Je kan idd niet met die dingen eten, I tried and failedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden,. Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten
![]()
![]()
.
Jaaaaa gaan we meetenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef the_witch het volgende:
Purple Rose - Jij moet komen!!!!!!
Ik heb jou al in jaren niet gezien.
Gedwongen...ik hou dr wel vanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil al jaren gaan en inmiddels begin ik steeds meer op een trol te lijken. Dus ik vind dat ik eigenlijk wel recht heb op kaartjes
Hee, Da's Jolienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
edit; Moet,? Ah ik zie al,
.
En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar,.
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]
[ afbeelding ]
Ken jij Jolien ook? Van Fok!?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, Da's Jolien. Die maakt d'r eigen jurken en heeft idd een account op FOK (gehad) Kan geweldig goed poseren.
Jij bent op vakantie.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb vorig jaar al kaarten gewonnen, dus ik hou me in
Ok, nou ja ik reageer op je post waar je zei, helaas ga ik deze week op vakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |