Je kan idd niet met die dingen eten, I tried and failedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden,. Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten
![]()
![]()
.
Jaaaaa gaan we meetenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef the_witch het volgende:
Purple Rose - Jij moet komen!!!!!!
Ik heb jou al in jaren niet gezien.
Gedwongen...ik hou dr wel vanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil al jaren gaan en inmiddels begin ik steeds meer op een trol te lijken. Dus ik vind dat ik eigenlijk wel recht heb op kaartjes
Hee, Da's Jolienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
edit; Moet,? Ah ik zie al,
.
En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar,.
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]
[ afbeelding ]
Ken jij Jolien ook? Van Fok!?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, Da's Jolien. Die maakt d'r eigen jurken en heeft idd een account op FOK (gehad) Kan geweldig goed poseren.
Jij bent op vakantie.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb vorig jaar al kaarten gewonnen, dus ik hou me in
Ok, nou ja ik reageer op je post waar je zei, helaas ga ik deze week op vakantie.quote:
Oh ja voor mij is dat deze weekquote:Op donderdag 22 april 2010 06:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok, nou ja ik reageer op je post waar je zei, helaas ga ik deze week op vakantie.
Dus gewoon komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 06:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh ja voor mij is dat deze weekMaar technisch gezien is het dat niet, inderdaad
Nee geen geldquote:
Lijkt me eerder Ash van Evil Dead/Army of Darkness.quote:Op donderdag 22 april 2010 06:27 schreef Knut het volgende:
[ afbeelding ]
Herald! De zombieslayer!
Zaterdag.
Jolien idd & ik weet het,quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, Da's Jolien. Die maakt d'r eigen jurken en heeft idd een account op FOK (gehad) Kan geweldig goed poseren.
Lijkt leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef the_witch het volgende:
Als het goed is ga ik als Emilie Autumn
[ afbeelding ]
En op zondag ben ik een engel achtige wezen....
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gaan er eigenlijk ook 'normale' mensen heen?
Genoeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gaan er eigenlijk ook 'normale' mensen heen?
quote:
Ja!quote:
Mss zit er wel een kerker in dat kasteel.quote:
Hah! Dat bandje heb ik ook,quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Wow , de Elf Fantasy Fair is echt zo'n mooi evenement een mooie mensen massa vol met fantasy en creativiteit. Waar ik echt naar toe móét.
Een dag lang genieten in een fantasy wereld , ondergedompeld in kleuren, en mensen om je heen die het zelfde daarover voelen . Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
[ afbeelding ] zojuist even een foto van gemaakt
Weer zo'n kans om er naar toe te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |