Met twee actieve topics.quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is pas het beginvind het wel allemaal gezellig zo
fijn he, hoop dat er nog een derde bij komt hahahquote:
Dat is jouw probleem toch niet?quote:
in juni begint het WKquote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderquote:Op zondag 25 april 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in juni begint het WKen vanmiddag om 5 uur RTL AJAX-en die rotterdammers
Je kunt ook normaal reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
quote:Op zondag 25 april 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderWaarom ben je nog niet oranje?
Ook goedemorgen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren.
En nee ik zie het niet als een probleem, ik geef alleen mijn mening.
Oh wacht ben jij toevallig een ambtenaar?
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vandaag in het AJAX shirt, heb wel al oranje vlaggetjes gekocht ( de andere die hier toen hingen zijn een beetje verkleurd) heb nog veel oranje spullen en heb wel verleden week al nieuw tshirt gekocht ook oranje met de pakkende tekst Hup holland Hup
quote:Op zondag 25 april 2010 09:16 schreef Dementor het volgende:
Laten we met z'n allen een WAO'er on stream gaan volgen.
oh ga ik gelijk ff doen, dank je welquote:Op zondag 25 april 2010 09:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:
Oranje kleurtje aanvraag topic #2
Opaatje heeft het niet zo op rooierakkers ...maar vergeet ff voor het gemak dat die rooierakkers er wel voor hebben gezorgd dat opaatje nu een uitkering krijgt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee bedankt, al zal PB mij dit antwoord niet in dank afnemen, heb niks met Opaatje, en Opaatje hou niet van dat gefuk op FOK
Hij weet niet beter. Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.quote:Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou-ie het het warm gehad hebben of zo?
quote:
Wonderlijk.quote:
Heb je die stalking cat ook gezien?quote:Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.
Nee?quote:Op zondag 25 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wonderlijk.
[..]
Heb je die stalking cat ook gezien?
Mjam mjam mjam mjamquote:Op zondag 25 april 2010 12:37 schreef danaqui het volgende:
deze is ook leuk.
sorry weet niet hoe ik het hier kan plaatsen dan maar de link.
editt: ow toch gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |