Ja, doen!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik trek wel een korsteje aan. is mijn man ook blij![]()
@Chipszak, nee EW gaat niet mee. Die heeft een BBQ en andere activiteiten. Mijn man gaat mee als mijn eigeste trol. Zal ik voor de gelegenheid een leuke halsketting zoeken?
Corsettenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik trek wel een korsteje aan. is mijn man ook blij![]()
@Chipszak, nee EW gaat niet mee. Die heeft een BBQ en andere activiteiten. Mijn man gaat mee als mijn eigeste trol. Zal ik voor de gelegenheid een leuke halsketting zoeken?
Kan je zelf ook wel, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten
vandaag foto's gemaakt in me nieuwe corset
ik zal alleen wat normaals aan moeten trekken,, ik heb geen vent die me kan helpen met rijgen
Genoeg mensen die je daar kunnen helpen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten
vandaag foto's gemaakt in me nieuwe corset
ik zal alleen wat normaals aan moeten trekken,, ik heb geen vent die me kan helpen met rijgen
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel, toch?Doe het vaak ook zelf! Hij zit wel ietsiepietsie minder strak dan en het kost je je schouders [aangezien je met je armen naar achter moet knopen, maargoed] maar dan heb je ook wat,
!
Ze zijn niet slecht voor je lichaam, hoor. Zeker niet als je een goede hebt, en al helemaaaaal niet als ze op maat gemaakt zijn. Ze houden je rug recht en zijn allang niet meer van de tijd dat je er niet meer in kan ademen en je je lijf vervormt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....
afijn wat niet....:P
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijnquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel, toch?Doe het vaak ook zelf! Hij zit wel ietsiepietsie minder strak dan en het kost je je schouders [aangezien je met je armen naar achter moet knopen, maargoed] maar dan heb je ook wat,
!
Je biedt je aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Genoeg mensen die je daar kunnen helpen.
Goed om te weten, dan kan ik vanaf heden weer met een vrij geweten naar die mooie geklede vrouwen met volle boezems starenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zijn niet slecht voor je lichaam, hoor. Zeker niet als je een goede hebt, en al helemaaaaal niet als ze op maat gemaakt zijn. Ze houden je rug recht en zijn allang niet meer van de tijd dat je er niet meer in kan ademen en je je lijf vervormt.
Hmmquote:Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijn
Gewoon niet TE strak doen anders krijg je idd dat verschuiven van je organen en dat hele nare van die foto's die je dan voorbij ziet komen. Als je het gewoon normaal strak doet is er nix aan de hand en juist goed voor je rugquote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan is het dus iets beter voor de rest van je lichaam, corsetten zijn wel echt super sexy want de boezem van menig dame en jonge vrouw komt er echt ongelovelijk mooi uit, maar het blijft slecht voor je lichaam....
afijn wat niet....:P
Sure, ik ben er niet echt ervaren in, maar wel in bondagequote:
Ohhh dus ik zou dan niet de enige zijn want in de trein zitten met een corset is ook geen pretjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.
Ja ik doe het altijd zo dat ik hem eerst andersom om heb, en dan hem zo strak aantrek dat ik hem nog net kan omdraaien dat de goeie kant voor zit. Dan nog wat extra trekken met je handen achter bij je rug dus, strak vasthouden & een knoop leggen.
Maarmjeh, er zijn altijd mensen die willen helpen hoor, vriendelijk volk!
Iedereen staat altijd nog delen van zijn/haar kostuum aan te trekken voor het kasteel.
touw is touwquote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, ik ben er niet echt ervaren in, maar wel in bondage
Ja je gaat me herkennen ik heb een coole jasquote:Op donderdag 22 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net gekregen,?
EN JAAAA IK ZIE JE ZATERDAG![]()
.
Ga ik je herkennen?
Nee joh!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ohhh dus ik zou dan niet de enige zijn want in de trein zitten met een corset is ook geen pretje
Dan neem ik hem uiteraard mee en laat ik me daar aanrijgen
Soms verbaas ik me echt om de uitlatingen van vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij kan dan idd minder strak want zover willen me armen niet buigen maar dan zit ie ook gelijk niet mooi en goed om me tits aangesloten en dat geschuif vind ik dan niet fijn
DDJ,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja je gaat me herkennen ik heb een coole jas
Nee Senjo. En jas:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
DDJ,?
PICS! Voor herkenning aan je jas! Ik val te herkennen aan rood, veel rood,.
Daar zeg je zoiets jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee joh!De helft, met name op de parkeerplekken (maar ook wel op andere plekken!), is altijd nog bezig met van alles. Hoepelrokken zit niet zo lekker in de trein/auto he,
. Of andere dingen. En het is het meest behulpzame volk op aard is mijn ervaring,
dus komt helemaal goed, joh!
Errrquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me echt om de uitlatingen van vrouwen
Ik zal je herkennen,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee Senjo. En jas:
[ afbeelding ]
Oe!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal je herkennen,. Gaaf ding!
@ purple; ja tuurlijk staat dat goed! & pencilskirts zijn leuk! Heb zelf een gave met een strik op de kont,.
& anders snel langs de kostuumhuur sjeezen,.
Mooi! Verhoogde taille heb ik ook altijd bij die dingen ja, hoort ook zo, he.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe!Kan ik helaas niet hebben, my ass is to big
maar we gaan ze wel met een verhoogde taille maken voor extra mooie vorm en dan met een blauwewitte streepjesbloes erin en een brede leren ceintuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |