5 toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jaja, may the best man winor woman
@purpler: +1
purplet schreef dat hij met zijn duimpjes aan het draaien was hopeend op de kaartjes, in dit geval staat de +1 voor.... Ik ookquote:
Ze kiezen niet, ze loten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Braamyo het volgende:
oe oe, we maken de keuze voor de jury zo nog moeilijker
*feel tha presure*![]()
Ik ben wel een zijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
purplet schreef dat hij met zijn duimpjes aan het draaien was hopeend op de kaartjes, in dit geval staat de +1 voor.... Ik ook
Gewoon het eerlijkste.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah, was ik al bang voor...kansen verkleinen.....
Jah, dat is ook het eerlijkst, ben ik dan ook wel weer met je eensquote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon het eerlijkste.
Als er wel gekozen word. Fiets, ik zou je doen.
Je kaartje voor de fairquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses, kan ik het goedmaken?
Zover wil ik nou ook weer niet gaanquote:
Dat vind ik al heel sympathiek van jequote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zover wil ik nou ook weer niet gaan
maar mocht ik uitgekozen worden... maassluis licht voor mij wel precies op de route dus je mag meerijden als je wilt
Ik ben zoooooo sympathiek.....quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel sympathiek van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, altijd leuk om spontaan onbekende mensen te ontmoeten, en als je die nog kan helpen ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |