Ja, ik las dat ze vanavond een prikje ter opwekking krijgt als er niets gebeurt... en daar ziet het wel naar uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zonnetje was idd heerlijk na een uur of 11 vanochtend. Ik ben begonnen in mijn nieuwe Dan Brown.![]()
Het moet vanavond toch gaan gebeuren bij die cavia, arm beest.
Thank God voor de zon en geen O. Ik kan die naam niet eens uit mijn toetsenbord krijgen, wat een verschrikking.
Laat hem maar lekker in zijn tuin blijven zitten en zich laten bedienen door zijn sloofje.
Ja, om een uur of 22.00 uur vanavond als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Disana het volgende:
Ja, ik las dat ze vanavond een prikje ter opwekking krijgt als er niets gebeurt... en daar ziet het wel naar uit.
Ik heb het boek van Allen Carr klaarliggen voor volgende week
Hee, ineens is de stream van Peter weg. Die poes lag nog wel zo lekker.
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
Ik ben best benieuwd geworden naar Opaatje
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.quote:
Ik word er niet agressief van maar wel onpasselijk ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.
Ik word echt onpasselijk en agressief van dat geval.
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
En bij nader inzien is stemmen op Wilders niet echt handig, gezien zijn partijprogram.![]()
Yep, nogal een apart partijprogramma laat ik maar zeggen. Lijkt wel opgesteld door een puber in samenspraak met Wilders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?
Opaatje is da Bomb!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
Ik ben best benieuwd geworden naar Opaatje
Nep?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niks is. Een sjaggo nep Hagenees met een papegaai op zijn schouder. That's it.
Op Nowlive zijn ze trouwens euforisch over het partijprogramma van Wilders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Dat topic in NWS ook?
Waarom ben ik nu niet verbaasd? Even andere pc aanslingeren, kan ik ook even lezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op Nowlive zijn ze trouwens euforisch over het partijprogramma van Wilders.
Ik hoorde 'm gisteren zeggen dat zijn planten de grond in moesten... nou dat dan kan 'ie mooi ook bij de plantsoenendienst doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo? Wat heeft die beroeps WAO'er nu echt te melden? Niks, noppes, nada.
Ik word echt onpasselijk en agressief van dat geval.
En bij nader inzien is stemmen op Wilders niet echt handig, gezien zijn partijprogram.![]()
Nee dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik wil Opaatje wel even 5 min op de stream zien. Denk ik.
Ik geloof dat die vette kolerecavia helemaal niet zwanger is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat wil je echt niet![]()
De cavia staat stil, tijd voor andere dieren? Oh nee, ik geloof dat de stream buffert.
Zou het een gevalletje Münchhausen by proxy zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat die vette kolerecavia helemaal niet zwanger is...
Een borderline vreetCavia..schat ik in..quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het een gevalletje Münchhausen by proxy zijn?
Zit dat beestje nu een paprika te eten? Wat een vuilnisbakje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een borderline vreetCavia..schat ik in..
Verontwaardigde afscheidsnemers moeten ook acuut oprotten, met een douw mee graag ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit dat beestje nu een paprika te eten? Wat een vuilnisbakje.
Oh, en ene bambybams nam verontwaardigd afscheid van de stream. Vanwege diezelfde paprika.
Maar keerde met rasse schreden weer terug...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en ene bambybams nam verontwaardigd afscheid van de stream. Vanwege diezelfde paprika.
Haha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar keerde met rasse schreden weer terug...
Alsje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik wil Opaatje wel even 5 min op de stream zien. Denk ik.
Jaja.. ik vroeg me al af...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar keerde met rasse schreden weer terug...
Ja, met name PB. Wat een gezeik. Inmiddels kan ik het geluid wel weer uitzetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
Fijn, gaan ze bij Peter weer zeuren om de stream van die ouwe. Dan moet ik de chat uitzetten omdat het geluid niet uit kan.
Ik wilde geen namen noemen maar inderdaad. Sociaal is anders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, met name PB. Wat een gezeik. Inmiddels kan ik het geluid wel weer uitzetten.
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hahaha, hoe kom je eropquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.
Er zijn een hoop fans hoor. Moet je straks maar kijken hoeveel er weer uit de lurk komen als hij op Peter's stream komt!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen maar inderdaad. Sociaal is anders.
Je snapt het echt niet hè? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn een hoop fans hoor. Moet je straks maar kijken hoeveel er weer uit de lurk komen als hij op Peter's stream komt!!
Bambi op visite..quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee disana niet van de stream en al zeker niet verontwaardigd, ik schrok wist niet dat het paprika was, en heb wel eens gehoort, dat het kan gebeuren dat ze de jong op eten.Dus dat wilde ik niet zien.
mirc en je kunt chatten zonder de streamsquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.
Oh wacht eens, Heidi had daar ook een pagina voor:quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
mirc en je kunt chatten zonder de streams
Je kunt het geluid toch regelen via je taakbalk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè? Ik zal dat juist niet zien, want ik kan het geluid niet uitzetten dus ik moet de hele pagina sluiten.
Jij leest duidelijk heel selectief in de COS. We hadden het er gisteren al over dat je dan ook niet naar andere dingen op je pc kunt luisteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kunt het geluid toch regelen via je taakbalk?
Tja keuzes....quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij leest duidelijk heel selectief in de COS. We hadden het er gisteren al over dat je dan ook niet naar andere dingen op je pc kunt luisteren.
Die jij probeert te bepalen door niet gewoon naar die ouwe zak te willen kijken op zijn eigen pagina maar hem er bij Peter door te willen drukken.quote:
Dacht echt heel even dat je zou zeggen dat hij er dan gelijk zelf ook mooi bij in kon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm gisteren zeggen dat zijn planten de grond in moesten... nou dat dan kan 'ie mooi ook bij de plantsoenendienst doen!Herkeuren en hóp het park in!
Behoor jij tot de te beknuppelen groep?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... 50+ discriminatie zie ik hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |