Hij is weer weg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
Kijken op eigen risico.
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Er zit geen hond op zijn chat, hahaha.
Thanks, ik zal morgen even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
Kijken op eigen risico.
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Er zit geen hond op zijn chat, hahaha.
ach, de bankhangende, altijd weer terugkerende,nietszeggende Bambi is er ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar keerde met rasse schreden weer terug...
Hij heeft toch wel indruk gemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Opaatje vindt Kees Knalpiemel niet aardig..
nou zie opaatje voor het eerst, maar indruk????quote:
Ik doelde op de indruk die Kees op opa heeft gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zie opaatje voor het eerst, maar indruk????![]()
o die ja Kees maakt op mij ook altijd diepe indruk, maar opaatje was niet zo gecharmeerd van Kees begreep ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doelde op de indruk die Kees op opa heeft gehad
Kees stelde allemaal rare vragen en probeerde opaatje uit zijn tent te lokken...de rekel.quote:
Ik vond die opmerking dat medelanders ook heel goed kunnen bowlen, wel een sterkequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kees stelde allemaal rare vragen en probeerde opaatje uit zijn tent te lokken...de rekel.
jammer, heb ik dus allemaal gemist pppfftttt .quote:
Moah, het was niets bijzonders hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammer, heb ik dus allemaal gemist pppfftttt .
Ik loop die man steeds mis en de cavia stream is ook al zwart. Cavia dood?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het was niets bijzonders hoor.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh man... drie knoppen in je tong. Ik denk dat ik daarvan zou gaan kokhalzen.
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.quote:
Ik moet er ook niet aan denken, brrrr.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.
Weet jij hoe het met de cavia is afgelopen? Ik las alleen nog ergens dat de naald voor het prikje krom was.
Er staat een stukje bij haar chat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker ook, al dat eten dat daaromheen gaat zitten kleven. Moet je die dingen elke keer dat je je tanden poetst eruit halen, anders heb je nog een vieze mond. Brr.
Weet jij hoe het met de cavia is afgelopen? Ik las alleen nog ergens dat de naald voor het prikje krom was.
Dankje. Raar verhaal. Twee keer opwekkers en ze helpen niet. Dan vraag ik me af of die cavia er wel echt aan toe is, of dat het nog te vroeg is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken, brrrr.![]()
Lees even hier.
http://www.ustream.tv/channel/bevallingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |