Een valhelm had vast mijn rug beschermd inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Poit het volgende:
En Nebo! Moet je maar met een valhelm lopen, je weet dat de dokter dat tegen je gezegd heeft.
Tuurlijk! Dan had je op je hoofd kunnen mikken en zo naar beneden kunnen stuiteren.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een valhelm had vast mijn rug beschermd inderdaad
Of leren traplopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Of verhuizen naar een woning waar alles begaande grond is
LOL trapquote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
Waarom bouw je er geen lift of roltrap in
Bejaardewoning jaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Of verhuizen naar een woning waar alles begaande grond is
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Poit het volgende:
Of van de Tequila afblijven!! Nebo Nebo Boy
En wat heeft u nu geleerd mevrouw Stemband?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik ben sowieso iemand die altijd de trap op en af rent. Gewoon de trap oplopen tree voor tree vind ik echt afschuwelijk. Weten jullie die gif nog van iemand die zo de trap af glijdt op zijn schoenen? Zo gaat het bij mij nog net niet als ik naar beneden loop. Altijd een tree overslaan en terwijl ik met mijn voet naar een tree ga, glijdt mijn andere voet al van de tree af. Jaja, ik heb even geanalyseerd wat er mis ging, en ik gleed te vroeg met mijn andere voet
En ik vind het weer afschuwelijk om van de trap te vallen, daarom doe ik het dus braaf tree voor tree. Zeker toen ik hoorde dat een oudcollega van de trap was gevallen en daardoor overleden was aan een hersenbloedingquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik ben sowieso iemand die altijd de trap op en af rent. Gewoon de trap oplopen tree voor tree vind ik echt afschuwelijk. Weten jullie die gif nog van iemand die zo de trap af glijdt op zijn schoenen? Zo gaat het bij mij nog net niet als ik naar beneden loop. Altijd een tree overslaan en terwijl ik met mijn voet naar een tree ga, glijdt mijn andere voet al van de tree af. Jaja, ik heb even geanalyseerd wat er mis ging, en ik gleed te vroeg met mijn andere voet
2 dagen voorzichtig zijn en gaan met die banaanquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat heeft u nu geleerd mevrouw Stemband?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja, ook echt extreemquote:
Ik heb deel een ook niet uitgespeeld, maar snap het denk ik wel een beetje.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snapte er geen hol van
Vooral ook omdat ik deel 1 nooit helemaal heb uitgespeeld waarschijnlijk
Agh, het sloeg van een tang op een varkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snapte er geen hol van
Vooral ook omdat ik deel 1 nooit helemaal heb uitgespeeld waarschijnlijk
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Reintji het volgende:
Wat is het trouwens geworden bij de MM Lenny? Do tell!
Een staafmixerquote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Reintji het volgende:
quote:
Aquila?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Poit het volgende:
Of van de Tequila afblijven!! Nebo Nebo Boy
Begin Mei deeltje 3quote:
Ik vind de hardcore mode echt een geweldige toevoeging, heb er nog niet veel mee gespeeld omdat ie steeds vastloopt maar het voelde al een stuk strakkerquote:Op donderdag 22 april 2010 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begin Mei deeltje 3! Al vond ik demo opzich tegen vallen
Zat ik er toch vrij dicht bij!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zat ik er toch vrij dicht bij!
Pff, tis alweer bijna bedtijdquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, tis alweer bijna bedtijddat vroege opstaan ben ik niet voor gemaakt
Is die nog steeds niet terug?quote:
Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoperquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)o-tickets-go-on-sale10 euro voor een kaartje voor de Eurogamer Expo, het event van Blammo staat daar wel heel schraal tegenover.
En bovendien stukken gaverquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper
Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjesquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag echt besloten dat ik alleen maar zonen wil later, en geen dochters. Ik moet oppassen bij mn nichtjes en het eerste dat ik moest doen was staartjes in haren maken. Hun kamers zijn zo roze dat het gewoon pijn doet aan je ogen en ze zijn continu aan het turnen. Het lastigst is echter het verhaaltje voor het slapengaan. Ik heb in mijn verhaaltje over een reuzenkikker en een liegende drakenridder een prinses moeten verwerken, want zonder prinses is het een slecht verhaal natuurlijk!
En ik heb van een 6-jarige verloren met het betoverde doolhof
Magazines uitdelen was topvermaak.quote:
Hoe klinkt de bel in een lingeriewinkel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een hele, ranzige, smerige mop voor jullie!U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
Ja lach er maar om, ik doe hier een beetje moeite om als een fatsoenlijke jongedame door het leven te gaanquote:
*proest.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.
Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.
Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.
Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.
Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.
Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.
Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.
Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.
Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Zonde dat het zo moet.
Nee klopt. Daarom zeg ik ook dat ik ongetwijfeld bij zal draaien en het zal vergeten. Maar het was behoorlijk extreem.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...
Falcon punchquote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.
[ afbeelding ]
Tja, mijn ene zus is ook niet zo'n meisje meisje maar haar (enige) dochter is ook pro roze, jurkjes en strikjes enzo terwijl mijn zus er dus helemaal niks van moet hebben. Al mijn nichtjes zijn meisjes meisjes... Ik heb nog wel de hoop dat mijn jongste nichtje over een paar jaar helemaal om slaat... Maar met haar ouders betwijfel ik het eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjes
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.
Ik weet niet eens of ik er wel wat van zou hebben gezegd als ik er met de neus bovenop zou zitten..
hoe kom je erop?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".
Ik heb vandaag wel een Ali scheldend weg laten lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.
Ik weet niet eens of ik er wel wat van zou hebben gezegd als ik er met de neus bovenop zou zitten..
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorquote:
Echt snijden kan die gast ook niet, gewoon een snee in het aanrecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Owja, ik heb mijn iPad een nieuwe taak gegeven.![]()
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan voor werk Koei?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorMaar alleen als mensen vervelend zijn en over niets komen zeiken of gewoon onbeleefd zijn. Mensen die bellend iets van me nodig hebben negeer ik ook gewoon als ze niet even de telefoon opzij doen om netjes te vragen wat ze willen hebben.
1 Wanna have it, how much.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Update :
Te Koop of Te Ruil :
1Battlefield Bad Company 2
Games die weg mogen als er klaar mee ben (dat kan nog wel ff duren) :
2The Saboteur
Waar ik naar op zoek ben :
Alstuquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Je jongste nichtje wordt straks emo waarschijnlijk. Het zijn echt fasen waar ze doorheen moeten, tenzij ze op paardrijden gaan, dan zijn ze de rest van hun puberteit niet meer te redden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, mijn ene zus is ook niet zo'n meisje meisje maar haar (enige) dochter is ook pro roze, jurkjes en strikjes enzo terwijl mijn zus er dus helemaal niks van moet hebben. Al mijn nichtjes zijn meisjes meisjes... Ik heb nog wel de hoop dat mijn jongste nichtje over een paar jaar helemaal om slaat... Maar met haar ouders betwijfel ik het eigenlijk
Zoiets bedoel je toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je jongste nichtje wordt straks emo waarschijnlijk. Het zijn echt fasen waar ze doorheen moeten, tenzij ze op paardrijden gaan, dan zijn ze de rest van hun puberteit niet meer te redden.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".
Baasquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorMaar alleen als mensen vervelend zijn en over niets komen zeiken of gewoon onbeleefd zijn. Mensen die bellend iets van me nodig hebben negeer ik ook gewoon als ze niet even de telefoon opzij doen om netjes te vragen wat ze willen hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg hou op man. Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
Ik woon in Papendrecht maar doe rustig met the sabatour, (maar vergeet me niet als ik hem dan nog niet heb) heb nog zat te doen voorlopigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, waar woon je ergens? Anders zou je the saboteur wel kunnen lenen
Weet je dat niet eensquote:
Is een verplichting. Als er ook maar enigszins twijfel bestaat dat die persoon onder de 21 is (of het gaat doorverkopen) moet die persoon en soms zelfs de hele groep waarmee hij is legitimeren. Erg fijn om pubers mee te pesten. Bij mijn winkel om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus aan twijfelgevallen geen gebrek.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Baas! En hoezo legitimatie vragen voor sigaretten? Helemaal als het een man is
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens
Ik werk als bliepmiep +. Voorheen assistent opper bliepmiep, maar daarvoor is een nieuwe collega gekomen (waarbij iedereenneigingen krijgt, zo geliefd had ze zich binnen één week al gemaakt. Tips om vervelende collega's onopvallend weg te werken zijn welkom!) dus tegenwoordig mag ik vooral sigaretten verkopen en klagende mensen wegwerken. Als ik al mag werken, want al het grootste deel van mijn uren zijn naar die collega gegaan.
Sorry dude had hem al met de vorige aanbieding gekochtquote:Op donderdag 22 april 2010 23:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zijn er nog mensen die L4D2 willen? Is nu in de aanbieding en een Engelse maat van me wil hem ook hebben, een fourpack kost ongeveer 50 euro daar
copyquote:Op donderdag 22 april 2010 23:37 schreef Nebo het volgende:
Veronica Mars is best tof! Een vriendin van me heeft alle seizoenen voor 20 euro gekocht in Frankrijk, hier kost de hele boel 140 pleuro
Heb eigenlijk teveel games, maar mocht je geen 4e krijgen voor die pack dan offer ik me opquote:Op donderdag 22 april 2010 23:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zijn er nog mensen die L4D2 willen? Is nu in de aanbieding en een Engelse maat van me wil hem ook hebben, een fourpack kost ongeveer 50 euro daar
Emmertje ijskoud water FTW.quote:
Emmertje roestige spijkers!quote:
Of een busje pepperspray vullen met accuzuurquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:47 schreef Poit het volgende:
Of je bakt gewoon een eitje voor zo. Junks zijn ook mensen hoor
En dan gooi je het bakvet gewoon over ze heenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:47 schreef Poit het volgende:
Of je bakt gewoon een eitje voor zo. Junks zijn ook mensen hoor
typisch voorbeeld van onterecht gebruik van verleden tijdsvorm...quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Poit had dit graag ook gewild, toen hij nog en een mooi boy van de straat was
quote:De Vrijmetselarij zit achter de beschuldigingen van misbruik door leden van de Rooms-Katholieke clerus. Dat heeft de omstreden Colombiaanse kardinaal Dario Castrillón Hoyos gezegd.
Idioten
"Ik ben niet bang te zeggen dat in sommige gevallen er bij de vrijmetselaars vijanden zijn die zich tegen de kerk hebben verenigd. Het is een schande dat er zulke idioten zijn die dit soort vervolging stimuleren," zo zei de 80-jarige kerkprins in een interview op de Colombiaanse radio.
Het is de tweede keer in korte tijd dat Hoyos in opspraak komt. Van 1996 tot 2006 was de Colombiaan president van de Vaticaanse Congregatie voor de Geestelijkheid, zeg maar de afdeling personeelszaken. Eerder deze week kwam naar buiten dat Hoyos in die periode een Franse bisschop heeft geprezen voor de manier waarop die een van misbruik verdachte priester heeft beschermd.
Duivel
Elders in Zuid-Amerika, in de Peruaanse hoofdstad Lima, sprak aartsbisschop Juan Luis Cipriani het vermoeden uit dat vijanden van de kerk het misbruik aangrijpen om het Vaticaan in diskrediet te brengen. "Dit is het werk van de duivel, zelfs al brengt dat journalisten aan het lachen," aldus Cipriani.
Ik wilde net z'n quote edittenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van onterecht gebruik van verleden tijdsvorm...
Over hun heen springen met je skateboard!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef Tain het volgende:
Your item, posted on 22/04/10 with reference - has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Dankzij McKeffie mag ik het weekend ook verschillende pc's uitrusten met win 7quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Vliermuisman!!!
Ik ga morgen of overmorgen Windows 7 maar eens op de kompjoeturt zetten
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Vliermuisman!!!
Ik ga morgen of overmorgen Windows 7 maar eens op de kompjoeturt zetten
Vleermuisman heeft ook ballen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Google: vleermuisman
resultaat:
[ afbeelding ]
NAIS!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Google: vleermuisman
resultaat:
[ afbeelding ]
Nope, gewoon de normale versie. De hoesjes zijn wel in het Frans, maar je kunt ook gewoon Engels met Nederlandse subs instellenquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
copy? Of franse subs?
Morguhhhhh btw
Checkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:
Spierpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn!
Double check..quote:
The internet truely is a wonderful place!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The internet truely is a wonderful place, voor een borstenman!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
The internet truely is a wonderful place, voor zowel een billen als borstenman!
nou vooruit dan, jij bent blijkbaar een billenliefhebber!quote:
quote:
Dan zit je hier op Fok goed, want 90% van de bezoekers ziet er zo uitquote:
Ik heb borsthaar!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jonge pikkies die nog geen borsthaar ontwikkeld hebben? PEDO!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan zit je hier op Fok goed, want 90% van de bezoekers ziet er zo uit
Een beetje droeftoeter ben je wel hequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan zit je hier op Fok goed, want 90% van de bezoekers ziet er zo uit
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, je hebt gelijk, die lijkt inderdaad wel een beetje op de foto die Gamebabe post.
Ik zeker wel 110!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik zie mezelf meer als een eikelquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zeker wel 110!We hebben het niet over balhaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuildersquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jonge pikkies die nog geen borsthaar ontwikkeld hebben? PEDO!
En sowieso.. sixpacksquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuilders
Ik heb inderdaad niet echt een gespierd bovenlichaam.. Of je moet de bierspier meetellen.. Dan kan Batista nog wat van me leren!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuilders
Beertenderquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En sowieso.. sixpacksik heb een beertender!
Die sixpack is niet het belangrijkste, als de borst- schouder en arm spieren lekker zijn die ik het er ook wel voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En sowieso.. sixpacksik heb een beertender!
Daar gaat m'n kans bij GameBabequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die sixpack is niet het belangrijkste, als de borst- schouder en arm spieren lekker zijn die ik het er ook wel voor
Vleeskleurig ondergoed is echt eng (en oma-achtig, ook al is het een string...)quote:
Maar wel ideaal voor onder een witte/lichte broek/jurkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vleeskleurig ondergoed is echt eng (en oma-achtig, ook al is het een string...)
Dan gewoon zonderquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar wel ideaal voor onder een witte/lichte broek/jurk
Zit jij ook in het clubje??quote:
Baas!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als het over het borsthaar clubje gaat wel
jij draagt ook geen ondergoed onder je jurk?quote:
De samenvatting:quote:
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknaldquote:
Ik wil wel zo'n borsthaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknald
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?quote:
Geen van beidequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?
Je had er beter een behaarde vleermuis van kunnen maken, dan zijn we weer terug bij de vleermuismanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknald
Weet je wat je krijgt als je googlet op vleermuisman?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je had er beter een behaarde vleermuis van kunnen maken, dan zijn we weer terug bij de vleermuisman
Ik heb alleen nog maar een tennisbalmachine.. Werk nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?
Zo de circel is weer rond, poit kom maar op met die mooie billenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weet je wat je krijgt als je googlet op vleermuisman?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo de circel is weer rond, poit kom maar op met die mooie billen
Zie je wel dat je beter huidskleurig ondergoed kan dragen spankyquote:
En weg waren me billenquote:
Rockabella ofzo..quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Hey FOK!ster ogen
Wie is dat ook al weer Poitert?
Haha!!quote:
Zand in de crak HOO-AH!!quote:
Fuck de kleur man.. uit moet het!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zand in de crak HOO-AH!!
En gamebabe, ik begin in te zien dat vleeskleurig ondergoed, hoewel het er enorm vies en ranzig uitziet, toch wel zo zn voordelen heeftMaar het ziet er gewoon zo enorm vies en nep uit, net als van die "huidkleurige panties". HELL NO!!! Ranzige oma-styley! BAH!
Ik heb nog nooit een string aangehad, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik er in een ander type onderbroek beter uit ziequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Maar wat ik me dan altijd afvraag, laat ik even een poll onder de mannen hier doen:
Zijn strings eigenlijk wel sexy als je geen broek aan hebt... of zijn andere broekjesvormen dan beter?
Ok ok, de vraagstelling is niet goed, bij een jongedamequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een string aangehad, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik er in een ander type onderbroek beter uit zie
String kan sexy zijn (makkelijkst opzij te trekken voor het befgenot), boxerstrings zijn ook hawt. Ultiem is om je vriendje te verrassen in zijn boxersquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Maar wat ik me dan altijd afvraag, laat ik even een poll onder de mannen hier doen:
Zijn strings eigenlijk wel sexy als je geen broek aan hebt... of zijn andere broekjesvormen dan beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
String kan sexy zijn (makkelijkst opzij te trekken voor het befgenot), boxerstrings zijn ook hawt. Ultiem is om je vriendje te verrassen in zijn boxersBoxerstringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jarretels en kousen met kant!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
*box ouwequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Boxerstring
Met jarretels en kousen met kant!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
String kan sexy zijn (makkelijkst opzij te trekken voor het befgenot), boxerstrings zijn ook hawt. Ultiem is om je vriendje te verrassen in zijn boxersO ja, dus als je een date hebt moet je eerst een boxer van de man in kwestie zien te gappen en dan een huge broek aantrekken om het de verbergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mannen zonder boxers, bestaan die nog?Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Als het een date is, is het niet je vriendje. Duh!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O ja, dus als je een date hebt moet je eerst een boxer van de man in kwestie zien te gappen en dan een huge broek aantrekken om het de verbergen![]()
En mannen zonder boxers, bestaan die nog?
Bro's 4 LIFE!quote:
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:ik moet er echt niet aan denken om mn vriendin in mijn boxer te zien, die fetish moet je denk ik maar thuis laten SD! Ik vind string hawet, boxerstrings vind ik er vaak een beetje "meh" uitzien, doe dan of het een of het ander, en meisjesboxers zijn ook hawt
Naja eigenlijk vind ik alles wel hawt
(behalve dan mijn onderbroeken, dat is gewoon fout)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef GameBabe het volgende:
Dat voordeel heb ik dan weer, dat er geen enkele man in mijn kleding past
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat is een uitdaging die ik persoonlijk niet aanga!
Dan is het een leuke deal geweestquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nope, gewoon de normale versie. De hoesjes zijn wel in het Frans, maar je kunt ook gewoon Engels met Nederlandse subs instellen
Wel één die eetbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Ok, ik neem bij je volgende feestje wel een string maatje 32 mee
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Zijn aq en fl al gezien hier
Wel in spijkerbroekmaat dan, dan moet het nog wel lukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
niet hier, AQ wel via xbl gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Dude, waarom blijf je om ze vragen.. Het lijkt wel of je ze mist..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Piece of cake!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Gast, ik heb 4 overhemden naar Haïti gestuurd, ik kreeg van 9 families een bedankkaartje dat alle zoons, dochters, ooms, tantes, broers, zussen, oma's, opa's én de honden erin konden slapen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
ja foto doet een beetje raar :Squote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef GameBabe het volgende:
Maar Fipo, even voor de volledigheid van het onderzoek, To string or not to string?
Excuus, zag de foto niet...
quote:
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuzequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ja foto doet een beetje raar :S
Geef mij maar een heupbroekie![]()
Strak en lekker laag maar niet te laag dat je der asscrack ziet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Of gewoon geen ondergoed!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Dan wordt liplezen weer een risicoquote:
Waar gaat die vinger heen?quote:
quote:
quote:
Wat een cumshot!!quote:
zo mooi dat bij het niezen het eerste bandje losschiet en bij het inademen het tweede bandje lijkt te denken "ja fuck dit, dan kap ik er ook maar mee!"quote:
Gezondheid indeedquote:
Vanaf nu ben ik elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezondheid indeed![]()
Nog geen weekend though.. Wel trek in PILS!!!
d00dquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/135/05.jpg
Succesquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn eerste autoritje maken zonder iemand anders erbij
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/135/05.jpg
Hilariesquote:Forbidden
You don't have permission to access /images/picdump/135/05.jpg on this server.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn eerste autoritje maken zonder iemand anders erbij
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je beter kan autorijden dan traplopen..
En tequila binnenhouden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je beter kan autorijden dan traplopen..
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theoriequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen
http://www.esquire.com/wo(...)-american-women-0510
Vraag 5. Do you believe in God? YES (61 %)
Vraag 10. Do you believe in evolution? YES (89%)
[ afbeelding ]
Officieel gezien natuurlijk wel ja. Volgens de bijbel, die toch echt bij god hoort, heeft hij de wereld en de mens geschapen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theorie
Als je streng katholiek bent misschien, zelf mijn streng gelovige opa en oma geloven daar niet inquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Officieel gezien natuurlijk wel ja. Volgens de bijbel, die toch echt bij god hoort, heeft hij de wereld en de mens geschapen.
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theorie
Nee hoor, http://nl.wikipedia.org/wiki/Onbewogen_bewegerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.
en als kiespijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, waarom blijf je om ze vragen.. Het lijkt wel of je ze mist..
Nee, als je uberhaupt katholiek bent.. Streng katholiek zorgt ervoor dat je de regels strenger naleeft, niet er minder in gelooft natuurlijk..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als je streng katholiek bent misschien, zelf mijn streng gelovige opa en oma geloven daar niet in
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef RitseB het volgende:
Of te wel, god heeft de eerste aanzet gedaan, de rest ging van zelf
Nope. Leg eens uit hoe een godheid en evolutie onverenigbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.
Dat er een godheid bestaat, wil natuurlijk niet zeggen dat de creationisten gelijk hebben...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpen
Wat ze daar zeggen is dat God letterlijk de eerste aanzet heeft gedaan, zeg maar de big bang gecreëerd heeft. De rest ging van zelf, en god kijk zelf vanaf de zijlijn mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Netzomin dat de gelovigen gelijk hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat er een godheid bestaat, wil natuurlijk niet zeggen dat de creationisten gelijk hebben...
Dus worden de oudere boeken in de bijbel teniet gedaan.. Adam en Eva zouden toch echt door de big kahuna himself gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat ze daar zeggen is dat God letterlijk de eerste aanzet heeft gedaan, zeg maar de big bang gecreëerd heeft. De rest ging van zelf, en god kijk zelf vanaf de zijlijn mee.
Geloof is een kwestie van interpretatie. Iedereen gelooft iets andersquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Netzomin dat de gelovigen gelijk hebben natuurlijk
Het staat toch geschreven? Geloof is interpretatie, religie niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geloof is een kwestie van interpretatie. Iedereen gelooft iets anders
Evolutie dateert pre-mens waar dat volgens religie niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope. Leg eens uit hoe een godheid en evolutie onverenigbaar zijn.
Ik ken absoluut niemand die zo orthodox is, dat ze dat nog geloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus worden de oudere boeken in de bijbel teniet gedaan.. Adam en Eva zouden toch echt door de big kahuna himself gemaakt zijn.
Vooral de hoge scores van die niet bepaald aantrekkelijke dame inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef GameBabe het volgende:
Interessant trouwens welke vrouw men kiest om mee naar bed te gaan in case of lesbische gevoelens... (zie link van ross)
Hoe kom je er nu weer bij dat religie niet onderhevig is aan interpretatie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Het staat toch geschreven? Geloof is interpretatie, religie niet.
Nu haal je twee essentiële zaken door elkaar: het al dan niet bestaan van een godheid en religie. Wie zegt dat religie X het bij het juiste eind heeft?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Evolutie dateert pre-mens waar dat volgens religie niet mogelijk is.
En toch zijn ze er echtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ken absoluut niemand die zo orthodox is, dat ze dat nog geloven.
Bij mij in de buurt helemaal niet. Brabanders zijn ook weer niet zo ergquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch zijn ze er echtVooral te vinden in kleinere dorpjes bij jou in de buurt.
Uiteindelijk komt het er op neer dat zoveel dingen elkaar tegenspreken dat er niets meer te geloven valt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt helemaal niet. Brabanders zijn ook weer niet zo erg
Als er een godheid bestaat dan is die dus beter dan de mens?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu haal je twee essentiële zaken door elkaar: het al dan niet bestaan van een godheid en religie. Wie zegt dat religie X het bij het juiste eind heeft?
Het geloven in een god en wat hij gedaan heeft staat los van wat hij daadwerkelijk gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als er een godheid bestaat dan is die dus beter dan de mens?
Als een godheid de aanstichter van alles is en de mens is minder dan een zogenaamde godheid is er dus geen sprake van evolutie, maar van devolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |