edit; Moet,quote:
Wauw.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
edit; Moet,? Ah ik zie al,
.
En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar,.
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]
[ afbeelding ]
Als Aer Lingus gewoon vliegt op zaterdag dan ben ik zeker van de partijquote:
Ja,quote:
Zaterrrdag!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja,? Welke dag dan?
[ afbeelding ]
Ga je ook heen?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Geweldiggggggggggggg
lijkt me supers leuk!
See you there.quote:
Ik herken je vast wel aan je lenzenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
See you there.
Als ik je zie, want je gaat mij vast niet herkennen, spreek ik je wel even aan.
Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik herken je vast wel aan je lenzen
Nee joh! gewoon postenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen,. Maar mijn hele kostuum is rood,
. Maar ik draag ook een pruik, dus dat veranderd de boel ook weer qua herkenning. Achja,
.
Ik zal stoppen met posten hier want straks loot de computer mij uit en ik heb al kaarten! Dus als ik per ongeluk wordt geloot, doe maar opnieuw
![]()
Ik jou welquote:Op woensdag 21 april 2010 @ 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
See you there.
Als ik je zie, want je gaat mij vast niet herkennen, spreek ik je wel even aan.
Maar de kaarten hoef ik iig niet,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee joh! gewoon postenDat maakt niet uit!
Ohh nou mij herken je wel, ik ga als mezelf en dat valt al genoeg opquote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen,. Maar mijn hele kostuum is rood,
. Maar ik draag ook een pruik, dus dat verandert de boel ook weer qua herkenning. Achja,
.
Ik zal stoppen met posten hier want straks loot de computer mij uit en ik heb al kaarten! Dus als ik per ongeluk wordt geloot, doe maar opnieuw
![]()
Je bent er zaterdag ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik jou welIk herken iedereen. DUS TOT ZATERDAG YEAH. Hoop ik als je in het rood bent.
Daar niet, trust me.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh nou mij herken je wel, ik ga als mezelf en dat valt al genoeg op
Dat kan toch niet te moeilijk zijn om te spotten... hoop ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bent er zaterdag ook?![]()
. Nice.
Ik draag iig een pruik met lang haar en grove krullen naar beneden. Rode hoepelrok, rood corset met zwart kant, rood masker maar dan omhoog geschoven in mn 'haar', rode lenzen, rood kant etc.,.
Dan herkennen we je wel!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
. Nice.
Ik draag iig een pruik met lang haar en grove krullen naar beneden. Rode hoepelrok, rood corset met zwart kant, rood masker maar dan omhoog geschoven in mn 'haar', rode lenzen, rood kant etc.,.
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kan toch niet te moeilijk zijn om te spotten... hoop ik.
Ik ben zoals ik altijd ben. Met krullen. En kleren. en misschien een kroontje, omdat ja, ik ben toch op de EFF.quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
. Nice.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden,. Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten
![]()
![]()
.
Dan herken ik je misschien ook wel,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben zoals ik altijd ben. Met krullen. En kleren. en misschien een kroontje, omdat ja, ik ben toch op de EFF.
Klinkt wel leuk wat je gaat doen
Awwquote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga niet, maar ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit een ontzettend toffe actie vind en ik heel benieuwd ben naar de foto's
Je kan idd niet met die dingen eten, I tried and failedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden,. Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten
![]()
![]()
.
Jaaaaa gaan we meetenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef the_witch het volgende:
Purple Rose - Jij moet komen!!!!!!
Ik heb jou al in jaren niet gezien.
Gedwongen...ik hou dr wel vanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil al jaren gaan en inmiddels begin ik steeds meer op een trol te lijken. Dus ik vind dat ik eigenlijk wel recht heb op kaartjes
Hee, Da's Jolienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
edit; Moet,? Ah ik zie al,
.
En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar,.
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]
[ afbeelding ]
Ken jij Jolien ook? Van Fok!?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, Da's Jolien. Die maakt d'r eigen jurken en heeft idd een account op FOK (gehad) Kan geweldig goed poseren.
Jij bent op vakantie.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb vorig jaar al kaarten gewonnen, dus ik hou me in
Gaan we dan meeten?quote:
Ok, nou ja ik reageer op je post waar je zei, helaas ga ik deze week op vakantie.quote:
Oh ja voor mij is dat deze weekquote:Op donderdag 22 april 2010 06:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok, nou ja ik reageer op je post waar je zei, helaas ga ik deze week op vakantie.
Dus gewoon komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 06:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh ja voor mij is dat deze weekMaar technisch gezien is het dat niet, inderdaad
Nee geen geldquote:
Lijkt me eerder Ash van Evil Dead/Army of Darkness.quote:Op donderdag 22 april 2010 06:27 schreef Knut het volgende:
[ afbeelding ]
Herald! De zombieslayer!
Zaterdag.
Jolien idd & ik weet het,quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, Da's Jolien. Die maakt d'r eigen jurken en heeft idd een account op FOK (gehad) Kan geweldig goed poseren.
Lijkt leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef the_witch het volgende:
Als het goed is ga ik als Emilie Autumn
[ afbeelding ]
En op zondag ben ik een engel achtige wezen....
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gaan er eigenlijk ook 'normale' mensen heen?
Genoeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gaan er eigenlijk ook 'normale' mensen heen?
quote:
Ja!quote:
Mss zit er wel een kerker in dat kasteel.quote:
Hah! Dat bandje heb ik ook,quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Wow , de Elf Fantasy Fair is echt zo'n mooi evenement een mooie mensen massa vol met fantasy en creativiteit. Waar ik echt naar toe móét.
Een dag lang genieten in een fantasy wereld , ondergedompeld in kleuren, en mensen om je heen die het zelfde daarover voelen . Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
[ afbeelding ] zojuist even een foto van gemaakt
Weer zo'n kans om er naar toe te kunnen.
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, ik ga al.
Zaterdag ben ik er! Vijfde jaar gok ik zo,. Kan een jaartje meer of minder zijn.
Nu al erg veel zin in.
Neem je touw mee?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Mss zit er wel een kerker in dat kasteel.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef De_Vink het volgende:
Aan de ene kant trekt dit fantasy gebreuren me wel, maar ik denk dat ik toch nog even over de "schaamtegrens "heen moet om een keer aan een LARP achtig iets mee te doen.
Misschien is dit een mooie manier om er eens kennis mee te maken op een "casual" manier...
Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....quote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Elf Fantasy is wel wat meer dan Larp hoorIk denk dat heel veel mensen verrast zullen zijn zodra ze dat terrein oplopen door die vooroordelen die ze over dit soort evenementen hebben.
Fantasy Fair is helemaal niet begonnen als een LARP evenement. Ten tijde dat ik er nog heen ging ben ik zelfs met m'n broertje en m'n ouders geweest. Het waren toen voornamelijk auteurs die kwamen signeren, 1 rijtje 'marklieden' met boeken, fantasy beeldjes e.d. en een grote spellentent met bordspellen. Het werd namelijk georganiseerd door de "Elf Winkels" en die verkochten voornamelijk boeken, spellen en beelden.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef De_Vink het volgende:
Aan de ene kant trekt dit fantasy gebreuren me enorm, maar ik denk dat ik toch nog even over de "schaamtegrens" heen moet om een keer aan een LARP achtig iets mee te doen.
Misschien is dit een mooie kans om er eens kennis mee te maken op een "casual" manier...
Als je als storm trooper gaat , denk ik dat je door een groep goblins wordt afgetuigt. Want je hebt tuig en je hebt tuig , maar dat soort tuig hoeven we nietquote:Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....
Ja, ze ging origineel mee als visagiste bij een FOT meet en deed daar ook mee als impromptu model. Heb best wel een zooi foto's van haar geschoten. Ik denk niet dat ze behoefte heeft om nog op FOK te posten (wat ik overigens 100% kan begrijpen).quote:Op donderdag 22 april 2010 01:04 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ken jij Jolien ook? Van Fok!?
Ik staan zondag bij haar booth dus ik vraag haar waarom zij nooit meer op fok posten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
Natuurlijk mag dat wel ! : )quote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Paranoot het volgende:
mag je er ook gewoon in je normale kleren heen? om te kijken?
Ik zag op de foto's ook mensen in gewone kleding, dus ik gok van wel jaquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Paranoot het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Paranoot het volgende:
DATquote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ga je het jaar daarop verkleed omdat je je toch wat raar voelt tussen al die verklede mensen
In combinatie met toyboy 2009 , heel fout hoor whahaquote:Op donderdag 22 april 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik (die wel eens naar castlefest gaat) roepen al jaren dat we hier toch echt een keer heenmoetenPlus dat het dit weekend briljant weer wordt, dus zondag een mooie gelegenheid!
Dat wordt kostuumpjes zoeken/maken!
Ik heb nog wel zwarte vleugels, witte vleugels, grijze vleugels... zie nickname... komt goed
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
In combinatie met toyboy 2009 , heel fout hoor whaha
Ooh! wow!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef the_witch het volgende:
Als het goed is ga ik als Emilie Autumn
[ afbeelding ]
En op zondag ben ik een engel achtige wezen....
Vanavond 20:00quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef rac het volgende:
Tot wanneer kun je meedoen?, en wanneer worden de winnaars bekend?
Leugenaarquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef A-mineur het volgende:
Als ik zou winnen zou ik mijn vriendin wel blij kunnen maken
True, this is...quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef laforest het volgende:
[..]
True, this is...![]()
[ afbeelding ]
XD ^__^
Ja die bandje heb ik ook nog steeds!!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Een dag lang genieten in een fantasy wereld , ondergedompeld in kleuren, en mensen om je heen die het zelfde daarover voelen . Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
[ afbeelding ] zojuist even een foto van gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:13 schreef Rainb0ws het volgende:
Haha ik zag die tt en dacht meteen aan chipsiej![]()
Er zit idd een LARPgedeelte bij de EFF, maar het is maar een klein onderdeel. Er zijn wel genoeg LARPkraampjes, waar je zeker info kunt krijgen. Dus, een voorzichtige kennismaking kan zeker!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....
ah, jij bent er bekend?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zit idd een LARPgedeelte bij de EFF, maar het is maar een klein onderdeel. Er zijn wel genoeg LARPkraampjes, waar je zeker info kunt krijgen. Dus, een voorzichtige kennismaking kan zeker!
Maar om op je eerste zin terug te komen: ja, dat ga ik je wel vertellen,. Een groot deel verkleed zich idd voor dit ene weekend, oke, ze gaan ook naar andere evenementen (Castlefest, Nox, etc), maar daar blijft het bij. Ik heb zelf nu vast al een kleine 100 euro in m'n kostuum gestoken, maar zal het alleen dit weekend dragen. Dat is het leuke ervan, juist dat je niet elke dag zo erbij loopt!
Toen ik er was, waren er in ieder geval genoeg eetplekjes. Verder weet k het niet goed meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, jij bent er bekend?
zijn er veel plekken waar je zou kunnen zitten?
Ik ben er al een aantal jaar bekend. Veel zitten kan wel, maar met name in het gras of op hooibalen. Er zijn wel picknicktafels bij het eetgedeelte maar het zit snel vol. Maar daarentegen is de doorstroom ook wel weer snel en komen er snel plekjes vrij. Tip is wel een picknickdeken mee te nemen,quote:Op donderdag 22 april 2010 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, jij bent er bekend?
zijn er veel plekken waar je zou kunnen zitten?
Op het gras zitten is meestal beter te doen. De banken bij de horeca zijn inderdaad heel snel vol, en voor mensen in kostuum niet altijd handig. Ook voor hen is een deken handig, want grasvlekken zijn notoir slecht weg te krijgen. Bij het grote podium is heel veel open ruimte om te zitten, en ondetussen van de optredens te genieten.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal jaar bekend. Veel zitten kan wel, maar met name in het gras of op hooibalen. Er zijn wel picknicktafels bij het eetgedeelte maar het zit snel vol. Maar daarentegen is de doorstroom ook wel weer snel en komen er snel plekjes vrij. Tip is wel een picknickdeken mee te nemen,.
Oh, ik vind het voor vega's goed te doen, hoor! Ben er zelf een, haha!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef liessa het volgende:
[..]
Op het gras zitten is meestal beter te doen. De banken bij de horeca zijn inderdaad heel snel vol, en voor mensen in kostuum niet altijd handig. Ook voor hen is een deken handig, want grasvlekken zijn notoir slecht weg te krijgen. Bij het grote podium is heel veel open ruimte om te zitten, en ondetussen van de optredens te genieten.
Zelf eten meenemen is ook handig, zeker voor vegetariers, want die hebben anders weinig keus.
Ik hoop dat ze dit jaar weer Knobibrot hebben, want dat is ongenadig lekker. Maar de eigenaren van de kraam komen niet elk jaar. *duimt*
![]()
(Ja, ik ben er zeer bekend, ga dit jaar voor de 8e keer, altijd meegewerkt. Eerst ook in opbouw/afbouw, nu alleen bij gastenbegeleiding en locatiebeheer)
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef Mirjam het volgende:
het gaat mij om bankjes etc., op de grond kan ik niet zitten namelijk
Als het zulks mooi weer wordt dan gaat er een deken mee voor de picknick.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.
ok, nouja, ik kan altijd om een plekje vragen natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.
Valt wel mee, denk dat het grootste deels er een beetje middeleeuws/gothic uit ziet. En dan heb je nog: greenthingz, elfjes, faeries, pixies, trollen, orcs, kobolden en feeėn.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Doet me een beetje denken aan dit soort lui dat er komt!
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn mensen daar net wat vriendelijker.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, nouja, ik kan altijd om een plekje vragen natuurlijk(slecht ter been, niet ver kunnen lopen etc.)
optiefen, ouwe graftakquote:Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen daar net wat vriendelijker.
Ik moest hier aan denken.
Niet echtquote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Doet me een beetje denken aan dit soort lui dat er komt!
[ afbeelding ]
That'll be the day. Voor LARP wil ik me wel omkleden, voor carnaval ook, maar daar houdt het op. Nou ja, als ik ooit plenty geld heb laat ik een echt harnas in de UK maken, vooruit. Maar als ik een gekke dwerg wil zijn speel ik wel weer Dungeons and Dragonsquote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ga je het jaar daarop verkleed omdat je je toch wat raar voelt tussen al die verklede mensen
Je hoeft geen gekke dwerg te zijn. Ik zag vorig jaar Sweeney Toddquote:Op donderdag 22 april 2010 19:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
That'll be the day. Voor LARP wil ik me wel omkleden, voor carnaval ook, maar daar houdt het op. Nou ja, als ik ooit plenty geld heb laat ik een echt harnas in de UK maken, vooruit. Maar als ik een gekke dwerg wil zijn speel ik wel weer Dungeons and Dragons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik de kaartjes winnen (wat ik nooit zie gebeuren)
Dan maak ik tijd en ga ik in mijn plaatharnas samen met mijn maatje Willem, hij belde mij eerder van de week al of ik mee wou gaan maar ik heb geen geld, en zelf zat hij ook krap bij kas.
En ik beloof foto's van ons in de battle die daar gehouden word![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Braamyo op 22-04-2010 19:41:55 ]
Uitslag?quote:
Ik denk dat ze naar alle reacties tot 20:00 kijken en daar een winnaar uit trekkenquote:
ga ik nu doen!quote:
kwartiertje?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
we zijn benieuwd
post je die hier in de loop van de avond?
5 toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jaja, may the best man winor woman
@purpler: +1
purplet schreef dat hij met zijn duimpjes aan het draaien was hopeend op de kaartjes, in dit geval staat de +1 voor.... Ik ookquote:
Ze kiezen niet, ze loten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Braamyo het volgende:
oe oe, we maken de keuze voor de jury zo nog moeilijker
*feel tha presure*![]()
Ik ben wel een zijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
purplet schreef dat hij met zijn duimpjes aan het draaien was hopeend op de kaartjes, in dit geval staat de +1 voor.... Ik ook
Gewoon het eerlijkste.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah, was ik al bang voor...kansen verkleinen.....
Jah, dat is ook het eerlijkst, ben ik dan ook wel weer met je eensquote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon het eerlijkste.
Als er wel gekozen word. Fiets, ik zou je doen.
Je kaartje voor de fairquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses, kan ik het goedmaken?
Zover wil ik nou ook weer niet gaanquote:
Dat vind ik al heel sympathiek van jequote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zover wil ik nou ook weer niet gaan
maar mocht ik uitgekozen worden... maassluis licht voor mij wel precies op de route dus je mag meerijden als je wilt
Ik ben zoooooo sympathiek.....quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel sympathiek van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, altijd leuk om spontaan onbekende mensen te ontmoeten, en als je die nog kan helpen ook![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo sympathiek.....het zit in je zeeuwse genen zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, altijd leuk om spontaan onbekende mensen te ontmoeten, en als je die nog kan helpen ookOns ben zuunig
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Jah kan er ook niks aan veranderequote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
het zit in je zeeuwse genen zullen we maar zeggenOns ben zuunig
Nix mis met spontaan nieuwe mensen te leren kennenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah kan er ook niks aan verandere
Dus ik begreep uit je vorige post dat je van de uitnodiging gebruik wou maken
Wat leukquote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met spontaan nieuwe mensen te leren kennen
Je bent een beetje te laat vrees ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef arkkey het volgende:
Huh ik las artikel op de fp. Ik ben dat weekend toch in utrecht, dus als iemand nog wat kaarten voor nop deze kant op wil schoppen zie ik hopelijk wel een PM'etje van de crew verschijnen
Als ze het voor 10 uur hebben zijn ze nog vroeg voor FOK!-begrippen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Paranoot het volgende:
een kwartier duurt op fok zeker een stuk langer dan elders?
Het staat wel in dit topic.quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 21:32 schreef arkkey het volgende:
Ai ok, wellicht artikel op de FP ff aanpassen dan? Staat niks in over een termijn waarvoor je gereageerd moet hebben. Tenzij ik er overheen lees natuurlijk?
Gefeliciteerd winnaars!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaaa ik heb ze
Queenofhearts_4
Nokwanda
Urla
Rac
Laforest
Van harte gefeliciteerd!![]()
PM mij zo snel als mogelijk je naam en als het kan ook de naam van je metgezel!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Laforest zou al gaan, toch?
Had je nog geen kaartje?
Feli winnaars,!
& nokwanda![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef laforest het volgende:
Ik moet daar gewoon zijn.
Zo want ik heb feitelijk niet eens een kaartje
Alleen een vlucht
Aha, scheelt hem weer geld,quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaaa ik heb ze
Queenofhearts_4
Nokwanda
Urla
Rac
Laforest
Van harte gefeliciteerd!![]()
PM mij zo snel als mogelijk je naam en als het kan ook de naam van je metgezel!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
En we hoeven ons nieteens te verkleden . Kunnen we eindelijk eens onszelf zijn![]()
Krijg nou tieten, man. Ik win nooit wat
PM mij je naam nog even!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Urla het volgende:
Aaargh Ik ga er naar toe met m'n meisje.![]()
![]()
Ik ben zo blij. M'n dank is groot.![]()
Laat weten hoe je 't vondt! Neem je E-W mee?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
En we hoeven ons nieteens te verkleden . Kunnen we eindelijk eens onszelf zijn![]()
Krijg nou tieten, man. Ik win nooit wat
Die van Braamyo bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens purple, ga jij nu alsnog? Na die aanbieding van *naamkwijt*?
Ah, die ja!quote:
Met hem niet dusquote:
Misschien kom ik je tegen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met hem niet dus![]()
Maar stiekum denk ik dat ik toch ga
Ik heb ook een kaartjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen.
@ P_N; hoe bedoel je,?
Je was in het rood toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen.
@ P_N; hoe bedoel je,?
Ik trek wel een korsteje aan. is mijn man ook blijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef purplerose het volgende:
[..]idd
worden we eens niet raar aangekeken
Gefeli meis!
Wat vetquote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje. Van laforest gehad
.. wat ik heel lief vind.
Dus je ziet me zaterdag denk ik?
Net gekregen,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje. Van laforest gehad
.. wat ik heel lief vind.
Dus je ziet me zaterdag denk ik?
Zekers! Alles rood. En aan mijn aanhang (33) en piercing te herkennen,quote:
Ja, doen!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik trek wel een korsteje aan. is mijn man ook blij![]()
@Chipszak, nee EW gaat niet mee. Die heeft een BBQ en andere activiteiten. Mijn man gaat mee als mijn eigeste trol. Zal ik voor de gelegenheid een leuke halsketting zoeken?
Corsettenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik trek wel een korsteje aan. is mijn man ook blij![]()
@Chipszak, nee EW gaat niet mee. Die heeft een BBQ en andere activiteiten. Mijn man gaat mee als mijn eigeste trol. Zal ik voor de gelegenheid een leuke halsketting zoeken?
Kan je zelf ook wel, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten
vandaag foto's gemaakt in me nieuwe corset
ik zal alleen wat normaals aan moeten trekken,, ik heb geen vent die me kan helpen met rijgen
Genoeg mensen die je daar kunnen helpen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten
vandaag foto's gemaakt in me nieuwe corset
ik zal alleen wat normaals aan moeten trekken,, ik heb geen vent die me kan helpen met rijgen
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel, toch?Doe het vaak ook zelf! Hij zit wel ietsiepietsie minder strak dan en het kost je je schouders [aangezien je met je armen naar achter moet knopen, maargoed] maar dan heb je ook wat,
!
Ze zijn niet slecht voor je lichaam, hoor. Zeker niet als je een goede hebt, en al helemaaaaal niet als ze op maat gemaakt zijn. Ze houden je rug recht en zijn allang niet meer van de tijd dat je er niet meer in kan ademen en je je lijf vervormt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....
afijn wat niet....:P
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijnquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel, toch?Doe het vaak ook zelf! Hij zit wel ietsiepietsie minder strak dan en het kost je je schouders [aangezien je met je armen naar achter moet knopen, maargoed] maar dan heb je ook wat,
!
Je biedt je aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Genoeg mensen die je daar kunnen helpen.
Goed om te weten, dan kan ik vanaf heden weer met een vrij geweten naar die mooie geklede vrouwen met volle boezems starenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zijn niet slecht voor je lichaam, hoor. Zeker niet als je een goede hebt, en al helemaaaaal niet als ze op maat gemaakt zijn. Ze houden je rug recht en zijn allang niet meer van de tijd dat je er niet meer in kan ademen en je je lijf vervormt.
Hmmquote:Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijn
Gewoon niet TE strak doen anders krijg je idd dat verschuiven van je organen en dat hele nare van die foto's die je dan voorbij ziet komen. Als je het gewoon normaal strak doet is er nix aan de hand en juist goed voor je rugquote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....
afijn wat niet....:P
Sure, ik ben er niet echt ervaren in, maar wel in bondagequote:
Ohhh dus ik zou dan niet de enige zijn want in de trein zitten met een corset is ook geen pretjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.
Ja ik doe het altijd zo dat ik hem eerst andersom om heb, en dan hem zo strak aantrek dat ik hem nog net kan omdraaien dat de goeie kant voor zit. Dan nog wat extra trekken met je handen achter bij je rug dus, strak vasthouden & een knoop leggen.
Maarmjeh, er zijn altijd mensen die willen helpen hoor, vriendelijk volk!
Iedereen staat altijd nog delen van zijn/haar kostuum aan te trekken voor het kasteel.
touw is touwquote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, ik ben er niet echt ervaren in, maar wel in bondage
Ja je gaat me herkennen ik heb een coole jasquote:Op donderdag 22 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net gekregen,?
EN JAAAA IK ZIE JE ZATERDAG![]()
.
Ga ik je herkennen?
Nee joh!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ohhh dus ik zou dan niet de enige zijn want in de trein zitten met een corset is ook geen pretje
Dan neem ik hem uiteraard mee en laat ik me daar aanrijgen
Soms verbaas ik me echt om de uitlatingen van vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijn
DDJ,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja je gaat me herkennen ik heb een coole jas
Nee Senjo. En jas:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
DDJ,?
PICS! Voor herkenning aan je jas! Ik val te herkennen aan rood, veel rood,.
Daar zeg je zoiets jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee joh!De helft, met name op de parkeerplekken (maar ook wel op andere plekken!), is altijd nog bezig met van alles. Hoepelrokken zit niet zo lekker in de trein/auto he,
. Of andere dingen. En het is het meest behulpzame volk op aard is mijn ervaring,
dus komt helemaal goed, joh!
Errrquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me echt om de uitlatingen van vrouwen
Ik zal je herkennen,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee Senjo. En jas:
[ afbeelding ]
Oe!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal je herkennen,. Gaaf ding!
@ purple; ja tuurlijk staat dat goed! & pencilskirts zijn leuk! Heb zelf een gave met een strik op de kont,.
& anders snel langs de kostuumhuur sjeezen,.
Mooi! Verhoogde taille heb ik ook altijd bij die dingen ja, hoort ook zo, he.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe!Kan ik helaas niet hebben, my ass is to big
maar we gaan ze wel met een verhoogde taille maken voor extra mooie vorm en dan met een blauwewitte streepjesbloes erin en een brede leren ceintuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |