abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80587055
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, ik ga al.

Zaterdag ben ik er! Vijfde jaar gok ik zo, . Kan een jaartje meer of minder zijn.
Nu al erg veel zin in.
Ik was al bang dat ik de enige was , ik ga dit jaar maar niet heen heb het wel gezien ondertussen
  donderdag 22 april 2010 @ 09:29:33 #102
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80587097
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef laforest het volgende:

[..]

Mss zit er wel een kerker in dat kasteel.
Neem je touw mee?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 22 april 2010 @ 09:35:29 #103
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_80587259
OMG OMG OMG

Na jaren wel willen gaan maar het dan toch niet doen !!!

Ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag 2 kaartjes willen winnen

Mijn vriend kan dan mee, en kijken hoe gek die Hollanders zijn
  donderdag 22 april 2010 @ 09:36:01 #104
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_80587269
Aan de ene kant trekt dit fantasy gebreuren me enorm, maar ik denk dat ik toch nog even over de "schaamtegrens" heen moet om een keer aan een LARP achtig iets mee te doen.

Misschien is dit een mooie kans om er eens kennis mee te maken op een "casual" manier...
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_80587314
Oeh, lijkt me wel leuk om een keer bij te zijn. Vooral als ik de foto's zo zie.
Wacht verkeerde formulering, moet ik bij zijn
*meedoet
( /)
(O.o)Copy This Bunny In Your Signature 2
(> <)Help Him Take Over The World!!!
pi_80587324
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef De_Vink het volgende:
Aan de ene kant trekt dit fantasy gebreuren me wel, maar ik denk dat ik toch nog even over de "schaamtegrens "heen moet om een keer aan een LARP achtig iets mee te doen.

Misschien is dit een mooie manier om er eens kennis mee te maken op een "casual" manier...

Elf Fantasy is wel wat meer dan Larp hoor Ik denk dat heel veel mensen verrast zullen zijn zodra ze dat terrein oplopen door die vooroordelen die ze over dit soort evenementen hebben.
pi_80587332
Nou goed voor de fun dan. Ik doe mee
  donderdag 22 april 2010 @ 09:44:50 #108
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_80587504
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Elf Fantasy is wel wat meer dan Larp hoor Ik denk dat heel veel mensen verrast zullen zijn zodra ze dat terrein oplopen door die vooroordelen die ze over dit soort evenementen hebben.
Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_80587530
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef De_Vink het volgende:
Aan de ene kant trekt dit fantasy gebreuren me enorm, maar ik denk dat ik toch nog even over de "schaamtegrens" heen moet om een keer aan een LARP achtig iets mee te doen.

Misschien is dit een mooie kans om er eens kennis mee te maken op een "casual" manier...
Fantasy Fair is helemaal niet begonnen als een LARP evenement. Ten tijde dat ik er nog heen ging ben ik zelfs met m'n broertje en m'n ouders geweest. Het waren toen voornamelijk auteurs die kwamen signeren, 1 rijtje 'marklieden' met boeken, fantasy beeldjes e.d. en een grote spellentent met bordspellen. Het werd namelijk georganiseerd door de "Elf Winkels" en die verkochten voornamelijk boeken, spellen en beelden.

Inmiddels is het veel groter geworden, is het LARP-gedeelte het meest bekende, vanwege de gevechten die ze organiseren. Zijn er ook wicca-achtige dingen e.d. bij gekomen en kleinkunst/theater. De ELF-winkels zijn dicht gegaan en hebben zich enkel op dit evenement gestort.
pi_80587622
Ik wil me inschrijven voor de competitie

Ik ben in 2008 naar de EFF geweest en elk jaar waren we van plan weer te gaan
maar helaas is er altijd wel iets dat het niet door gaat : ( Dit jaar moet ik er bij zijn !

Hier is een foto's mij en een vriend op de EFF 2008

En mijn vleugels die bij andere fantasy fairs heb gedragen : )

Hoop Dat dit goed resultaat levert
pi_80587645
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....
Als je als storm trooper gaat , denk ik dat je door een groep goblins wordt afgetuigt. Want je hebt tuig en je hebt tuig , maar dat soort tuig hoeven we niet . Daar is het gat van de poort hahaha.

Nee maar , LARP heeft er geen zak mee te maken , het draait vooral om de markt met fantasy spullen en de evenementen er omheen. En sommige mensen doen dus zoveel moeite voor hun costuum zodat iedereen met hun op de foto wil , echt vet hoor. Beetje met een nazgul en een cavetroll op de foto.

Of wat dacht je van leren boogschieten of zwaardvechten , of kijken bij wat smeden. Er is gewoon te veel te zien en te doen. Maar meestal lig ik verkleed in het gras naar andere mensen te kijken haha

Ik heb zelf de slechte gewoonte om elk jaar dat ik daar kom een ring te kopen
  donderdag 22 april 2010 @ 10:03:17 #112
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_80587988
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hah! Dat bandje heb ik ook, .
Draag je het dan ook nog?
  donderdag 22 april 2010 @ 10:07:05 #113
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_80588095
quote:
Op donderdag 22 april 2010 01:04 schreef the_witch het volgende:

[..]

Ken jij Jolien ook? Van Fok!?
Ik staan zondag bij haar booth dus ik vraag haar waarom zij nooit meer op fok posten.
Ja, ze ging origineel mee als visagiste bij een FOT meet en deed daar ook mee als impromptu model. Heb best wel een zooi foto's van haar geschoten. Ik denk niet dat ze behoefte heeft om nog op FOK te posten (wat ik overigens 100% kan begrijpen).
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
Ze krijgt em niet meer af? Teering, da's lullig

Misschien dat ik wel ff zondag ga, foto's maken en er in normale (da's relatief) kleren rondlopen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 22 april 2010 @ 10:13:53 #114
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80588278
mag je er ook gewoon in je normale kleren heen? om te kijken?
pi_80588386
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Paranoot het volgende:
Natuurlijk mag dat wel ! : )
  donderdag 22 april 2010 @ 10:18:25 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80588418
quote:
Ik zag op de foto's ook mensen in gewone kleding, dus ik gok van wel ja
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80588605
quote:
Tuurlijk , maar dan ga je het jaar daarop verkleed omdat je je toch wat raar voelt tussen al die verklede mensen
pi_80588669
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Tuurlijk , maar dan ga je het jaar daarop verkleed omdat je je toch wat raar voelt tussen al die verklede mensen
DAT
  donderdag 22 april 2010 @ 10:36:36 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80589006
Een vriend en ik (die wel eens naar castlefest gaat) roepen al jaren dat we hier toch echt een keer heenmoeten Plus dat het dit weekend briljant weer wordt, dus zondag een mooie gelegenheid!

Dat wordt kostuumpjes zoeken/maken!
Ik heb nog wel zwarte vleugels, witte vleugels, grijze vleugels... zie nickname... komt goed
L'Amour menaçant:
pi_80589062
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik (die wel eens naar castlefest gaat) roepen al jaren dat we hier toch echt een keer heenmoeten Plus dat het dit weekend briljant weer wordt, dus zondag een mooie gelegenheid!

Dat wordt kostuumpjes zoeken/maken!
Ik heb nog wel zwarte vleugels, witte vleugels, grijze vleugels... zie nickname... komt goed
In combinatie met toyboy 2009 , heel fout hoor whaha
  donderdag 22 april 2010 @ 10:41:03 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80589130
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef shadowflash het volgende:

[..]

In combinatie met toyboy 2009 , heel fout hoor whaha

Ik komt niet met een opwindsleuteltje als toyboy hoor
L'Amour menaçant:
pi_80589207
Ik moet hier wel heen om een online kennis te ontmoeten..

We proberen al maandenlang een afspraak te maken om elkaar te ontmoeten- maar omdat hij aan het ene kant van het land woont en ik aan de andere gaat dat wat moeilijk, zeker omdat we allebei ook op stage zijn en geen tijd hebben te reizen..

Dit zou DE oplossing zijn om er beide heen te gaan en elkaar eindelijk eens in het echt te ontmoeten!
  donderdag 22 april 2010 @ 10:52:12 #123
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80589484
Ik moet hier heen! Ik ga er al jaren heen alleen dit jaar kan ik het niet betalen Mijn vrienden van daar heb ik al heel lang niet meer gezien. Ik kan het trouwens niet betalen omdat ik in de tram een boete heb gekregen omdat ik was vergeten in te checken (ik had koorts maar moest naar verplicht college) terwijl ik gratis mag reizen.
En ik wil zo graag mijn korset weer showen...

Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 22 april 2010 @ 10:53:51 #124
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_80589539
This i gotta see! ik zat me al te bedenken wat ik nu eens wilde gaan doen met dit heerlijke weer van het weekend...

dus, officieel: ik MOET hier gewoon naartoe!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 22 april 2010 @ 10:57:33 #125
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_80589664
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef the_witch het volgende:
Als het goed is ga ik als Emilie Autumn

[ afbeelding ]

En op zondag ben ik een engel achtige wezen....
Ooh! wow!
*Is muffin*

*En MOET inderdaad naar de EFF.* Ik heb het al een paar jaar gemist
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')