quote:Op donderdag 22 april 2010 21:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo sympathiek.....het zit in je zeeuwse genen zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, altijd leuk om spontaan onbekende mensen te ontmoeten, en als je die nog kan helpen ookOns ben zuunig
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Jah kan er ook niks aan veranderequote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
het zit in je zeeuwse genen zullen we maar zeggenOns ben zuunig
Nix mis met spontaan nieuwe mensen te leren kennenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah kan er ook niks aan verandere
Dus ik begreep uit je vorige post dat je van de uitnodiging gebruik wou maken
Wat leukquote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met spontaan nieuwe mensen te leren kennen
Je bent een beetje te laat vrees ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef arkkey het volgende:
Huh ik las artikel op de fp. Ik ben dat weekend toch in utrecht, dus als iemand nog wat kaarten voor nop deze kant op wil schoppen zie ik hopelijk wel een PM'etje van de crew verschijnen
Als ze het voor 10 uur hebben zijn ze nog vroeg voor FOK!-begrippen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Paranoot het volgende:
een kwartier duurt op fok zeker een stuk langer dan elders?
Het staat wel in dit topic.quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 21:32 schreef arkkey het volgende:
Ai ok, wellicht artikel op de FP ff aanpassen dan? Staat niks in over een termijn waarvoor je gereageerd moet hebben. Tenzij ik er overheen lees natuurlijk?
Gefeliciteerd winnaars!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaaa ik heb ze
Queenofhearts_4
Nokwanda
Urla
Rac
Laforest
Van harte gefeliciteerd!![]()
PM mij zo snel als mogelijk je naam en als het kan ook de naam van je metgezel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |