Een valhelm had vast mijn rug beschermd inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Poit het volgende:
En Nebo! Moet je maar met een valhelm lopen, je weet dat de dokter dat tegen je gezegd heeft.
Tuurlijk! Dan had je op je hoofd kunnen mikken en zo naar beneden kunnen stuiteren.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een valhelm had vast mijn rug beschermd inderdaad
Of leren traplopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Of verhuizen naar een woning waar alles begaande grond is
LOL trapquote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
Waarom bouw je er geen lift of roltrap in
Bejaardewoning jaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Of verhuizen naar een woning waar alles begaande grond is
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Poit het volgende:
Of van de Tequila afblijven!! Nebo Nebo Boy
En wat heeft u nu geleerd mevrouw Stemband?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik ben sowieso iemand die altijd de trap op en af rent. Gewoon de trap oplopen tree voor tree vind ik echt afschuwelijk. Weten jullie die gif nog van iemand die zo de trap af glijdt op zijn schoenen? Zo gaat het bij mij nog net niet als ik naar beneden loop. Altijd een tree overslaan en terwijl ik met mijn voet naar een tree ga, glijdt mijn andere voet al van de tree af. Jaja, ik heb even geanalyseerd wat er mis ging, en ik gleed te vroeg met mijn andere voet
En ik vind het weer afschuwelijk om van de trap te vallen, daarom doe ik het dus braaf tree voor tree. Zeker toen ik hoorde dat een oudcollega van de trap was gevallen en daardoor overleden was aan een hersenbloedingquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik ben sowieso iemand die altijd de trap op en af rent. Gewoon de trap oplopen tree voor tree vind ik echt afschuwelijk. Weten jullie die gif nog van iemand die zo de trap af glijdt op zijn schoenen? Zo gaat het bij mij nog net niet als ik naar beneden loop. Altijd een tree overslaan en terwijl ik met mijn voet naar een tree ga, glijdt mijn andere voet al van de tree af. Jaja, ik heb even geanalyseerd wat er mis ging, en ik gleed te vroeg met mijn andere voet
2 dagen voorzichtig zijn en gaan met die banaanquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat heeft u nu geleerd mevrouw Stemband?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja, ook echt extreemquote:
Ik heb deel een ook niet uitgespeeld, maar snap het denk ik wel een beetje.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snapte er geen hol van
Vooral ook omdat ik deel 1 nooit helemaal heb uitgespeeld waarschijnlijk
Agh, het sloeg van een tang op een varkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snapte er geen hol van
Vooral ook omdat ik deel 1 nooit helemaal heb uitgespeeld waarschijnlijk
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Reintji het volgende:
Wat is het trouwens geworden bij de MM Lenny? Do tell!
Een staafmixerquote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Reintji het volgende:
quote:
Aquila?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Poit het volgende:
Of van de Tequila afblijven!! Nebo Nebo Boy
Begin Mei deeltje 3quote:
Ik vind de hardcore mode echt een geweldige toevoeging, heb er nog niet veel mee gespeeld omdat ie steeds vastloopt maar het voelde al een stuk strakkerquote:Op donderdag 22 april 2010 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begin Mei deeltje 3! Al vond ik demo opzich tegen vallen
Zat ik er toch vrij dicht bij!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zat ik er toch vrij dicht bij!
Pff, tis alweer bijna bedtijdquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, tis alweer bijna bedtijddat vroege opstaan ben ik niet voor gemaakt
Is die nog steeds niet terug?quote:
Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoperquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)o-tickets-go-on-sale10 euro voor een kaartje voor de Eurogamer Expo, het event van Blammo staat daar wel heel schraal tegenover.
En bovendien stukken gaverquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je een last-minute Ryanair-kaartje op de kop weet te tikken ergens is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper
Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjesquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag echt besloten dat ik alleen maar zonen wil later, en geen dochters. Ik moet oppassen bij mn nichtjes en het eerste dat ik moest doen was staartjes in haren maken. Hun kamers zijn zo roze dat het gewoon pijn doet aan je ogen en ze zijn continu aan het turnen. Het lastigst is echter het verhaaltje voor het slapengaan. Ik heb in mijn verhaaltje over een reuzenkikker en een liegende drakenridder een prinses moeten verwerken, want zonder prinses is het een slecht verhaal natuurlijk!
En ik heb van een 6-jarige verloren met het betoverde doolhof
Magazines uitdelen was topvermaak.quote:
Hoe klinkt de bel in een lingeriewinkel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een hele, ranzige, smerige mop voor jullie!U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
Ja lach er maar om, ik doe hier een beetje moeite om als een fatsoenlijke jongedame door het leven te gaanquote:
*proest.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Is er wel iets smerig hier in de slowchat, ik heb weer een geschokte dame naast me in de trein van dat pijp filmpje
Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.
Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.
Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.
Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.
Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn. Ik heb vandaag in 1 keer een hekel aan buitenlanders / vluchtelingen gekregen. Normaal was ik iemand die er heel neutraal tegenover stond, geen vooroordelen hebben en ervan uitgaan dat er toch genoeg 'goede' tussen zitten. Het is inmiddels wel bekend dat ook rotte appels tussen zitten.
Vandaag in de bus naar huis, bus was stampvol, ik moest staan in de bus. Toen kwamen we bij een halte waar een Marokkaanse vrouw aan het wachten was met haar kinderwagen en 2 loss kinderen.
Er zat voorin de bus een oudere vrouw, iemand was voor haar opgestaan omdat oude mensen vaak slecht ter voet zijn.
Die Marokkaanse vrouw EISTE dat ze ging staan omdat ze kinderen bij zich had en het handiger was dat er 2 kinderen op 1 stoel zaten dan dat die oudere vrouw erop zat.
Hele discussie in die bus, die oudere vrouw wist niet wat haar overkwam. De discussie heeft zolang geduurd tot laatste halte.
Haar kinderen die los door de bus lopen en ze zelf uitgebreid zat te bellen met een vriend / vriendin.
Poe, mijn bloed kookte. De toon waarop die vrouw sprak en de agressiviteit die eruit kwam. De oudere vrouw is ook nog racist genoemd. Ongelooflijk.
Ik sta best neutraal tegenover buitenlanders, nooit problemen mee gehad en heb grootste lol met collega's van een andere nationaliteit.
Maar dit ging mij te ver. Misschien ben ik nogal 'aangeslagen' omdat het 1 uur gelden is gebeurd en mijn mening zal ongetwijfeld bijdraaien.
Zonde dat het zo moet.
Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Zonde dat het zo moet.
Nee klopt. Daarom zeg ik ook dat ik ongetwijfeld bij zal draaien en het zal vergeten. Maar het was behoorlijk extreem.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
1 meting is geen meting zeggen wij statistici.... Al die blanke tiener jongens die niet opstaan voor een hoogzwangere vrouw zijn anders ook niet veel beter...
Falcon punchquote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen moeten standaard een falcon punch krijgen, reden 1 ze hebben te vaak een grote bek en reden 2 is dat ze vaak tuig baren.
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je er wel wat van gezegd dan? Ik zat een paar maanden terug aan de raamkant van een volle bus, ongeveer halverwege en in de vier invalide/ouderen-plekken zaten wat allochtoonse dames van een jaar of 20, en die lieten de twee oude dametjes gewoon staan. Ik uiteindelijk maar opgestaan en ze maar eens even goed de boze blik gegeven.
[ afbeelding ]
Tja, mijn ene zus is ook niet zo'n meisje meisje maar haar (enige) dochter is ook pro roze, jurkjes en strikjes enzo terwijl mijn zus er dus helemaal niks van moet hebben. Al mijn nichtjes zijn meisjes meisjes... Ik heb nog wel de hoop dat mijn jongste nichtje over een paar jaar helemaal om slaat... Maar met haar ouders betwijfel ik het eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw dochters ook niet echt zo zullen zijn als jij er een hekel aan hebt hoor koei. Ik heb twee nichtjes die wel fan zijn van roze en paarden, maar je moet echt niet aankomen met vlechtjes maken, een nep kopje thee drinken of prinsessenpakjes
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.
Ik weet niet eens of ik er wel wat van zou hebben gezegd als ik er met de neus bovenop zou zitten..
hoe kom je erop?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".
Ik heb vandaag wel een Ali scheldend weg laten lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij er niet mee bemoeid. Ik had de kans ook niet. Ik stond in de rij in de bus en werd van alle kanten verkracht zonder dat ik het doorhad.
Ik weet niet eens of ik er wel wat van zou hebben gezegd als ik er met de neus bovenop zou zitten..
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorquote:
Echt snijden kan die gast ook niet, gewoon een snee in het aanrecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Owja, ik heb mijn iPad een nieuwe taak gegeven.![]()
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan voor werk Koei?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorMaar alleen als mensen vervelend zijn en over niets komen zeiken of gewoon onbeleefd zijn. Mensen die bellend iets van me nodig hebben negeer ik ook gewoon als ze niet even de telefoon opzij doen om netjes te vragen wat ze willen hebben.
1 Wanna have it, how much.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Update :
Te Koop of Te Ruil :
1Battlefield Bad Company 2
Games die weg mogen als er klaar mee ben (dat kan nog wel ff duren) :
2The Saboteur
Waar ik naar op zoek ben :
Alstuquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef GameBabe het volgende:
Je jongste nichtje wordt straks emo waarschijnlijk. Het zijn echt fasen waar ze doorheen moeten, tenzij ze op paardrijden gaan, dan zijn ze de rest van hun puberteit niet meer te redden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, mijn ene zus is ook niet zo'n meisje meisje maar haar (enige) dochter is ook pro roze, jurkjes en strikjes enzo terwijl mijn zus er dus helemaal niks van moet hebben. Al mijn nichtjes zijn meisjes meisjes... Ik heb nog wel de hoop dat mijn jongste nichtje over een paar jaar helemaal om slaat... Maar met haar ouders betwijfel ik het eigenlijk
Zoiets bedoel je toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je jongste nichtje wordt straks emo waarschijnlijk. Het zijn echt fasen waar ze doorheen moeten, tenzij ze op paardrijden gaan, dan zijn ze de rest van hun puberteit niet meer te redden.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had dan kunnen zeggen tegen die maroc "zo te zien werken jouw benen nog goed, want je kan ze niet bij elkaar houden gezien al die kinderen. dus laat die oude dame rustig zitten, want haar benen zijn al versleten door de Duitsers ".
Baasquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk regelmatig gemeen hoorMaar alleen als mensen vervelend zijn en over niets komen zeiken of gewoon onbeleefd zijn. Mensen die bellend iets van me nodig hebben negeer ik ook gewoon als ze niet even de telefoon opzij doen om netjes te vragen wat ze willen hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg hou op man. Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
Ik woon in Papendrecht maar doe rustig met the sabatour, (maar vergeet me niet als ik hem dan nog niet heb) heb nog zat te doen voorlopigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, waar woon je ergens? Anders zou je the saboteur wel kunnen lenen
Weet je dat niet eensquote:
Is een verplichting. Als er ook maar enigszins twijfel bestaat dat die persoon onder de 21 is (of het gaat doorverkopen) moet die persoon en soms zelfs de hele groep waarmee hij is legitimeren. Erg fijn om pubers mee te pesten. Bij mijn winkel om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus aan twijfelgevallen geen gebrek.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Baas! En hoezo legitimatie vragen voor sigaretten? Helemaal als het een man is
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens
Ik werk als bliepmiep +. Voorheen assistent opper bliepmiep, maar daarvoor is een nieuwe collega gekomen (waarbij iedereenneigingen krijgt, zo geliefd had ze zich binnen één week al gemaakt. Tips om vervelende collega's onopvallend weg te werken zijn welkom!) dus tegenwoordig mag ik vooral sigaretten verkopen en klagende mensen wegwerken. Als ik al mag werken, want al het grootste deel van mijn uren zijn naar die collega gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |