Ik dus ook niet, hou helemaal niet van knaagdieren. Sander heeft een keer een konijn voor zijn verjaardag gekregen. Ze zeiden dat het een mini was maar na een half jaar leek het wel een Vlaamse Reus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Disana het volgende:
Nee, niet echt. Vraag me af of het wel klopt, maar goed, wie ben ik, ik heb alleen ooit in mijn leven eens op een paar cavia's gepast
Hahaha, een reuzekonijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, hou helemaal niet van knaagdieren. Sander heeft een keer een konijn voor zijn verjaardag gekregen. Ze zeiden dat het een mini was maar na een half jaar leek het wel een Vlaamse Reus.![]()
Die hebben we toen maar naar een kinderboerderij gebracht. Niet te houwen dat beest.
Oh, ik leest nu dat de cavia op het punt van bevallen staat maar de natuur moet nu zijn werk doen. Pfffff.
En een poll over hoeveel jonkies ze gaat baren.
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is bij de eigenaar geloof ik ook nog onduidelijk van wie de cavia zwanger is: Sjakie Zwart, André van Duin of Simon Tahamata, ze zijn allen kandidaat. Maar ik denk dat we Van Duin wel met zekerheid kunnen uitsluiten.
Volgens mij waren dat ook gewoon cavia's hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.
Huh, met een paasei? Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb als kind een hamster gehad genaamd Koosje. Die heb ik per ongeluk met een paasei vermoord. Toen kreeg ik Koosje II maar eigenlijk wou ik een poes. Mijn ouders namen echter pas poezen toen ik het huis had verlaten, ik moet daar toch eens bij een psycholoog naar vragen.
Klopt. Cavia's worden/werden vaak marmot genoemd in Nederlandquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook gewoon cavia's hoorDoe maar eens een Google image search op 'marmot', die beestjes hebben we hier niet.
quote:Marmotten (Marmota) zijn een geslacht uit de familie van de eekhoorns (Sciuridae). De naam marmot wordt ook wel gebruikt voor de als huisdier veel gebruikelijkere cavia, maar dit knaagdier is geen marmot. Marmotten komen in Azië, Europa en Noord-Amerika voor.
Koosje II is van ouderdom gestorven en dat paasei had ik aan Koosje I geschonken maar chocola is dodelijk voor hamsters.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, met een paasei? Hoe dan?Wat is er met Koosje ll gebeurd ?
Misschien vonden ze jou te kattig en toen je vertrok namen ze een echt kat.
Edit: dit lees ik op Wiki.
Ok, thnx for the info. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Cavia's worden/werden vaak marmot genoemd in Nederland
Nee hoor, waren ook cavia's. De naam marmot wordt algemeen verkeerd gebruikt waar eigenlijk cavia wordt bedoeld. Een marmot is helemaal geen huisdier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren marmotten. Fred Oster met de Wie kent kwis.
Ja precies, allemaal cavia'squote:
Het is langzaaaaaaamquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, allemaal cavia'sGod wat is dat lang geleden, hoe oubollig zouden we het nu vinden.
Oh, wat lachen om dit terug te zien. De afvallers kozen voor een koelkast.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die fokker die in het programma langskwam die noemde het ook gewoon marmotten
De kandidatenkoppels zijn ook geselecteerd op het aantal jaren dat ze getrouwd zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat lachen om dit terug te zien. De afvallers kozen voor een koelkast.
En die gereedschapskist.![]()
Fred fucked us up for life.quote:Fred noemt ze in de eerste instantie wel cavia's en daarna marmotten.![]()
Zo zijn er ook nog een heleboel mensen die het hebben over een Deense dog, terwijl de correcte benaming Duitse dog is. Ook veel kynologen, die toch beter zouden moeten weten, maken zich hieraan schuldig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die fokker die in het programma langskwam die noemde het ook gewoon marmotten
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
kan niet meer inloggen op chats? Meer mensen problemen mee, ook via ustream lukt het me niet
http://www.hoepeterhoebeter.nl/quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er wel op via Ustream, maar niet meer via de 3in1 chats.
die opwekker kan iedere fokker kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
csdoedie of zoiets ( eigenaresse dus) zelf. Gisterenochtend was hij er om 11.00 uur en een kwartiertje later liet ze on stream het spuitje zien met de opwekker.
Daar ga je toch niet om liegen?
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.hoepeterhoebeter.nl/
Werkt nog steeds, maar alleen Peets deeltje is nog enigsinds de moeite...
Aha..van datte jaja. nee dus!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De pagina werkt wel, maar ik kon via die pagina dus niet inloggen op de chat. Kon jij dat wel dan?
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
die opwekker kan iedere fokker kopen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat de DA niet is geweest,
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik beweer niks ,ik zeg wat ik zie,en weet.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Aan je opmerking te lezen net lijkt het er anders wel op, maar goed.
En niet iedere fokker kan het zomaar kopen, gaat via de DA.
Ik hou er over op, hoop alleen dat het nu snel gaat met Lady.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |