Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuildersquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jonge pikkies die nog geen borsthaar ontwikkeld hebben? PEDO!
En sowieso.. sixpacksquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuilders
Ik heb inderdaad niet echt een gespierd bovenlichaam.. Of je moet de bierspier meetellen.. Dan kan Batista nog wat van me leren!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Excuses, dat ligt aan google, die vindt alleen maar gespierde bovenlichamen zonder haar. Dus ofwel hebben mannen met borsthaar geen gespierde bovenlichamen, ofwel harsen bodybuilders
Beertenderquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En sowieso.. sixpacksik heb een beertender!
Die sixpack is niet het belangrijkste, als de borst- schouder en arm spieren lekker zijn die ik het er ook wel voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En sowieso.. sixpacksik heb een beertender!
Daar gaat m'n kans bij GameBabequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die sixpack is niet het belangrijkste, als de borst- schouder en arm spieren lekker zijn die ik het er ook wel voor
Vleeskleurig ondergoed is echt eng (en oma-achtig, ook al is het een string...)quote:
Maar wel ideaal voor onder een witte/lichte broek/jurkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vleeskleurig ondergoed is echt eng (en oma-achtig, ook al is het een string...)
Dan gewoon zonderquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar wel ideaal voor onder een witte/lichte broek/jurk
Zit jij ook in het clubje??quote:
Baas!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als het over het borsthaar clubje gaat wel
jij draagt ook geen ondergoed onder je jurk?quote:
De samenvatting:quote:
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknaldquote:
Ik wil wel zo'n borsthaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknald
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?quote:
Geen van beidequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?
Je had er beter een behaarde vleermuis van kunnen maken, dan zijn we weer terug bij de vleermuismanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is fout borsthaar. Dat lijkt meer op een cavia die met 120 km/h tegen zijn borst is geknald
Weet je wat je krijgt als je googlet op vleermuisman?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je had er beter een behaarde vleermuis van kunnen maken, dan zijn we weer terug bij de vleermuisman
Ik heb alleen nog maar een tennisbalmachine.. Werk nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je een cavia en een tennisbalmachine?
Zo de circel is weer rond, poit kom maar op met die mooie billenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weet je wat je krijgt als je googlet op vleermuisman?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo de circel is weer rond, poit kom maar op met die mooie billen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |