Bedankt danaqui, ben net ook zelf even wezen kijken. Vind het wel een beetje vreemd. Maar iemand met, hoeveel was het ook alweer, 35 cavia's zal er wel verstand van hebben hoop ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er staat een stukje bij haar chat.
Kleintjes zijn er nog niet, wel opwekker gehad gisteravond maar heeft niet geholpen.
Ze heeft weer contact gehad met de DA en die zei dat ze geen opwekkers meer mag hebben en nu de natuur zn gang laten gaan.
Dus eigenlijk was het ongeduld voor niets, ze is dus gewoon op tijd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:50 schreef danaqui het volgende:
Volgens de DA gaat het goed en staat ze op punt van bevallen, gister is Lady onderzocht en alles is rijp en zit goed.
je hebt al gelukkig antwoord gekregen van Bq en danaquiquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.
Weet jij hoe het met de cavia is afgelopen? Ik las alleen nog ergens dat de naald voor het prikje krom was.
Ja, hier staat altijd wel iemand paraatquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt al gelukkig antwoord gekregen van Bq en danaqui
De slechtvalk heeft nu ook een live stream.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
Ik zit een beetje naar de beestjes op de Africam te kijken, of eigenlijk meer te luisteren, terwijl ik aan het rommelen ben. Buiten schijnt het zonnetje en de katten genieten ervan. Ik nog niet, het is wat frisjes in de tuin.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Raar verhaal. Twee keer opwekkers en ze helpen niet. Dan vraag ik me af of die cavia er wel echt aan toe is, of dat het nog te vroeg is.
vind met dieren wel leuk,maar dan wel de natuurlijke manier van streamen /cammen.dus gewoon laten zien wat de dieren doen als ze alleen zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
Ik ook niet.
Liever cams / streams met mensen dan dieren.
Zie net dat het beestje nog gezellig aan een wortel zit te nagen. Is volgens mij nog niet aan bevallen toe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:23 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
vind met dieren wel leuk,maar dan wel de natuurlijke manier van streamen /cammen.dus gewoon laten zien wat de dieren doen als ze alleen zijn.
Opaatje zei dat dat niet waar was en wilde graag weten wie die leugens verspreidt op Fok!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Opaatje vindt Kees Knalpiemel niet aardig..
Fokkers liegen niet, nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opaatje zei dat dat niet waar was en wilde graag weten wie die leugens verspreidt op Fok!
ah k. heb de streams en chat eigenlijk niet meer aangehad na donderdag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zat gisteravond laat op de chat van Peter.
Ik was er ook al een tijdje niet meer geweest. Af en toe laat ik m'n neus even zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. heb de streams en chat eigenlijk niet meer aangehad na donderdag.
had t wel gezien met hem tbh en die cavia tbh
Nou ja, dat zegt genoeg over die Avalonicus. Als je zo'n ervaren chattroll de boel over laat nemen en anderen weg laat jagen, dan verdien je ook niet beter dan de twee bezoekers die zich hooguit nog aan zullen melden. Good riddance.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Eerst had de vlemmixchat de mededeling/titel "overgenomen door avalonicus om na te praten over SV". Nu heeft het als mededeling/titel "de vijver van Loetje en streatgirl" En, en, en, je kunt er alleen nog op als je uitgenodigd wordt??? "Connecting ...
Invite only [studiovlemmix2]"
Twee dagen geleden zat het beestje steeds in dat hoekje achter de waterspuit en toen zei de eigenares dat ze een nestje aan het maken was. Maar ze kwam er net zo goed weer uit om een hapje te eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
BTW: heeft die cavia al wel een nestje gemaakt? Dat is toch meestal 1 van de eerste tekenen dat een dier het aan werpen toe heeft. 1 Van onze katten vond het ooit leuk zijn jongen onderin een kast te werpen, zelf was ik er eerlijk gezegd minder gecharmeerd van.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zie net dat het beestje nog gezellig aan een wortel zit te nagen. Is volgens mij nog niet aan bevallen toe.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Eerst had de vlemmixchat de mededeling/titel "overgenomen door avalonicus om na te praten over SV". Nu heeft het als mededeling/titel "de vijver van Loetje en streatgirl" En, en, en, je kunt er alleen nog op als je uitgenodigd wordt??? "Connecting ...
Invite only [studiovlemmix2]"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee dagen geleden zat het beestje steeds in dat hoekje achter de waterspuit en toen zei de eigenares dat ze een nestje aan het maken was. Maar ze kwam er net zo goed weer uit om een hapje te eten.
En Goofy, ik heb totaal geen verstand van cavia's maar het lijkt er inderdaad een beetje op dat de eigenares er ook naast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |