quote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef wise het volgende:
Heeft iemand een Nederlandse webshop die ook baby/kinder voetbalshirts verkoopt en waar je een eigen naam op kan laten drukken?
En wil je kind het ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
quote:
thuis kleuren zien er gewoon normaal uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
ik heb ook geen ideequote:
mooi shirt ditquote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
Niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef cherrycoke het volgende:
nieuwe uitshirt van Ajax besteld met suarez bedrukking
dat is dan jammerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
Dan kopen we die suarez van Anderlechtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
quote:Ptfc Away Ladies' Top
Season 2009 - 2010
Hij is wel schoon, moet ik bekennen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuwe uitshirt is echt kapot lelijk
[ afbeelding ]
Degelijk shirt,die strepenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Uitshirt Heerenveen:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook wel mooi maar alleen die streepjes op de mouwen zijn lelijk, verder ziet het er goed uit alleen moeten ze niet dat rare broekje nemen.quote:
Idd,het matcht niet echt met de broek en de sokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel mooi maar alleen die streepjes op de mouwen zijn lelijk, verder ziet het er goed uit alleen moeten ze niet dat rare broekje nemen.
Hebben jullie dit jaar niet zelf mogen kiezen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuwe uitshirt is echt kapot lelijk
[ afbeelding ]
En dan zwarte kousen erbij , had dan ook rode gedaan als je zo graag retro wil gaanquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet.....![]()
http://www.ptfc.co.uk/med(...)ew_away_strip_launchquote:
Jawel, maar ja als het merendeel een andere smaak heeft...quote:Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Hebben jullie dit jaar niet zelf mogen kiezen dan?
Op een scherm hoop ik? Anders zit je wel verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef TeddebBraak het volgende:
Hoi allemaal, wij gaan tijdens dit wk naar Londen om daar een wedstrijd van Engeland te kijken. weten jullie waar we ergens cheape Engeland shirts kunnen kopen?
in een pub uiteraard! vliegtickets waren maar 16euro inclusief creditcardkosten, dus waarom ook niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op een scherm hoop ik? Anders zit je wel verkeerd
Lillywhites, op de hoek bij Piccadilly Circus. Is ook de zaak die zit achter www.sportsdirect.comquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef TeddebBraak het volgende:
Hoi allemaal, wij gaan tijdens dit wk naar Londen om daar een wedstrijd van Engeland te kijken. weten jullie waar we ergens cheape Engeland shirts kunnen kopen?
ik heb deze site gevonden: http://mflexipak.ecrater.com/product.php?pid=6943295quote:Op donderdag 29 april 2010 08:40 schreef RD4 het volgende:
[..]
Lillywhites, op de hoek bij Piccadilly Circus. Is ook de zaak die zit achter www.sportsdirect.com
Lijkt mij replicas aan de prijs te zien....quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ik heb deze site gevonden: http://mflexipak.ecrater.com/product.php?pid=6943295
iig goedkoop!
Oerlelijkquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet.....![]()
mja, ik zoek een clubshirt van een nederlands team in baby maat waar ik een naam achter op kan drukken. Liefst bij dezelfde winkel.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Voor mijn zoon bestel ik meestal replica shirts bij lightinthebox.com goed en betrouwbaat. Gemiddeld 10 euro voor shirt plus broek
Van die site Worldclassjersey.netquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 4 shirtjes bij vandaan gehaald. Dus wat denk jij?
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef mstr het volgende:
Weet iemand waar ik een shirt kan kopen in een kindermaat van het NL-elftal?
EDIT: oh wacht.. met bedrukking.. nopequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Kn0x het volgende:
Maar even een TVP plaatsen. Wil het oude shirt van Nederland hebben (2008 - 2009) maar kan hem nergens goedkoop vinden, incl bedrukking.
En een minder origineel shirt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/
Hier heb ik volwassen shirt gekocht.... perfect en binnen 3 dagen in huis.
wie ?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef donroyco het volgende:
Vorige week kwam vier The Doves shirtjes binnen
ICOSSC represent
[ afbeelding ]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
waarom nou zo'n lompe reactie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
OMG lees je eens in halve tammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
Waarom die rode kraag, wat is de link?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
zag m net in de FA cup finale, zag er echt nice uit
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Carlsberg gestopt als sponsor? Mooi shirt wel.
google chelsea zou ik zeggen:pquote:Op zondag 16 mei 2010 11:06 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Waarom die rode kraag, wat is de link?
bedoel je Deze ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop nepshirt van de USA, welke site kan ik het beste daarvoor gebruiken?
Edit: dat uitshirt dus, blauw met die witte baan.
Denk dat pas ergens rond juli het geval zal zijn. Dat Inter-shirt vind ik echt een tokkie-shirt van de cool catquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef skittelman het volgende:
nog steeds niemand die het nieuwe ajax uit shirt heeft gevonden in china?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje in spoiler
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Nico_Galijk het volgende:
Vandaag mijn Nederlands elftal thuisshirt binnen gekregen vanuit het buitenland. Ben er zeer tevreden over!
het is dat ik even krap zit, anders had ik hem ook al gehaald, vind dit het eerste mooie oranje shirt sinds 1998.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje in spoilerLege virente, virent cuncta
Ik weet het, vind echter de combinatie met blauw mooier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Repsak het volgende:
Heerenveen speelt traditioneel met zwarte sokken
Prachtig shirt, veel mooier dan het huidige shirt met allemaal rare frutseltjes die nergens voor nodig zijn/.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef Repsak het volgende:
Nieuwe Heerenveen thuisshirt, ik vind 'm schitterend! Wat een verademing ten opzichte van vorig jaar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het uitshirt beter dan het huidige uitshirt, maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vindquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw barca tenue:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw barca tenue:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
in de tijd van koetje speelden ze uit volgens mij ook in het groen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nike is bezig met een '90 retro look voor veel clubs komend seizoen.
Op het eerste gezicht vind ik die draak en half gebakken tribal vréselijk, doe mij maar gewoon een shirt zonder poespas, maar ws als het aan is staat het een stuk beter. Verder een prachtig shirtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Internazionale uitshirt 10/11:
[ afbeelding ]
Ik vind hem heel tof, niet zozeer vanwege de draak maar omdat het een gewaagd ontwerp is van Nike. Ik ga 'm zeker halen.
Met al die reclame lijkt het net een wielren ploegshirtquote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Taneli het volgende:
[ afbeelding ]
Dit uitshirt van UD Lanzarote gekocht op vakantie
wie is de dude op het shirt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:52 schreef RD4 het volgende:
Vandaag heeft mijn maat het uit- en thuisshirt van US Boulogne mee genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een wielrenshirt.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Taneli het volgende:
[ afbeelding ]
Dit uitshirt van UD Lanzarote gekocht op vakantie
Dat thuisshirt is iig helemaal niet mijn smaak:quote:
5,- is wel heel weinig, voor dat geld moet je al naar Thaise leveranciers gaan zoeken enzo (en geluk hebben), en dan heb je het niet al binnen een week. Loop gewoon de Wibra/Zeeman/Scapino binnen en koop een zooi NL shirtjes ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Stampie22 het volgende:
Ik heb komend weekend een 'familietoernooi' op de voetbalclub, ons team zal opereren onder de naam FC Vuvuzela. Nu zijn we nog op zoek naar shirtjes, voor een eurootje of 5 per stuk. Het barst van de sites met nepshirts, misschien hebben die partijen over, hoe exotischer het shirt (een derdeklasser uit Iran mag best), hoe beter, hoeft ook niet van dit seizoen te zijn.. Iemand tips?
Die optie wordt het waarschijnlijk maar ik wil toch proberen om een beetje goed zittende voetbalshirtjes te regelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
5,- is wel heel weinig, voor dat geld moet je al naar Thaise leveranciers gaan zoeken enzo (en geluk hebben), en dan heb je het niet al binnen een week. Loop gewoon de Wibra/Zeeman/Scapino binnen en koop een zooi NL shirtjes ofzo.
Ik heb 1 van een paar seizoenen terug (thuisshirt) Ze zijn niet veel veranderd, afgezien dan dat de blauwe lijntjes er niet meer inzittenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Croon het volgende:
Hier de nieuwe shirts van Newcastle United:
[ afbeelding ]
TERUG IN DE PREMIER LEAGUE!!
Uitshirt lijkt een beetje op het WK-shirt van Italië. Zelfde vormpje bij de hals.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:52 schreef RD4 het volgende:
Vandaag heeft mijn maat het uit- en thuisshirt van US Boulogne mee genomen
[ afbeelding ]
http://www.bornprosper.com/cart/subcategory.asp?sid=122quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef Cyber2003 het volgende:
Ik ben op zoek naar Nederlands elftal thuisshirt voor een goede prijs en van goede kwaliteit.
Weet iemand waar ik goede replica's kan vinden?
De checkout verliep een beetje raar maar als het goed is heb ik daar ook het NL thuis-shirt besteld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.bornprosper.com/cart/subcategory.asp?sid=122
Nee, logisch.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
niet voor onder de 50 euro
Dat ziet er goedkoop uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Croon het volgende:
Hier de nieuwe shirts van Newcastle United:
[ afbeelding ]
TERUG IN DE PREMIER LEAGUE!!
Uitshirt lijkt een beetje op het WK-shirt van Italië. Zelfde vormpje bij de hals.
Replica's neem ik aan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef Colin. het volgende:
Weet iemand nog andere sites dan bijv. : http://www.greybiz.biz/store/
Goede ervaringen met deze site!
intersport wil 'm nog wel eens hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef aardappel het volgende:
Ik ben opzoek naar het ek88 shirt:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk alleen op:
http://www.voetbalshop.nl/shop/product.asp?pid=3536 (slechte reviews via google en thuiswinkelwaarborg is nep)
http://www.ek88shirt.nl/ (hoe betrouwbaar is dit)
Iemand ervaring met die laatste site? Of een veiliger alternatief?
Alvast bedankt!
En dan. Kijken mensen dan naar je omdat ze denken dat je een speler van Barcelona bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[ afbeelding ]
Pre-order gedaan, 18 juni komen ze uit dus hopelijk kan ik hem nog meenemen op vakantie
Ik heb er wel een voor je liggen, maat M. Voor 10,- mag je het shirt wel overnemen,quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef aardappel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.voetbalshop.nl/shop/product.asp?pid=3536 (slechte reviews via google en thuiswinkelwaarborg is nep)
Alvast bedankt!
Dat uitshirt is echt afschuwelijk! Het enige mooie van Kappa shirts is de pasvorm..quote:Op zondag 13 juni 2010 15:58 schreef Stampie22 het volgende:
FC Utrecht speelt het komend seizoen de uitwedstrijden in een geheel vernieuwde kleurencombinatie van oranje en zwart. Kledingsponsor KAPPA heeft de wedstrijdshirts op verschillende onderdelen aangepast, maar de meest in het oog springende wijziging is de kleurencombinatie van het uitshirt. Op zowel het thuis- als het uittenue is de afbeelding van de Dom wederom zichtbaar. De afbeelding van de Utrechtse kerktoren is links op het shirt verwerkt.
[ afbeelding ]
Zelfde pasvorm als andere Nike Dri Fit shirts. Je kunt gewoon je eigen maat selecteren. Tenzij je een strakke pasvorm wilt, dan zou ik een maatje kleiner nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef donroyco het volgende:
Hoe valt het Nederlands elftal shirt trouwens?
Gewoon als normaal of lijkt ie iets kleiner?
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Zelfde pasvorm als andere Nike Dri Fit shirts. Je kunt gewoon je eigen maat selecteren. Tenzij je een strakke pasvorm wilt, dan zou ik een maatje kleiner nemen
Online? Indien ja, waar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zojuist AZ shirt van vorig jaar besteld. Leuk collectors item en was maar ¤ 9,95
Mooi shirtje toch, krijg wel leuke reacties ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
me drankje wat doe je!!!!!!!!!!!!!
Heb wel eens wat besteld bij Voetbalshop, wel 2-3 jaar geleden maar geen probleem, zeer nette afhandeling toen mijn shirt niet op voorraad was. Laatste tijd worden er regelmatig '88 shirts aangeboden op Marktplaats ik zou zeggen check het daar evenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef aardappel het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Ik ben wel reuze benieuwd naar het nieuwe Roda shirt, want die van vorig jaar waren echt heel erg mooi! Met name het thuisshirt.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:06 schreef RD4 het volgende:
Net shirt idd. Alleen jammer van die sponsor. Nu mag ik niet klagen aangezien wij (nog) geen shirtsponsor hebben, kijken wat Roda nu uit de hoge hoed tovert.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe Tottenham shirt is ook niet onaardig.
[ afbeelding ]
tjah goedkoop, ook best simpel eigenlijk. maar toch heeft het wel wat... Kunnen NEC supporters toch nog iets moois zien in de goffert in die 16 wedstrijden dat Ajax er niet speeltquote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef MB23 het volgende:
Ik vind dat shirt van NEC een beetje goedkoop eruit zien. Denk door die witte, ronde kraag, en de lijnen die dan doorlopen.
Waarom hebben clubs met Fly Emirates als sponsor altijd 1 van de mooiste shirts?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef YazooW het volgende:
Inter en Milan thuisshirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef YazooW het volgende:
Inter en Milan thuisshirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ene drakenshirt?!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter heeft alleen een mooi uitshirt dit jaar. Thuis is gruwelijk lelijk
quote:
Je hebt m'n grap kapotgemaakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij heeft te korte benen, het logo zit onder het gevouwen gedeelte
Ik vind hem maar lelijk. Ze moeten een uitshirt maken a la Patrick, twee jaar terug met dat donkerblauwe. Was mooi čn het deed me denken dat Sparta in Adidas speelde.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moet een grap zijn
Wat een waardeloos merk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:09 schreef yes-yes het volgende:
Nieuwe uitshirt van Juventus is prachtig zie juventus.it
Lelijker dan de shirts van vorig seizoen zijn ze in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Hamsik het volgende:
In het kader van WTF; de nieuwe Bocum shirts.
Uit principe help ik je hier niet mee. Landverraad, en onzinnig bovendien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:10 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand waar ik shirts kan bedrukken met de officiele Adidas bedrukking? Heb een Duitsland shirt gekocht en wil graag Von Bommel achterop laten zetten
in Duitsland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:10 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand waar ik shirts kan bedrukken met de officiele Adidas bedrukking? Heb een Duitsland shirt gekocht en wil graag Von Bommel achterop laten zetten
WTF wat lelijk, terwijl de RJC Diadora van vorig jaar zo mooi waren.. Kan de sponsor er trouwens nog iets groter op?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Haunter het volgende:
Fc Twente
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmm erg lelijk, niet kampioenswaardig, had toch minimaal een verwijzing naar de 1ste landstitel verwacht.... gemiste kans!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Haunter het volgende:
Fc Twente
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt misschien aan mij ofzo...quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Haunter het volgende:
Fc Twente
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel vet, vooral de blauwequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij ofzo...
Maar die shirts zijn te kort, en de mouwen te lang.
Hierom een Duitsland shirt;quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Uit principe help ik je hier niet mee. Landverraad, en onzinnig bovendien.
Von Bommel is de grootste Duitser die ooit in ons Nederlands elftal heeft gespeeld en ik ben er trots op!quote:De spanjaarden moeten nu nog van Duitsland winnen
Toen we tegen Brazilië moesten aantreden, was ik veel minder positief dan nu. Ik denk namelijk dat we van dit Spanje moeten kunnen winnen.
Jogi denkt van niet. Die gedachte kwam in hem op toen hij gestyled werd door zijn persoonlijke visagist voor de persconferentie gisteravond. Om de ontstellende zwakte van zijn eigen Mannschaft in de halve finale te maskeren, sprak hij over een “superieur Spanje” en stelde hij nu al vast dat Nederland volstrekt kansloos is aanstaande zondag.
On-Duits
Welnu, zoals de persoonlijke stylist van Jogi liegt als hij zegt “Zo zit je haar goed voor de wedstrijd, je bent de knapste trainer van de wereld” (zonder die vaststelling durft Jogi het veld niet op), zo liegt Jogi tegen de wereldpers als hij dit verkondigt. Spanje was helemaal niet van een andere planeet, maar het was Duitsland dat onthutsend zwak was gisteravond. Verlamd door de angst. Niemand durfde iets te ondernemen. De voormalige revelatie Özil zwalkte rond en keek uit zijn ogen als een crackjunk die al een etmaal droogstaat. Podolski schudde al vanaf de aftrap meewarig zijn hoofd. Lahm begon al vanaf de rust zijn traantjes weg te vegen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was allemaal erg on-Duits. De enige waar nog pit in zat, was de mutant (half mens, half zwijn – en inderdaad, what’s in a name) Schweinsteiger.
Want het frivole, kinderlijk naďeve driehoekjesgepingel rondom de middencirkel van de Spanjaarden ten spijt, de voormalige Franco-adepten waren in feite op weinig momenten écht gevaarlijk. Kijk maar naar de ijskoude feiten: in de eerste helft weliswaar veel dreiging maar niet meer dan een halve uitgespeelde kans. In de tweede helft een in potentie uitgespeelde kans (verprutst door de zelfzuchtigheid van Pedro) en vier schoten uit de tweede lijn. De enige treffer viel uit een corner en werd gemaakt door verdediger Puyol.
Onzekere wijven
Spanje heeft het hele toernooi al moeite met scoren. De falende Torres kon niet meer op het vertrouwen van Del Bosque rekenen en zijn vervanger Pedro is zo eager om de nieuwe eerste keuze te worden dat hij teveel voor eigen succes gaat. Dan valt er voor het beleid van Van Marwijk – onvoorwaardelijk vasthouden aan Van Persie – meer te zeggen. Dat geeft vertrouwen en vertrouwen maakt sterk. En Van Persie speelt ook elke wedstrijd beter. Voetballers en vrouwen hebben met elkaar gemeen dat ze veel bevestiging nodig hebben. Anders worden ze onzeker. Welnu, Torres en Pedro zijn feitelijk twee onzekere wijven. “Houdt hij wel van me?”, denken ze elk moment van de dag. Die twee raken dus geen bal meer.
En dan nog even terug naar dat vervelende getik rondom de middencirkel. Frank Snoeks, die met de week meer gaat lijken op Evert ten Napel, vond het gisteravond allemaal prachtig. “Kijk toch eens naar die circulatie, het is net een machine!” Leuk, een beetje in hoog tempo de bal rondspelen op het middenveld. Maar wat koop je ervoor? Zodra die balletdansertjes te dicht bij onze verdedigende middenvelders De Jong (niet voor niets de best verdienende speler van Oranje) en Van Bommel in de buurt komen voor een aanname en een actie, liggen ze op de grond en zijn ze de bal kwijt. Dat Nederlandse duo alleen al is meer Duits dan de hele Mannschaft.
Vies
Dus laat Spanje maar lekker rondtikken, net als wij in 1974. Wij hebben achterin de allerbeste balafpakkers van dit toernooi. En een verdediging die bijna niet te kloppen is. Als Spanje moeite heeft met scoren tegen landen als Zwitserland, Chili, Honduras of Paraguay, dan wordt dat tegen ons ook lastig. Het tekent meteen de sterkte van dit Nederland. Dus laat de angst er niet insluipen. En belangrijker nog: laat de Spanjaarden maar denken dat ze er al zijn. Laat de hele wereld het maar denken. Laat de Spanjaarden het spel maar maken op het middenveld. Wij krijgen voorin altijd onze momenten. Uit het niets. Heel vies en heel Duits.
Ach, eigenlijk komt het hier allemaal op neer. In Spanje denken ze dat ze van Duitsland hebben gewonnen. Fout. Spanje moet zondag pas tegen Duitsland aantreden. Wij zijn namelijk het nieuwe Duitsland. Een land dat slechter speelt dan jij maar wel van je wint. Wij zijn Internazionale en Spanje is Barcelona. Laat ze maar janken zondag. “Voetbal is zo gemeen! Zo oneerlijk!”
2026
Tja, Spanje… Mooi land, lekker eten, fijne mensen. Ik kom er graag. Heel graag zelfs. Maar goed, laten we eindigen met de harde feiten. Spanje was de laatste fascistenstaat van Europa. Het wordt tevens het laatste topvoetballand dat ooit de wereldtitel gaat pakken. Ik gok in 2026. Met Mark van Bommel als bondscoach.
Jonkheer Ton
Ik heb persoonlijk hele goede ervaringen met http://www.subsidesports.nl, www.serieastore.nl en www.cheap-as-hell.com maar deze is tijdelijk offline en levert wel vanuit Thailand..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Sjousi het volgende:
Ik loop al een hele tijd te zoeken naar een onlineshop waar je goede replica shirts kunt kopen, het liefste in Nederland zodat ze niet ingenomen worden door de douane. Iemand die mij kan helpen?
Bij mijn weten niet, zolang je maar geen grote partijen inkoopt. Ik bestel er meestal maar 1 tegelijk en nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Sjousi het volgende:
Jammer genoeg kost het shirt waar ik momenteel naar op zoek ben daar zo'n 40 euro. Ik zal straks een naar die shop uit thailand kijken. Is er eigenlijk wel een kans dat de douane het onderschept?
Heel erg bedankt voor de sites trouwens!
http://www.football-shirts.co.uk/germany-shirt.htmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef Sjousi het volgende:
Ik ben nu op zoek naar het zwarte uit-shirt van Duitsland![]()
[ afbeelding ] Die dus :-)
http://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&light_select=3016&keyword=New+Zealandquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef WarPuppy het volgende:
Ik ben nog opzoek naar het uit shirt van Nieuw-Zeeland, of anders thuis. Iemand deze ergens gezien?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef MB23 het volgende:
Even offtopic, o.us, was jij gisteren op dat plein bij Blaak?
aangezien ze normale prijzen hanteren is de kans dat het fake is aanzienlijk kleiner.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met Uksoccershop.com? Via Google is wel het één en ander te vinden, maar mensen met een klacht laten sowieso vaker een beoordeling achter.
Origineel?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hij is binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef skittelman het volgende:
[..]
aangezien ze normale prijzen hanteren is de kans dat het fake is aanzienlijk kleiner.
[..]
Origineel?
Mooi thuisshirt, alleen een beetje het "trainingsshirtje" gevoelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef WarPuppy het volgende:
De nieuwe shirts van A.S. St. Etienne:
Thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste 2 zijn echt prachtigquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Hamsik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Enchanter het volgende:
In Amsterdam op één van de grachten (hoek Leidsche straat) heb je een winkel (ben ff de naam kwijt , ik dacht dat het Accent sport heette) , daar hadden ze vroeger best wel veel voetbalshirts.
Weet niet of dat nog steeds zo is.
Dus ff langs gaan , kom je ook eens in een leuke stad
vind deze nog steeds het mooistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:06 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe Schotland shirt vind ik echt supervet!
[ afbeelding ]
kan je die laatste al ergens bestellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Hamsik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet, hou subsidesports.nl en uksoccershop.co.uk in de gatenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan je die laatste al ergens bestellen
doe ik bedanktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Nog niet, hou subsidesports.nl en uksoccershop.co.uk in de gaten
quote:
Persoonlijk vind ik dit (uit)shirt nog het mooiste shirt allertijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind deze nog steeds het mooist
[ afbeelding ]
25 euroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Burakius het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst het blauwe shirt van spanje verkrijgen?
http://www.asromastore.it/english/prodotti/scheda_prodotti.asp?ID=3059&personal=77quote:Op zondag 18 juli 2010 18:09 schreef Doks het volgende:
weet iemand waar ik het nieuwe AS Roma shirt kan al kan krijgen?
Zijn ook gewoon nepperds. Alleen dan uit China, waar ze die wel in alle maten maken. Kwaliteit van deze shirts is trouwens slechter dan die van de nepperds uit Thailand. Koop dus een echte of anders eentje uit Thailand als je kwaliteit wil.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Henkiepsv het volgende:
he, wat vinden jullie van deze site, hier zijn ook de maten s en l aanwezig, waardoor het toch niet nepperds zouden moeten zijn, toch zijn de prijzen laag? www.soccerjerseyshops.com
iemand al enige ervaring mee tevens?
Huldequote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[ afbeelding ]
Shirts van de mooiste club in de wereld: Valencia CF!!!
Amunt!!!
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[ afbeelding ]
Shirts van de mooiste club in de wereld: Valencia CF!!!
Amunt!!!
Arsenal presteert het altijd om gruwelijk mooie uitshirts te presenteren.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef Jenn11 het volgende:
Nieuwe uithsirt van Arsenal nog niet geplaatst?
[ afbeelding ]
Ik zag dat het Arsenalshirt afgelopen zaterdag al bij Intersport (Megastore) te koop was. (Hengelo, OV)quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Prachtig shirt ja, ben benieuwd wanneer die hier in de winkel ligt.
Aah ok, adviesprijs 75 euro ?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik zag dat het Arsenalshirt afgelopen zaterdag al bij Intersport (Megastore) te koop was. (Hengelo, OV)
Mata is helemaal niet weg, en die gaat ook niet weg!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[quote]Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Villa, Silva en Mata weg en gelijk de mooie shirts ook
Ja, persoonlijk vind ik dat echt te duur voor een replica.quote:
Het oranje shirt is het uitshirt he, die blauwe is het 3e shirt!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitshirt is echt een circus lelijke groene letters op een geelrode streep![]()
maar ach, smaken verschillen
kan je beter het origineel kopenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk vind ik dat echt te duur voor een replica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |