Op het gras zitten is meestal beter te doen. De banken bij de horeca zijn inderdaad heel snel vol, en voor mensen in kostuum niet altijd handig. Ook voor hen is een deken handig, want grasvlekken zijn notoir slecht weg te krijgen. Bij het grote podium is heel veel open ruimte om te zitten, en ondetussen van de optredens te genieten.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal jaar bekend. Veel zitten kan wel, maar met name in het gras of op hooibalen. Er zijn wel picknicktafels bij het eetgedeelte maar het zit snel vol. Maar daarentegen is de doorstroom ook wel weer snel en komen er snel plekjes vrij. Tip is wel een picknickdeken mee te nemen,.
Oh, ik vind het voor vega's goed te doen, hoor! Ben er zelf een, haha!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef liessa het volgende:
[..]
Op het gras zitten is meestal beter te doen. De banken bij de horeca zijn inderdaad heel snel vol, en voor mensen in kostuum niet altijd handig. Ook voor hen is een deken handig, want grasvlekken zijn notoir slecht weg te krijgen. Bij het grote podium is heel veel open ruimte om te zitten, en ondetussen van de optredens te genieten.
Zelf eten meenemen is ook handig, zeker voor vegetariers, want die hebben anders weinig keus.
Ik hoop dat ze dit jaar weer Knobibrot hebben, want dat is ongenadig lekker. Maar de eigenaren van de kraam komen niet elk jaar. *duimt*
![]()
(Ja, ik ben er zeer bekend, ga dit jaar voor de 8e keer, altijd meegewerkt. Eerst ook in opbouw/afbouw, nu alleen bij gastenbegeleiding en locatiebeheer)
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef Mirjam het volgende:
het gaat mij om bankjes etc., op de grond kan ik niet zitten namelijk
Als het zulks mooi weer wordt dan gaat er een deken mee voor de picknick.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.
ok, nouja, ik kan altijd om een plekje vragen natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Picknicktafels dus! Snel vol maar ook een snelle doorstroom.
Valt wel mee, denk dat het grootste deels er een beetje middeleeuws/gothic uit ziet. En dan heb je nog: greenthingz, elfjes, faeries, pixies, trollen, orcs, kobolden en feeën.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Doet me een beetje denken aan dit soort lui dat er komt!
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn mensen daar net wat vriendelijker.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, nouja, ik kan altijd om een plekje vragen natuurlijk(slecht ter been, niet ver kunnen lopen etc.)
optiefen, ouwe graftakquote:Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen daar net wat vriendelijker.
Ik moest hier aan denken.
Niet echtquote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Doet me een beetje denken aan dit soort lui dat er komt!
[ afbeelding ]
That'll be the day. Voor LARP wil ik me wel omkleden, voor carnaval ook, maar daar houdt het op. Nou ja, als ik ooit plenty geld heb laat ik een echt harnas in de UK maken, vooruit. Maar als ik een gekke dwerg wil zijn speel ik wel weer Dungeons and Dragonsquote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ga je het jaar daarop verkleed omdat je je toch wat raar voelt tussen al die verklede mensen
Je hoeft geen gekke dwerg te zijn. Ik zag vorig jaar Sweeney Toddquote:Op donderdag 22 april 2010 19:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
That'll be the day. Voor LARP wil ik me wel omkleden, voor carnaval ook, maar daar houdt het op. Nou ja, als ik ooit plenty geld heb laat ik een echt harnas in de UK maken, vooruit. Maar als ik een gekke dwerg wil zijn speel ik wel weer Dungeons and Dragons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik de kaartjes winnen (wat ik nooit zie gebeuren)
Dan maak ik tijd en ga ik in mijn plaatharnas samen met mijn maatje Willem, hij belde mij eerder van de week al of ik mee wou gaan maar ik heb geen geld, en zelf zat hij ook krap bij kas.
En ik beloof foto's van ons in de battle die daar gehouden word![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Braamyo op 22-04-2010 19:41:55 ]
Uitslag?quote:
Ik denk dat ze naar alle reacties tot 20:00 kijken en daar een winnaar uit trekkenquote:
ga ik nu doen!quote:
kwartiertje?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
we zijn benieuwd
post je die hier in de loop van de avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |