De kandidatenkoppels zijn ook geselecteerd op het aantal jaren dat ze getrouwd zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat lachen om dit terug te zien. De afvallers kozen voor een koelkast.
En die gereedschapskist.![]()
Fred fucked us up for life.quote:Fred noemt ze in de eerste instantie wel cavia's en daarna marmotten.![]()
Zo zijn er ook nog een heleboel mensen die het hebben over een Deense dog, terwijl de correcte benaming Duitse dog is. Ook veel kynologen, die toch beter zouden moeten weten, maken zich hieraan schuldig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die fokker die in het programma langskwam die noemde het ook gewoon marmotten
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
kan niet meer inloggen op chats? Meer mensen problemen mee, ook via ustream lukt het me niet
http://www.hoepeterhoebeter.nl/quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.
die opwekker kan iedere fokker kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
csdoedie of zoiets ( eigenaresse dus) zelf. Gisterenochtend was hij er om 11.00 uur en een kwartiertje later liet ze on stream het spuitje zien met de opwekker.
Daar ga je toch niet om liegen?
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.hoepeterhoebeter.nl/
Werkt nog steeds, maar alleen Peets deeltje is nog enigsinds de moeite...
Aha..van datte jaja. nee dus!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
die opwekker kan iedere fokker kopen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik beweer niks ,ik zeg wat ik zie,en weet.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.
En niet iedere fokker kan het zomaar kopen, gaat via de DA.
Ik hou er over op, hoop alleen dat het nu snel gaat met Lady.
Maar er stond iets boven de stream als 'de tuin van Linke_Loetje en streatgirll'. Was dat misschien een grap?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even voor de goede orde; die linke heeft niks overgenomen. Gisteravond heb ik hem geband. Nadat ik horizontaal was heeft hij het met andere namen nog een paar keer geprobeerd maar is door ava opnieuw geband, hopelijk voorgoed. En nou denk ik dat ava per ongeluk een verkeerde mode op het kanaal heeft gezet.
Dus dat
Ik zag die post hier ook maar zag het zelf nergens staan. Heb jij het ook gezien ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er stond iets boven de stream als 'de tuin van Linke_Loetje en streatgirll'. Was dat misschien een grap?
Ja, toen sunny er hier over postte ben ik zelf gaan kijken en toen stond het boven het streamvenster.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag die post hier ook maar zag het zelf nergens staan. Heb jij het ook gezien ?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even voor de goede orde; die linke heeft niks overgenomen. Gisteravond heb ik hem geband. Nadat ik horizontaal was heeft hij het met andere namen nog een paar keer geprobeerd maar is door ava opnieuw geband, hopelijk voorgoed. En nou denk ik dat ava per ongeluk een verkeerde mode op het kanaal heeft gezet.
Dus dat
was Sunny haar post.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
Eerst had de vlemmixchat de mededeling/titel "overgenomen door avalonicus om na te praten over SV". Nu heeft het als mededeling/titel "de vijver van Loetje en streatgirl" En, en, en, je kunt er alleen nog op als je uitgenodigd wordt??? "Connecting ...
Invite only [studiovlemmix2]"
Wat ik ook probeer, ik kom er niet op! Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen dan maar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?
Spuitje je kunt inloggen metquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, ik kom er niet op! Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen dan maar.
En ik lees het vast wel of die cavia nog is bevallen en wanneer, vind het onderhand een zielig beestje!
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij Lijpe Loetje een ban gegeven, pppffttttt waarom, is een voorbeeldig chatter waar menig chatter een puntje aan kan zuigen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde je nog inviten vanmiddag toen de deur nog dicht zat maar je was er niet
Heksje, waar ben je gebleven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lief van je, oke ik kom vanavond wel ff bij je buurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |