een onaangenaam persoon. Het moet wel om te lachen blijven wat mij betreft, en van deze man word ik niet vrolijk.
Wortels zijn cult!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:01 schreef spuitje het volgende:
Wel apart, iedereen schijnt verhuisd te zijn naar de cavia stream, op de chat van Peter_N gebeurt echt helemaal niets meer, om over die van SV en Annemarie maar te zwijgen, daar is echt helemaal niemand meer te bekennen! Ik ga meer eens met een boek de tuin in, zonde van mijn tijd om naar een wortel te gaan zitten staren!
Wat een lekkere beesten, die katten. Toch ga ik zo even een terras bezoeken, het is hier heerlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee katten liggen weer te pitten en die zooi puppies breken de tent bijkans af
Die achterste werd net even wakker en ligt dan een tijdje die ander aan te kijken. Grappigquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lekkere beesten, die katten. Toch ga ik zo even een terras bezoeken, het is hier heerlijk.
Geert laat zijn ware gezicht, z'n onbenulligheid en zijn domme angsten aardig zien in z'n verkiezingsprogramma. Hij heeft ook een wat vreemd idee over wat een burger is, dat zijn alleen die mensen van wie de familie al generaties lang in Nederland wonen, niet links stemmen en niet in de Grachtengordel wonen.quote:
Henk en Ingridquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die achterste werd net even wakker en ligt dan een tijdje die ander aan te kijken. Grappig
[..]
Geert laat zijn ware gezicht, z'n onbenulligheid en zijn domme angsten aardig zien in z'n verkiezingsprogramma. Hij heeft ook een wat vreemd idee over wat een burger is, dat zijn alleen die mensen van wie de familie al generaties lang in Nederland wonen, niet links stemmen en niet in de Grachtengordel wonen.
Maar wat zijn we dan wel? Ik ben niet in overheidsdienst dus ik ben toch echt gewoon een burger. Of zou ik een ereburger zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Henk en Ingrid
Dus niet Scrute en Disana![]()
Geniet er vanquote:Tot straks
Woon je in Almere, heb je twee kinderen en verdien je modaal? Word je het hardst gepakt door de Linkse Elite?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat zijn we dan wel? Ik ben niet in overheidsdienst dus ik ben toch echt gewoon een burger. Of zou ik een ereburger zijn?
[..]
Geniet er van
Het zonnetje was idd heerlijk na een uur of 11 vanochtend. Ik ben begonnen in mijn nieuwe Dan Brown.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
Het was heel lekker in de zon. Ik zie dat de poezen uit hun mand zijn, wat voor deze twee geloof ik opmerkelijk is. En de cavia, zij ploegde voort. Gelukkig geen 'opaatje' te bekennen.
Ja, ik las dat ze vanavond een prikje ter opwekking krijgt als er niets gebeurt... en daar ziet het wel naar uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zonnetje was idd heerlijk na een uur of 11 vanochtend. Ik ben begonnen in mijn nieuwe Dan Brown.![]()
Het moet vanavond toch gaan gebeuren bij die cavia, arm beest.
Thank God voor de zon en geen O. Ik kan die naam niet eens uit mijn toetsenbord krijgen, wat een verschrikking.
Laat hem maar lekker in zijn tuin blijven zitten en zich laten bedienen door zijn sloofje.
Ja, om een uur of 22.00 uur vanavond als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Disana het volgende:
Ja, ik las dat ze vanavond een prikje ter opwekking krijgt als er niets gebeurt... en daar ziet het wel naar uit.
Ik heb het boek van Allen Carr klaarliggen voor volgende week
Hee, ineens is de stream van Peter weg. Die poes lag nog wel zo lekker.
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
Ik ben best benieuwd geworden naar Opaatje
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.quote:
Ik word er niet agressief van maar wel onpasselijk ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.
Ik word echt onpasselijk en agressief van dat geval.
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
En bij nader inzien is stemmen op Wilders niet echt handig, gezien zijn partijprogram.![]()
Yep, nogal een apart partijprogramma laat ik maar zeggen. Lijkt wel opgesteld door een puber in samenspraak met Wilders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?
Opaatje is da Bomb!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
Ik ben best benieuwd geworden naar Opaatje
Nep?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.
Op Nowlive zijn ze trouwens euforisch over het partijprogramma van Wilders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?
Waarom ben ik nu niet verbaasd? Even andere pc aanslingeren, kan ik ook even lezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op Nowlive zijn ze trouwens euforisch over het partijprogramma van Wilders.
Ik hoorde 'm gisteren zeggen dat zijn planten de grond in moesten... nou dat dan kan 'ie mooi ook bij de plantsoenendienst doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.
Ik word echt onpasselijk en agressief van dat geval.
En bij nader inzien is stemmen op Wilders niet echt handig, gezien zijn partijprogram.![]()
Nee dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik wil Opaatje wel even 5 min op de stream zien. Denk ik.
Ik geloof dat die vette kolerecavia helemaal niet zwanger is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat wil je echt niet![]()
De cavia staat stil, tijd voor andere dieren? Oh nee, ik geloof dat de stream buffert.
Zou het een gevalletje Mnchhausen by proxy zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat die vette kolerecavia helemaal niet zwanger is...
Een borderline vreetCavia..schat ik in..quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het een gevalletje Mnchhausen by proxy zijn?
Zit dat beestje nu een paprika te eten? Wat een vuilnisbakje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een borderline vreetCavia..schat ik in..
Verontwaardigde afscheidsnemers moeten ook acuut oprotten, met een douw mee graag ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit dat beestje nu een paprika te eten? Wat een vuilnisbakje.
Oh, en ene bambybams nam verontwaardigd afscheid van de stream. Vanwege diezelfde paprika.
Maar keerde met rasse schreden weer terug...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en ene bambybams nam verontwaardigd afscheid van de stream. Vanwege diezelfde paprika.
Haha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar keerde met rasse schreden weer terug...
Alsje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik wil Opaatje wel even 5 min op de stream zien. Denk ik.
Jaja.. ik vroeg me al af...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, met name PB. Wat een gezeik. Inmiddels kan ik het geluid wel weer uitzetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
Fijn, gaan ze bij Peter weer zeuren om de stream van die ouwe. Dan moet ik de chat uitzetten omdat het geluid niet uit kan.
Ik wilde geen namen noemen maar inderdaad. Sociaal is anders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, met name PB. Wat een gezeik. Inmiddels kan ik het geluid wel weer uitzetten.
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hahaha, hoe kom je eropquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.
Er zijn een hoop fans hoor. Moet je straks maar kijken hoeveel er weer uit de lurk komen als hij op Peter's stream komt!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen maar inderdaad. Sociaal is anders.
Je snapt het echt niet h? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn een hoop fans hoor. Moet je straks maar kijken hoeveel er weer uit de lurk komen als hij op Peter's stream komt!!
Bambi op visite..quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.
mirc en je kunt chatten zonder de streamsquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet h? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.
Oh wacht eens, Heidi had daar ook een pagina voor:quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
mirc en je kunt chatten zonder de streams
Je kunt het geluid toch regelen via je taakbalk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet h? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.
Jij leest duidelijk heel selectief in de COS. We hadden het er gisteren al over dat je dan ook niet naar andere dingen op je pc kunt luisteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kunt het geluid toch regelen via je taakbalk?
Tja keuzes....quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij leest duidelijk heel selectief in de COS. We hadden het er gisteren al over dat je dan ook niet naar andere dingen op je pc kunt luisteren.
Die jij probeert te bepalen door niet gewoon naar die ouwe zak te willen kijken op zijn eigen pagina maar hem er bij Peter door te willen drukken.quote:
Dacht echt heel even dat je zou zeggen dat hij er dan gelijk zelf ook mooi bij in kon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm gisteren zeggen dat zijn planten de grond in moesten... nou dat dan kan 'ie mooi ook bij de plantsoenendienst doen!Herkeuren en hp het park in!
Behoor jij tot de te beknuppelen groep?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... 50+ discriminatie zie ik hier?![]()
Hij is weer weg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
Kijken op eigen risico.
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Er zit geen hond op zijn chat, hahaha.
Thanks, ik zal morgen even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
Kijken op eigen risico.
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Er zit geen hond op zijn chat, hahaha.
ach, de bankhangende, altijd weer terugkerende,nietszeggende Bambi is er ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel indruk gemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Opaatje vindt Kees Knalpiemel niet aardig..
nou zie opaatje voor het eerst, maar indruk????quote:
Ik doelde op de indruk die Kees op opa heeft gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zie opaatje voor het eerst, maar indruk????![]()
o die ja Kees maakt op mij ook altijd diepe indruk, maar opaatje was niet zo gecharmeerd van Kees begreep ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doelde op de indruk die Kees op opa heeft gehad
Kees stelde allemaal rare vragen en probeerde opaatje uit zijn tent te lokken...de rekel.quote:
Ik vond die opmerking dat medelanders ook heel goed kunnen bowlen, wel een sterkequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kees stelde allemaal rare vragen en probeerde opaatje uit zijn tent te lokken...de rekel.
jammer, heb ik dus allemaal gemist pppfftttt .quote:
Moah, het was niets bijzonders hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammer, heb ik dus allemaal gemist pppfftttt .
Ik loop die man steeds mis en de cavia stream is ook al zwart. Cavia dood?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het was niets bijzonders hoor.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh man... drie knoppen in je tong. Ik denk dat ik daarvan zou gaan kokhalzen.
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.quote:
Ik moet er ook niet aan denken, brrrr.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.
Weet jij hoe het met de cavia is afgelopen? Ik las alleen nog ergens dat de naald voor het prikje krom was.
Er staat een stukje bij haar chat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.
Weet jij hoe het met de cavia is afgelopen? Ik las alleen nog ergens dat de naald voor het prikje krom was.
Dankje. Raar verhaal. Twee keer opwekkers en ze helpen niet. Dan vraag ik me af of die cavia er wel echt aan toe is, of dat het nog te vroeg is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken, brrrr.![]()
Lees even hier.
http://www.ustream.tv/channel/bevallingen
Bedankt danaqui, ben net ook zelf even wezen kijken. Vind het wel een beetje vreemd. Maar iemand met, hoeveel was het ook alweer, 35 cavia's zal er wel verstand van hebben hoop ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er staat een stukje bij haar chat.
Kleintjes zijn er nog niet, wel opwekker gehad gisteravond maar heeft niet geholpen.
Ze heeft weer contact gehad met de DA en die zei dat ze geen opwekkers meer mag hebben en nu de natuur zn gang laten gaan.
Dus eigenlijk was het ongeduld voor niets, ze is dus gewoon op tijd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:50 schreef danaqui het volgende:
Volgens de DA gaat het goed en staat ze op punt van bevallen, gister is Lady onderzocht en alles is rijp en zit goed.
je hebt al gelukkig antwoord gekregen van Bq en danaquiquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier staat altijd wel iemand paraatquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt al gelukkig antwoord gekregen van Bq en danaqui
De slechtvalk heeft nu ook een live stream.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
Ik zit een beetje naar de beestjes op de Africam te kijken, of eigenlijk meer te luisteren, terwijl ik aan het rommelen ben. Buiten schijnt het zonnetje en de katten genieten ervan. Ik nog niet, het is wat frisjes in de tuin.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Raar verhaal. Twee keer opwekkers en ze helpen niet. Dan vraag ik me af of die cavia er wel echt aan toe is, of dat het nog te vroeg is.
vind met dieren wel leuk,maar dan wel de natuurlijke manier van streamen /cammen.dus gewoon laten zien wat de dieren doen als ze alleen zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
Ik ook niet.
Liever cams / streams met mensen dan dieren.
Zie net dat het beestje nog gezellig aan een wortel zit te nagen. Is volgens mij nog niet aan bevallen toe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:23 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
vind met dieren wel leuk,maar dan wel de natuurlijke manier van streamen /cammen.dus gewoon laten zien wat de dieren doen als ze alleen zijn.
Opaatje zei dat dat niet waar was en wilde graag weten wie die leugens verspreidt op Fok!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Opaatje vindt Kees Knalpiemel niet aardig..
Fokkers liegen niet, nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opaatje zei dat dat niet waar was en wilde graag weten wie die leugens verspreidt op Fok!
ah k. heb de streams en chat eigenlijk niet meer aangehad na donderdag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zat gisteravond laat op de chat van Peter.
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweest. Af en toe laat ik m'n neus even zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. heb de streams en chat eigenlijk niet meer aangehad na donderdag.
had t wel gezien met hem tbh en die cavia tbh
Nou ja, dat zegt genoeg over die Avalonicus. Als je zo'n ervaren chattroll de boel over laat nemen en anderen weg laat jagen, dan verdien je ook niet beter dan de twee bezoekers die zich hooguit nog aan zullen melden. Good riddance.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Eerst had de vlemmixchat de mededeling/titel "overgenomen door avalonicus om na te praten over SV". Nu heeft het als mededeling/titel "de vijver van Loetje en streatgirl" En, en, en, je kunt er alleen nog op als je uitgenodigd wordt??? "Connecting ...
Invite only [studiovlemmix2]"
Twee dagen geleden zat het beestje steeds in dat hoekje achter de waterspuit en toen zei de eigenares dat ze een nestje aan het maken was. Maar ze kwam er net zo goed weer uit om een hapje te eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
BTW: heeft die cavia al wel een nestje gemaakt? Dat is toch meestal 1 van de eerste tekenen dat een dier het aan werpen toe heeft. 1 Van onze katten vond het ooit leuk zijn jongen onderin een kast te werpen, zelf was ik er eerlijk gezegd minder gecharmeerd van.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zie net dat het beestje nog gezellig aan een wortel zit te nagen. Is volgens mij nog niet aan bevallen toe.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Eerst had de vlemmixchat de mededeling/titel "overgenomen door avalonicus om na te praten over SV". Nu heeft het als mededeling/titel "de vijver van Loetje en streatgirl" En, en, en, je kunt er alleen nog op als je uitgenodigd wordt??? "Connecting ...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee dagen geleden zat het beestje steeds in dat hoekje achter de waterspuit en toen zei de eigenares dat ze een nestje aan het maken was. Maar ze kwam er net zo goed weer uit om een hapje te eten.
En Goofy, ik heb totaal geen verstand van cavia's maar het lijkt er inderdaad een beetje op dat de eigenares er ook naast zit.
is die wel geweest?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:25 schreef sunny16947 het volgende:
Maar h de dierenarts is 2x geweest, zou die er dan ook geen verstand van hebben?
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:25 schreef sunny16947 het volgende:
Maar h de dierenarts is 2x geweest, zou die er dan ook geen verstand van hebben?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
csdoedie of zoiets ( eigenaresse dus) zelf. Gisterenochtend was hij er om 11.00 uur en een kwartiertje later liet ze on stream het spuitje zien met de opwekker.quote:
Het plebs heeft de chat dus overgenomen. Mooi, nu komt er geen hond meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik bedoel: wie zegt er hier dat de dierenarts er geen verstand van heeftquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
csdoedie of zoiets ( eigenaresse dus) zelf. Gisterenochtend was hij er om 11.00 uur en een kwartiertje later liet ze on stream het spuitje zien met de opwekker.
Daar ga je toch niet om liegen?
Oh hahahaha, misverstand.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
Ik bedoel: wie zegt er hier dat de dierenarts er geen verstand van heeft
Maar die man gaat natuurlijk ook op het verhaal van de eigenaar af.
Nee, niet echt. Vraag me af of het wel klopt, maar goed, wie ben ik, ik heb alleen ooit in mijn leven eens op een paar cavia's gepastquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh hahahaha, misverstand.![]()
Ja, dat denk ik ook. Maar hij zou ook een inwendig onderzoek doen bij dat beessie, daarom draaide ze de stream weg. Ik kan me daar eik niks bij voorstellen. Jij?
oh kom op hoor PB, ga gewoon gezellig langs bij opaatje, neem zak papegaaienvoer en kratje heineken voor hem meequote:Op zaterdag 24 april 2010 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Opaatje nog niet online gesignaleerd?
Ik dus ook niet, hou helemaal niet van knaagdieren. Sander heeft een keer een konijn voor zijn verjaardag gekregen. Ze zeiden dat het een mini was maar na een half jaar leek het wel een Vlaamse Reus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Disana het volgende:
Nee, niet echt. Vraag me af of het wel klopt, maar goed, wie ben ik, ik heb alleen ooit in mijn leven eens op een paar cavia's gepast
Hahaha, een reuzekonijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, hou helemaal niet van knaagdieren. Sander heeft een keer een konijn voor zijn verjaardag gekregen. Ze zeiden dat het een mini was maar na een half jaar leek het wel een Vlaamse Reus.![]()
Die hebben we toen maar naar een kinderboerderij gebracht. Niet te houwen dat beest.
Oh, ik leest nu dat de cavia op het punt van bevallen staat maar de natuur moet nu zijn werk doen. Pfffff.
En een poll over hoeveel jonkies ze gaat baren.
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is bij de eigenaar geloof ik ook nog onduidelijk van wie de cavia zwanger is: Sjakie Zwart, Andr van Duin of Simon Tahamata, ze zijn allen kandidaat. Maar ik denk dat we Van Duin wel met zekerheid kunnen uitsluiten.
Volgens mij waren dat ook gewoon cavia's hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.
Huh, met een paasei? Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb als kind een hamster gehad genaamd Koosje. Die heb ik per ongeluk met een paasei vermoord. Toen kreeg ik Koosje II maar eigenlijk wou ik een poes. Mijn ouders namen echter pas poezen toen ik het huis had verlaten, ik moet daar toch eens bij een psycholoog naar vragen.
Klopt. Cavia's worden/werden vaak marmot genoemd in Nederlandquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook gewoon cavia's hoorDoe maar eens een Google image search op 'marmot', die beestjes hebben we hier niet.
quote:Marmotten (Marmota) zijn een geslacht uit de familie van de eekhoorns (Sciuridae). De naam marmot wordt ook wel gebruikt voor de als huisdier veel gebruikelijkere cavia, maar dit knaagdier is geen marmot. Marmotten komen in Azi, Europa en Noord-Amerika voor.
Koosje II is van ouderdom gestorven en dat paasei had ik aan Koosje I geschonken maar chocola is dodelijk voor hamsters.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, met een paasei? Hoe dan?Wat is er met Koosje ll gebeurd ?
Misschien vonden ze jou te kattig en toen je vertrok namen ze een echt kat.
Edit: dit lees ik op Wiki.
Ok, thnx for the info. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Cavia's worden/werden vaak marmot genoemd in Nederland
Nee hoor, waren ook cavia's. De naam marmot wordt algemeen verkeerd gebruikt waar eigenlijk cavia wordt bedoeld. Een marmot is helemaal geen huisdier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.
Ja precies, allemaal cavia'squote:
Het is langzaaaaaaamquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, allemaal cavia'sGod wat is dat lang geleden, hoe oubollig zouden we het nu vinden.
Oh, wat lachen om dit terug te zien. De afvallers kozen voor een koelkast.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die fokker die in het programma langskwam die noemde het ook gewoon marmotten
De kandidatenkoppels zijn ook geselecteerd op het aantal jaren dat ze getrouwd zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat lachen om dit terug te zien. De afvallers kozen voor een koelkast.
En die gereedschapskist.![]()
Fred fucked us up for life.quote:Fred noemt ze in de eerste instantie wel cavia's en daarna marmotten.![]()
Zo zijn er ook nog een heleboel mensen die het hebben over een Deense dog, terwijl de correcte benaming Duitse dog is. Ook veel kynologen, die toch beter zouden moeten weten, maken zich hieraan schuldig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die fokker die in het programma langskwam die noemde het ook gewoon marmotten
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
kan niet meer inloggen op chats? Meer mensen problemen mee, ook via ustream lukt het me niet
http://www.hoepeterhoebeter.nl/quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.
die opwekker kan iedere fokker kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
csdoedie of zoiets ( eigenaresse dus) zelf. Gisterenochtend was hij er om 11.00 uur en een kwartiertje later liet ze on stream het spuitje zien met de opwekker.
Daar ga je toch niet om liegen?
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.hoepeterhoebeter.nl/
Werkt nog steeds, maar alleen Peets deeltje is nog enigsinds de moeite...
Aha..van datte jaja. nee dus!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
die opwekker kan iedere fokker kopen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik beweer niks ,ik zeg wat ik zie,en weet.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.
En niet iedere fokker kan het zomaar kopen, gaat via de DA.
Ik hou er over op, hoop alleen dat het nu snel gaat met Lady.
Maar er stond iets boven de stream als 'de tuin van Linke_Loetje en streatgirll'. Was dat misschien een grap?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even voor de goede orde; die linke heeft niks overgenomen. Gisteravond heb ik hem geband. Nadat ik horizontaal was heeft hij het met andere namen nog een paar keer geprobeerd maar is door ava opnieuw geband, hopelijk voorgoed. En nou denk ik dat ava per ongeluk een verkeerde mode op het kanaal heeft gezet.
Dus dat
Ik zag die post hier ook maar zag het zelf nergens staan. Heb jij het ook gezien ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er stond iets boven de stream als 'de tuin van Linke_Loetje en streatgirll'. Was dat misschien een grap?
Ja, toen sunny er hier over postte ben ik zelf gaan kijken en toen stond het boven het streamvenster.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag die post hier ook maar zag het zelf nergens staan. Heb jij het ook gezien ?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even voor de goede orde; die linke heeft niks overgenomen. Gisteravond heb ik hem geband. Nadat ik horizontaal was heeft hij het met andere namen nog een paar keer geprobeerd maar is door ava opnieuw geband, hopelijk voorgoed. En nou denk ik dat ava per ongeluk een verkeerde mode op het kanaal heeft gezet.
Dus dat
was Sunny haar post.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik ook probeer, ik kom er niet op! Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen dan maar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?
Spuitje je kunt inloggen metquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, ik kom er niet op! Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen dan maar.
En ik lees het vast wel of die cavia nog is bevallen en wanneer, vind het onderhand een zielig beestje!
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij Lijpe Loetje een ban gegeven, pppffttttt waarom, is een voorbeeldig chatter waar menig chatter een puntje aan kan zuigen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er niet
Heksje, waar ben je gebleven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lief van je, oke ik kom vanavond wel ff bij je buurten
Forum vanavond rond 22.00 kort onbereikbaarquote:In verband met een kleine aanpassing aan de database is het forum vanavond rond 22.00 een paar minuten onbereikbaar. Die aanpassing maakt het voor moderators mogelijk om per topic een klein berichtje te plaatsen boven het reactieveld.
De rest van de website zal waarschijnlijk gewoon bereikbaar blijven.
nou kom dus niet bij je op de koffie want ik kom er op geen 1 meer, echt vaag hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er niet
Voor de peter-chat:quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kom dus niet bij je op de koffie want ik kom er op geen 1 meer, echt vaag hoor.
Juist.. zet het er er even bij want nog n zo'n stunt en er komt helemaal niemand meer...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de peter-chat:
www.ustream.tv/channel/peter-night
en je kunt inloggen
Hoezo danquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Juist.. zet het er er even bij want nog n zo'n stunt en er komt helemaal niemand meer...
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit Gher?
Voor de sv-chat
www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
Als je iets leuks vindt moet je het hier postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..
Nou snap ik dat vijver verhaal ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..
Leg uit. Ik begrijp nog steeds niet hoe het boven de stream van Avalonicus kwam.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou snap ik dat vijver verhaal ook![]()
Oh, ja, da's waar ook, boven de stream, maar ik heb dat niet gezien. Zal het eens aan ava vragen hoe dat zit/zat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit. Ik begrijp nog steeds niet hoe het boven de stream van Avalonicus kwam.
Zodra ik iets vind wat een zwangere cavia ontstijgt, ben je de eerste die het weet!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je iets leuks vindt moet je het hier posten
Ik probeer haar te helpen maar het lukt dus niet. Kun jij haar niet een PM via Fok! sturen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik zie nog steeds geen Tita op de chat. Ze heeft het opgegeven
Hij doet niks.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zodra ik iets vind wat een zwangere cavia ontstijgt, ben je de eerste die het weet!
Hier heb je vast een badeend..!![]()
http://www.ustream.tv/channel/the-harley-show
Achja, je moet wel INGELOGD zijn h? het TiTaToverwoord!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet niks.
Beequeen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben er ook als volgt in gekomen:
/nick jenaam:wachtwoord
Heb het ook geprobeerd, denk dat de jeugd de pc even van haar af heeft gepikt. Maar ik stuur wel even een pmquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer haar te helpen maar het lukt dus niet. Kun jij haar niet een PM via Fok! sturen?
Nou da's mooi kut dan.. terwijl het voor de gemiddelde academicus in IT een fluitje van een cent schijnt te zijn!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ruudemans en Disana, het is inmiddels gelukt.
Ja GAA, en dat lukt dus niet.![]()
ja zit er inquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou da's mooi kut dan.. terwijl het voor de gemiddelde academicus in IT een fluitje van een cent schijnt te zijn!
Nee hoor, ik kon ook niet inloggen en heb het toen op deze manier gedaan zoals HiDiHo aangafquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achja, je moet wel INGELOGD zijn h? het TiTaToverwoord!
Is inmiddels gelukt :-)quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Spuitje je kunt inloggen met
/nick naam:wachtwoord
(in de tekstregel onder de chat)
voor naam je eigen naam invullen en voor wachtwoord je eigen wachtwoord
(tip van HiDiHo)
Nu pas?quote:Op zondag 25 april 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Hmm dit is toch wel een beetje het einde van het subforum...
quote:
Met twee actieve topics.quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is pas het beginvind het wel allemaal gezellig zo
fijn he, hoop dat er nog een derde bij komt hahahquote:
Dat is jouw probleem toch niet?quote:
in juni begint het WKquote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderquote:Op zondag 25 april 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in juni begint het WKen vanmiddag om 5 uur RTL AJAX-en die rotterdammers
Je kunt ook normaal reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
quote:Op zondag 25 april 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderWaarom ben je nog niet oranje?
Ook goedemorgen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren.
En nee ik zie het niet als een probleem, ik geef alleen mijn mening.
Oh wacht ben jij toevallig een ambtenaar?
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vandaag in het AJAX shirt, heb wel al oranje vlaggetjes gekocht ( de andere die hier toen hingen zijn een beetje verkleurd) heb nog veel oranje spullen en heb wel verleden week al nieuw tshirt gekocht ook oranje met de pakkende tekst Hup holland Hup
quote:Op zondag 25 april 2010 09:16 schreef Dementor het volgende:
Laten we met z'n allen een WAO'er on stream gaan volgen.
oh ga ik gelijk ff doen, dank je welquote:Op zondag 25 april 2010 09:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:
Oranje kleurtje aanvraag topic #2
Opaatje heeft het niet zo op rooierakkers ...maar vergeet ff voor het gemak dat die rooierakkers er wel voor hebben gezorgd dat opaatje nu een uitkering krijgt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee bedankt, al zal PB mij dit antwoord niet in dank afnemen, heb niks met Opaatje, en Opaatje hou niet van dat gefuk op FOK
Hij weet niet beter. Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.quote:Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou-ie het het warm gehad hebben of zo?
quote:
Wonderlijk.quote:
Heb je die stalking cat ook gezien?quote:Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.
Nee?quote:Op zondag 25 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wonderlijk.
[..]
Heb je die stalking cat ook gezien?
Mjam mjam mjam mjamquote:Op zondag 25 april 2010 12:37 schreef danaqui het volgende:
deze is ook leuk.
sorry weet niet hoe ik het hier kan plaatsen dan maar de link.
editt: ow toch gelukt
Ouwezak is altijd gatver, daarvoor hoeft hij niet in zijn oren te graven.quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef spuitje het volgende:
Gatver, opaatje zit on sream in zijn oor te pulken, ben weer weg daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |