Forum vanavond rond 22.00 kort onbereikbaarquote:In verband met een kleine aanpassing aan de database is het forum vanavond rond 22.00 een paar minuten onbereikbaar. Die aanpassing maakt het voor moderators mogelijk om per topic een klein berichtje te plaatsen boven het reactieveld.
De rest van de website zal waarschijnlijk gewoon bereikbaar blijven.
nou kom dus niet bij je op de koffie want ik kom er op geen 1 meer, echt vaag hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er niet
Voor de peter-chat:quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kom dus niet bij je op de koffie want ik kom er op geen 1 meer, echt vaag hoor.
Juist.. zet het er er even bij want nog n zo'n stunt en er komt helemaal niemand meer...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de peter-chat:
www.ustream.tv/channel/peter-night
en je kunt inloggen
Hoezo danquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Juist.. zet het er er even bij want nog n zo'n stunt en er komt helemaal niemand meer...
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit Gher?
Voor de sv-chat
www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
Als je iets leuks vindt moet je het hier postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..
Nou snap ik dat vijver verhaal ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, leuke doorklikpagina..geen enkele behoefte meer om naar een zwangere cavia te gaan kijken..
Leg uit. Ik begrijp nog steeds niet hoe het boven de stream van Avalonicus kwam.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou snap ik dat vijver verhaal ook![]()
Oh, ja, da's waar ook, boven de stream, maar ik heb dat niet gezien. Zal het eens aan ava vragen hoe dat zit/zat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit. Ik begrijp nog steeds niet hoe het boven de stream van Avalonicus kwam.
Zodra ik iets vind wat een zwangere cavia ontstijgt, ben je de eerste die het weet!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je iets leuks vindt moet je het hier posten
Ik probeer haar te helpen maar het lukt dus niet. Kun jij haar niet een PM via Fok! sturen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik zie nog steeds geen Tita op de chat. Ze heeft het opgegeven
Hij doet niks.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zodra ik iets vind wat een zwangere cavia ontstijgt, ben je de eerste die het weet!
Hier heb je vast een badeend..!![]()
http://www.ustream.tv/channel/the-harley-show
Achja, je moet wel INGELOGD zijn h? het TiTaToverwoord!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet niks.
Beequeen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben er ook als volgt in gekomen:
/nick jenaam:wachtwoord
Heb het ook geprobeerd, denk dat de jeugd de pc even van haar af heeft gepikt. Maar ik stuur wel even een pmquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer haar te helpen maar het lukt dus niet. Kun jij haar niet een PM via Fok! sturen?
Nou da's mooi kut dan.. terwijl het voor de gemiddelde academicus in IT een fluitje van een cent schijnt te zijn!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ruudemans en Disana, het is inmiddels gelukt.
Ja GAA, en dat lukt dus niet.![]()
ja zit er inquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou da's mooi kut dan.. terwijl het voor de gemiddelde academicus in IT een fluitje van een cent schijnt te zijn!
Nee hoor, ik kon ook niet inloggen en heb het toen op deze manier gedaan zoals HiDiHo aangafquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achja, je moet wel INGELOGD zijn h? het TiTaToverwoord!
Is inmiddels gelukt :-)quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Spuitje je kunt inloggen met
/nick naam:wachtwoord
(in de tekstregel onder de chat)
voor naam je eigen naam invullen en voor wachtwoord je eigen wachtwoord
(tip van HiDiHo)
Nu pas?quote:Op zondag 25 april 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Hmm dit is toch wel een beetje het einde van het subforum...
quote:
Met twee actieve topics.quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is pas het beginvind het wel allemaal gezellig zo
fijn he, hoop dat er nog een derde bij komt hahahquote:
Dat is jouw probleem toch niet?quote:
in juni begint het WKquote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderquote:Op zondag 25 april 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in juni begint het WKen vanmiddag om 5 uur RTL AJAX-en die rotterdammers
Je kunt ook normaal reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet?
In juni is er een BB UK en ondertussen vermaken sommigen zich nog met Peter Nuninga.
quote:Op zondag 25 april 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja dat interesseert mij dus weer minderWaarom ben je nog niet oranje?
Ook goedemorgen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren.
En nee ik zie het niet als een probleem, ik geef alleen mijn mening.
Oh wacht ben jij toevallig een ambtenaar?
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:quote:Op zondag 25 april 2010 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vandaag in het AJAX shirt, heb wel al oranje vlaggetjes gekocht ( de andere die hier toen hingen zijn een beetje verkleurd) heb nog veel oranje spullen en heb wel verleden week al nieuw tshirt gekocht ook oranje met de pakkende tekst Hup holland Hup
quote:Op zondag 25 april 2010 09:16 schreef Dementor het volgende:
Laten we met z'n allen een WAO'er on stream gaan volgen.
oh ga ik gelijk ff doen, dank je welquote:Op zondag 25 april 2010 09:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op Fok je naam in het oranje kunt krijgen, zou je dat niet leuk vinden? Hier kun je het aanvragen:
Oranje kleurtje aanvraag topic #2
Opaatje heeft het niet zo op rooierakkers ...maar vergeet ff voor het gemak dat die rooierakkers er wel voor hebben gezorgd dat opaatje nu een uitkering krijgt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee bedankt, al zal PB mij dit antwoord niet in dank afnemen, heb niks met Opaatje, en Opaatje hou niet van dat gefuk op FOK
Hij weet niet beter. Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.quote:Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou-ie het het warm gehad hebben of zo?
quote:
Wonderlijk.quote:
Heb je die stalking cat ook gezien?quote:Rechts staan nog 2 filmpjes waarin hij hetzelfde doet.
Nee?quote:Op zondag 25 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wonderlijk.
[..]
Heb je die stalking cat ook gezien?
Mjam mjam mjam mjamquote:Op zondag 25 april 2010 12:37 schreef danaqui het volgende:
deze is ook leuk.
sorry weet niet hoe ik het hier kan plaatsen dan maar de link.
editt: ow toch gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |