abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80609943
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeienavond al te samen!
Pff, tis alweer bijna bedtijd dat vroege opstaan ben ik niet voor gemaakt
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_80610110
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Pff, tis alweer bijna bedtijd dat vroege opstaan ben ik niet voor gemaakt
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80610329
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Aquila?
Is die nog steeds niet terug?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80610345
http://www.gamesindustry.(...)o-tickets-go-on-sale

10 euro voor een kaartje voor de Eurogamer Expo, het event van Blammo staat daar wel heel schraal tegenover.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:46:13 #55
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80610403
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)o-tickets-go-on-sale

10 euro voor een kaartje voor de Eurogamer Expo, het event van Blammo staat daar wel heel schraal tegenover.
Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_80610465
Ik heb vandaag echt besloten dat ik alleen maar zonen wil later, en geen dochters. Ik moet oppassen bij mn nichtjes en het eerste dat ik moest doen was staartjes in haren maken. Hun kamers zijn zo roze dat het gewoon pijn doet aan je ogen en ze zijn continu aan het turnen. Het lastigst is echter het verhaaltje voor het slapengaan. Ik heb in mijn verhaaltje over een reuzenkikker en een liegende drakenridder een prinses moeten verwerken, want zonder prinses is het een slecht verhaal natuurlijk!

En ik heb van een 6-jarige verloren met het betoverde doolhof
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_80610833
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper
En bovendien stukken gaver
pi_80610937
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag echt besloten dat ik alleen maar zonen wil later, en geen dochters. Ik moet oppassen bij mn nichtjes en het eerste dat ik moest doen was staartjes in haren maken. Hun kamers zijn zo roze dat het gewoon pijn doet aan je ogen en ze zijn continu aan het turnen. Het lastigst is echter het verhaaltje voor het slapengaan. Ik heb in mijn verhaaltje over een reuzenkikker en een liegende drakenridder een prinses moeten verwerken, want zonder prinses is het een slecht verhaal natuurlijk!

En ik heb van een 6-jarige verloren met het betoverde doolhof
Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjes
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  donderdag 22 april 2010 @ 21:00:49 #59
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80611003
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

En bovendien stukken gaver
Magazines uitdelen was topvermaak.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 22 april 2010 @ 21:10:51 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80611409
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Een staafmixer
Een S-S-S-Staafmixer?

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80611837
Goedenavond allen.

Koei, je kunt je dochters ook gewoon technisch lego en een blauwe kamer geven. Gewoon ontkennen dat het meisjes zijn!
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:20:26 #62
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80611851
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een S-S-S-Staafmixer?

Hoe klinkt de bel in een lingeriewinkel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een hele, ranzige, smerige mop voor jullie!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_80611917
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
  donderdag 22 april 2010 @ 21:22:37 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80611958
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80612031
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja lach er maar om, ik doe hier een beetje moeite om als een fatsoenlijke jongedame door het leven te gaan En dan is het allemaal verspilde moeite...
pi_80612052
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
*proest.
pi_80612632
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.

Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.

Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.

Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.

Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
pi_80612805
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.

Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.

Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.

Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.

Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80612818
quote:

Zonde dat het zo moet.
1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...
pi_80612843
quote:

Zonde dat het zo moet.
Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.
pi_80612889
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef GameBabe het volgende:

[..]

1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...
Nee klopt. Daarom zeg ik ook dat ik ongetwijfeld bij zal draaien en het zal vergeten. Maar het was behoorlijk extreem.
pi_80612942
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.
Falcon punch
pi_80612946
Kind janken, altijd fijn als je eens rustig op de bank wilt zitten.
pi_80613012
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.

Ik weet niet eens of ik er wel wat van zou hebben gezegd als ik er met de neus bovenop zou zitten..
pi_80613187
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjes
Tja, mijn ene zus is ook niet zo'n meisje meisje maar haar (enige) dochter is ook pro roze, jurkjes en strikjes enzo terwijl mijn zus er dus helemaal niks van moet hebben. Al mijn nichtjes zijn meisjes meisjes... Ik heb nog wel de hoop dat mijn jongste nichtje over een paar jaar helemaal om slaat... Maar met haar ouders betwijfel ik het eigenlijk
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')