Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:ik moet er echt niet aan denken om mn vriendin in mijn boxer te zien, die fetish moet je denk ik maar thuis laten SD! Ik vind string hawet, boxerstrings vind ik er vaak een beetje "meh" uitzien, doe dan of het een of het ander, en meisjesboxers zijn ook hawt
Naja eigenlijk vind ik alles wel hawt
(behalve dan mijn onderbroeken, dat is gewoon fout)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef GameBabe het volgende:
Dat voordeel heb ik dan weer, dat er geen enkele man in mijn kleding past
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat is een uitdaging die ik persoonlijk niet aanga!
Dan is het een leuke deal geweestquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nope, gewoon de normale versie. De hoesjes zijn wel in het Frans, maar je kunt ook gewoon Engels met Nederlandse subs instellen
Wel één die eetbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Ok, ik neem bij je volgende feestje wel een string maatje 32 mee
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Zijn aq en fl al gezien hier
Wel in spijkerbroekmaat dan, dan moet het nog wel lukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
niet hier, AQ wel via xbl gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Dude, waarom blijf je om ze vragen.. Het lijkt wel of je ze mist..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Piece of cake!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Gast, ik heb 4 overhemden naar Haïti gestuurd, ik kreeg van 9 families een bedankkaartje dat alle zoons, dochters, ooms, tantes, broers, zussen, oma's, opa's én de honden erin konden slapen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Maar wat ik me dan altijd afvraag, laat ik even een poll onder de mannen hier doen:
Zijn strings eigenlijk wel sexy als je geen broek aan hebt... of zijn andere broekjesvormen dan beter?
ja foto doet een beetje raar :Squote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef GameBabe het volgende:
Maar Fipo, even voor de volledigheid van het onderzoek, To string or not to string?
Excuus, zag de foto niet...
quote:
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuzequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ja foto doet een beetje raar :S
Geef mij maar een heupbroekie![]()
Strak en lekker laag maar niet te laag dat je der asscrack ziet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Of gewoon geen ondergoed!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Dan wordt liplezen weer een risicoquote:
Waar gaat die vinger heen?quote:
quote:
quote:
Wat een cumshot!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |