Vanavond 20:00quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef rac het volgende:
Tot wanneer kun je meedoen?, en wanneer worden de winnaars bekend?
Leugenaarquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef A-mineur het volgende:
Als ik zou winnen zou ik mijn vriendin wel blij kunnen maken
True, this is...quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef laforest het volgende:
[..]
True, this is...![]()
[ afbeelding ]
XD ^__^
Ja die bandje heb ik ook nog steeds!!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef rac het volgende:
Een dag lang genieten in een fantasy wereld , ondergedompeld in kleuren, en mensen om je heen die het zelfde daarover voelen . Degene die vorig jaar mee was naar Castlefest draagt nog altijd haar polsbandje
[ afbeelding ] zojuist even een foto van gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:13 schreef Rainb0ws het volgende:
Haha ik zag die tt en dacht meteen aan chipsiej![]()
Er zit idd een LARPgedeelte bij de EFF, maar het is maar een klein onderdeel. Er zijn wel genoeg LARPkraampjes, waar je zeker info kunt krijgen. Dus, een voorzichtige kennismaking kan zeker!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik snap dat het natuurlijk meer is, maar je gaat mij toch niet vertellen dat al die mensen zich voor 1 weekend in het jaar uitdossen? Als je zoveel moeite doet voor een karakter/kostuum dan wil je daar toch wel wat vaker in rondlopen.... dan komen er toch al snel LARP achtige events om de hoek kijken waar je dan aan mee doet. Want om nou in je StormTrooper outfit boodschappen bij de AH te gaan doen ....
ah, jij bent er bekend?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zit idd een LARPgedeelte bij de EFF, maar het is maar een klein onderdeel. Er zijn wel genoeg LARPkraampjes, waar je zeker info kunt krijgen. Dus, een voorzichtige kennismaking kan zeker!
Maar om op je eerste zin terug te komen: ja, dat ga ik je wel vertellen,. Een groot deel verkleed zich idd voor dit ene weekend, oke, ze gaan ook naar andere evenementen (Castlefest, Nox, etc), maar daar blijft het bij. Ik heb zelf nu vast al een kleine 100 euro in m'n kostuum gestoken, maar zal het alleen dit weekend dragen. Dat is het leuke ervan, juist dat je niet elke dag zo erbij loopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |