Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
Hoe kan ik die man Muten? ik kan dr niet na luisteren....maar wil wel ff kijken daar???????????? hellupppppppp!!!!
Wat een ellende ......quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ellende ......ik kijk straks nog wel even als die weg is
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
Tja. En het vervelende is dus dat je niet naar iets anders kunt luisteren (tv bijvoorbeeld) als je de chat ook nog wilt lezen. Dankzij die man zal de chat dan uit moeten.quote:
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Dat van die 30 jaar wist ik... ongelooflijk maar waarschijnlijk te dom voor ander werk. En die winden vind ik onbeschaafd, ik ben blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.
Ik word straal genegeerdquote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
En hij loopt al 30 jaar in de WAO zegt ie.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Ik zag het.quote:
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.quote:Toch zit het hem wel dwars dat niet iedereen weg van hem is.
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.quote:
Ach, ze doen maar als ze het zo belangrijk vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
Groot gelijk, hier is vooralsnog geen lol aan te beleven.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het.
[..]
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van makenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van maken
Sorry, maar 'opaatje' zit er al uren. Van mij mag hij weg maar hij is niet meer weg te branden. Nu moet ik zometeen de chat helemaal uitzetten omdat ik anders het nieuws niet kan horen vanwege die man.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
Hij vraagt al, bijna ongerust, of hij wel in beeld kan als Peter zelf uit gaat zenden. Wat een ellende, wie heeft dit bedacht.
Hard? Vind je dat echt?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Ik vind de vermaakwaarde 0,0, er valt niet om te lachen en het heeft niets te melden. Volgende graag.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!
Hij noemde DWDD de Rooie Rakkers, dat begint nu. Maar als ik dat ga kijken dan toch liever zonder commentaar van Opaatje.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar 'opaatje' zit er al uren. Van mij mag hij weg maar hij is niet meer weg te branden. Nu moet ik zometeen de chat helemaal uitzetten omdat ik anders het nieuws niet kan horen vanwege die man.
Let's agree to disagree..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de vermaakwaarde 0,0, er valt niet om te lachen en het heeft niets te melden. Volgende graag.
Tja, dan zul je het hele venster moeten sluiten. En dat omdat zo'n man die al 30 jaar niets doet zonodig in beeld wil zonder iets te melden te hebben. Jammer.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde DWDD de Rooie Rakkers, dat begint nu. Maar als ik dat ga kijken dan toch liever zonder commentaar van Opaatje.
*klikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dan zul je het hele venster moeten sluiten.
Bij chatroulette werd hij iedere keer weggeklikt, lijkt me.quote:En dat omdat zo'n man die al 30 jaar niets doet zonodig in beeld wil zonder iets te melden te hebben. Jammer.
Ik ga het niet meer meemaken. Klik.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa moet z'n tv iets harder zetten, anders hoort hij het niet. Wedden dat hij dan zelf ook wat harder gaat schreeuwen?
Nee he, zet ik net de chat weer aan, lees ik die laatste regel van jequote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu schakelen we fullscreen over naar de cavia die moet bevallen.
[ afbeelding ]
Gelukkig komt Opaatje straks weer terug.
Hij volgt de chat in ieder geval nog als een havikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee he, zet ik net de chat weer aan, lees ik die laatste regel van je
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij volgt de chat in ieder geval nog als een havik
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduiktquote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.
Oh god... post hij als 'opaatje'?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ie vooral blijven doen, als ik hem maar niet weer hoef aan te horen.
Oh god... post hij als 'opaatje'?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduikt![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik heb hem al bijna zover dat ie zich hier op FOK! aanmeldt.
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep het is nog een kwestie van tijd voor hij hier opduikt![]()
wel on stream hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.
Copy en paste snapt ie ook al niet. Als hij hier komt eet ik mijn sokken op.
Eet smakelijk dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu schat je de goede man toch te hoog in denk ik. Peter is zo'n 3 uur bezig geweest om hem uit te leggen hoe hij onstream kan komen.
Copy en paste snapt ie ook al niet. Als hij hier komt eet ik mijn sokken op.
Ik heb meer een hoofd voor op de radioquote:
Oepsquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan.
Opaatje is niet geheel clueless, want hij post op drie verschillende fora. Daarvan ken ik trouwens alleen Golden Page. Dus we kunnen hem hier echt nog wel verwachten.
Je mag hem helemaal zelf vermaken.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan.
Opaatje is niet geheel clueless, want hij post op drie verschillende fora. Daarvan ken ik trouwens alleen Golden Page. Dus we kunnen hem hier echt nog wel verwachten.
Maar op het beste hopen dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef tonja het volgende:
Het gaat inderdaad niet goed met de cavia. De dierenarts is gebeld. Ik weet niet of ie ook langskomt zo.
update: De dierenarts komt morgenochtend langs als de cavia nog niet geworpen heeft dan.
Opaatje ging vanochtend ook naar het ziekenhuis dus dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan, maar ik zie nog geen Opaatje..
Hij moet behandeld voor flatulentie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Opaatje ging vanochtend ook naar het ziekenhuis dus dat kan kloppen.
De cavia is aan de winnende hand, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat het gevecht om de streamers nu gaat tussen een zwangere cavia en een sikkeneurige ouwe vent?
De mensen van de cavia vechten niet, het is grappig dat iedereen daar gewoon vrijwillig heen is gegaan. En volgens mij is Pearlbitch de enige die geforceerd campy zo'n ouwe non-entiteit erdoor wil drukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat het gevecht om de streamers nu gaat tussen een zwangere cavia en een sikkeneurige ouwe vent?
Opa slaagt er wel in om af en toe wat uit zijn lichaam te persen. Zo oneerlijk, hij doet het gewoon om die cavia te pesten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De cavia is aan de winnende hand, gelukkig.
Toverheks, als hij iets niet is, dan is het wel een 'opaatje'. Opaatjes zijn zachtaardig en lief en wijs.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
zie je wel, kan nog geen eens 2 dagen weg of Opaatje neemt de boel overthanks allemaal voor het posten van en over opaatje.
En ouder dan 58.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toverheks, als hij iets niet is, dan is het wel een 'opaatje'. Opaatjes zijn zachtaardig en lief en wijs.
Wat ontzettend gaaf! Ik ben jaloers.quote:
oh Disana ja had hem wel een paar keer gelezen maar had nog geen mening gevormd.quote:
Die ene zangeres (Monique) was tijdens de talent-round. Allerlei mensen vanuit het publiek die een stukje mee mochten doen. Daarbij was ook een nogal ballerig studentikoos mannetje die echt helemaal los ging op het Hammond-orgel, die kreeg de handen van de band ook wel op elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf! Ik ben jaloers.
Na ja, ieder zijn smaak natuurlijk. Pearlbitch vindt de man 'cult', iets slechts waar je toch van kunt genieten. Geef mijn portie maar aan Fikkie hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Disana ja had hem wel een paar keer gelezen maar had nog geen mening gevormd.
nu dus welen Scrut, ja 58 is te oud voor me dus ik ga maar niet op de versiertoer op de chat
De Rocky Horror Picture Show, dat is cult.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
De term cult is sinds DGK zo enorm verkracht. "Jaap is cult"
Puhlease. Dan heb je geen gevoel voor cult.
Jaap is niet cult, Jaap is vet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
De term cult is sinds DGK zo enorm verkracht. "Jaap is cult"
Puhlease. Dan heb je geen gevoel voor cult.
Toch denk ik dat Jaap, door het uitblijven van echte erkenning, zichzelf best als zodanig betiteld zou willen zien.quote:
Oh, dat weet ik wel zeker. Die vindt zichzelf ook echt cult, gok ik. En dat is op zich al zo no-cult. Je groeit als cultheld, dat ben je pas jaren na dato. En nee, door kots rollen en vies vet zijn maakt je verre van cult. Dat maakt je een vies vet door kots rollend zwijn. Niks meer, niks minder. Maar zeker geen cult.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Toch denk ik dat Jaap, door het uitblijven van echte erkenning, zichzelf best als zodanig betiteld zou willen zien.
Ik zag laatst ook Jaap in een flits bij Jensen toen we aan het zappen waren. Het is best triest als mensen koste wat kost met hun hoofd op de televisie willen. Zeker wat betreft zo'n type als Jaap, die intelligent is, nog steeds een opleiding heeft staan die hij af zou kunnen maken, maar bovenal: die bepaald andere prioriteiten zou moeten stellen met zijn problemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werkt nu geloof ik iedere week mee aan Snafu, net als Kelly. Ik zag vorige week bij toeval het eind van zijn bijdrage waar hij, o wat hebben we gelachen (NOT), een hele grote hamburger naar binnen zat te werken. Ik denk dat Jaap zelfs Jensen zou pijpen om maar op televisie te mogen blijven.
Gister zag ik nog een stukje van Lekker Slim, daar staan inmiddels drie mensen die enigszins betrokken waren bij SV om ontdekt te worden.
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Na ja, ieder zijn smaak natuurlijk. Pearlbitch vindt de man 'cult', iets slechts waar je toch van kunt genieten. Geef mijn portie maar aan Fikkie hoor
58 is allang niet oud meer, deze man ziet er gewoon heel oud uit.
Wie, afgezien van Peter_N, nog meer dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister zag ik nog een stukje van Lekker Slim, daar staan inmiddels drie mensen die enigszins betrokken waren bij SV om ontdekt te worden.
Maar er is werkelijk helemaal niets aan die man authentiek te noemen. Ik ben zelfs zo pretentieus om te veronderstellen dat ik vrij goed kan voorspellen hoe hij op verschillende terreinen tegen de wereld aankijkt want het lijkt me vrij standaard. Waarschijnlijk kun je een cam in duizenden huiskamers zetten en je krijgt dezelfde treurig makende beelden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).
Laten we er geen doekjes om winden, die man is natuurlijk zo 'fout' als maar kan, maar dat is nou juist zo leuk. Recht voor z'n raap en wysiwyg. Ik ben vroeger in een heel ander milieu opgegroeid (God, want klink dat presumptueus) en kan waarschijnlijk daarom zo gefascineerd naar dit soort mensen kijken.
Ik ben blij dat je althans nog zegt dat je hem fout vindt, want je enthousiasme deed gisteren anders vermoeden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze man is gewoon authentiek, zoals je ook wel bij Man Bijt Hond ziet. (Bij MBH zijn ze heel goed in het spotten van authentieke mensen, alleen jammer dat het spontane altijd verdwijnt als ze eenmaal tot vaste gasten zijn verworden).
Laten we er geen doekjes om winden, die man is natuurlijk zo 'fout' als maar kan, maar dat is nou juist zo leuk. Recht voor z'n raap en wysiwyg. Ik ben vroeger in een heel ander milieu opgegroeid (God, want klink dat presumptueus) en kan waarschijnlijk daarom zo gefascineerd naar dit soort mensen kijken.
Remco, die vervelende manager en gister zag ik dat Limburgse glibbertje die met die "filmregisseur" meegekomen was en ook programma's voor Johan wilde gaan maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie, afgezien van Peter_N, nog meer dan?
Hoe lang zal het nog duren voordat de dames van Lekker Slim worden aangevuld met Tabitha, Liesbeth en Idols reject linkeroog-rechterbroekzak?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Remco, die vervelende manager en gister zag ik dat Limburgse glibbertje die met die "filmregisseur" meegekomen was en ook programma's voor Johan wilde gaan maken.
Op Liesbeth na, die is te oud. zouden ze er prima bij passen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang zal het nog duren voordat de dames van Lekker Slim worden aangevuld met Tabitha, Liesbeth en Idols reject linkeroog-rechterbroekzak?
Mij maakt het niet treurig, het werkt bij mij op de lachspieren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je een cam in duizenden huiskamers zetten en je krijgt dezelfde treurig makende beelden.
Jij gaat er kennelijk van uit dat je per se sympathie voor mensen moet voelen om ze boeiend en/of komisch te vinden. Dat is dus een hardnekkig misverstand. Ik kan genieten van Fawlty Towers, maar heb in mijn dagelijks leven niets met personen die het karakter van Basil Fawlty hebben. Ook kan ik gefascineerd kijken naar documentaires over Idi Amin, Kim Il Sung en noem maar meer van dat soort "fraaie" personen, zonder dat ik ze nou echt sympathiek vind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je althans nog zegt dat je hem fout vindt, want je enthousiasme deed gisteren anders vermoeden.
Authenticiteit alleen is voor mij geen reden mensen sympathiek of goed te vinden. Bovendien is deze man alleen 'authentiek' bij de gratie van een vrouw die hem kennelijk al meer dan 30 jaar voorziet in alles wat hij nodig heeft. In zijn eentje zou het een nog onaangenamere man zijn.
Ik schreef 'sympathiek of goed'. Daar bedoel ik anders gezegd mee 'de moeite van mijn aandacht waard'.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij gaat er kennelijk van uit dat je per se sympathie voor mensen moet voelen om ze boeiend en/of komisch te vinden. Dat is dus een hardnekkig misverstand. Ik kan genieten van Fawlty Towers, maar heb in mijn dagelijks leven niets met personen die het karakter van Basil Fawlty hebben. Ook kan ik gefascineerd kijken naar documentaires over Idi Amin, Kim Il Sung en noem maar meer van dat soort "fraaie" personen, zonder dat ik ze nou echt sympathiek vind.
Heb nog niet naar opaatje gekeken, zal ik toch eens doen. Maar als ik het hier zo allemaal lees denk ik niet dat hij me lang kan boeien. Net zomin als die cavia me kan boeien. Net even gekeken maar zie alleen een wortelquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef 'sympathiek of goed'. Daar bedoel ik anders gezegd mee 'de moeite van mijn aandacht waard'.
Een eenmalige documentaire over een verrot persoon vind ik iets anders dan een stream binnenhalen van een onaangenaam persoon. Het moet wel om te lachen blijven wat mij betreft, en van deze man word ik niet vrolijk.
Wortels zijn cult!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:01 schreef spuitje het volgende:
Wel apart, iedereen schijnt verhuisd te zijn naar de cavia stream, op de chat van Peter_N gebeurt echt helemaal niets meer, om over die van SV en Annemarie maar te zwijgen, daar is echt helemaal niemand meer te bekennen! Ik ga meer eens met een boek de tuin in, zonde van mijn tijd om naar een wortel te gaan zitten staren!
Wat een lekkere beesten, die katten. Toch ga ik zo even een terras bezoeken, het is hier heerlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee katten liggen weer te pitten en die zooi puppies breken de tent bijkans af
Die achterste werd net even wakker en ligt dan een tijdje die ander aan te kijken. Grappigquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lekkere beesten, die katten. Toch ga ik zo even een terras bezoeken, het is hier heerlijk.
Geert laat zijn ware gezicht, z'n onbenulligheid en zijn domme angsten aardig zien in z'n verkiezingsprogramma. Hij heeft ook een wat vreemd idee over wat een burger is, dat zijn alleen die mensen van wie de familie al generaties lang in Nederland wonen, niet links stemmen en niet in de Grachtengordel wonen.quote:
Henk en Ingridquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die achterste werd net even wakker en ligt dan een tijdje die ander aan te kijken. Grappig
[..]
Geert laat zijn ware gezicht, z'n onbenulligheid en zijn domme angsten aardig zien in z'n verkiezingsprogramma. Hij heeft ook een wat vreemd idee over wat een burger is, dat zijn alleen die mensen van wie de familie al generaties lang in Nederland wonen, niet links stemmen en niet in de Grachtengordel wonen.
Maar wat zijn we dan wel? Ik ben niet in overheidsdienst dus ik ben toch echt gewoon een burger. Of zou ik een ereburger zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Henk en Ingrid
Dus niet Scrute en Disana![]()
Geniet er vanquote:Tot straks
Woon je in Almere, heb je twee kinderen en verdien je modaal? Word je het hardst gepakt door de Linkse Elite?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat zijn we dan wel? Ik ben niet in overheidsdienst dus ik ben toch echt gewoon een burger. Of zou ik een ereburger zijn?
[..]
Geniet er van
Het zonnetje was idd heerlijk na een uur of 11 vanochtend. Ik ben begonnen in mijn nieuwe Dan Brown.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
Het was heel lekker in de zon. Ik zie dat de poezen uit hun mand zijn, wat voor deze twee geloof ik opmerkelijk is. En de cavia, zij ploegde voort. Gelukkig geen 'opaatje' te bekennen.
Ja, ik las dat ze vanavond een prikje ter opwekking krijgt als er niets gebeurt... en daar ziet het wel naar uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zonnetje was idd heerlijk na een uur of 11 vanochtend. Ik ben begonnen in mijn nieuwe Dan Brown.![]()
Het moet vanavond toch gaan gebeuren bij die cavia, arm beest.
Thank God voor de zon en geen O. Ik kan die naam niet eens uit mijn toetsenbord krijgen, wat een verschrikking.
Laat hem maar lekker in zijn tuin blijven zitten en zich laten bedienen door zijn sloofje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |