quote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef MB23 het volgende:
Even offtopic, o.us, was jij gisteren op dat plein bij Blaak?
aangezien ze normale prijzen hanteren is de kans dat het fake is aanzienlijk kleiner.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met Uksoccershop.com? Via Google is wel het één en ander te vinden, maar mensen met een klacht laten sowieso vaker een beoordeling achter.
Origineel?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hij is binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef skittelman het volgende:
[..]
aangezien ze normale prijzen hanteren is de kans dat het fake is aanzienlijk kleiner.
[..]
Origineel?
Mooi thuisshirt, alleen een beetje het "trainingsshirtje" gevoelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef WarPuppy het volgende:
De nieuwe shirts van A.S. St. Etienne:
Thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste 2 zijn echt prachtigquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Hamsik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Enchanter het volgende:
In Amsterdam op één van de grachten (hoek Leidsche straat) heb je een winkel (ben ff de naam kwijt , ik dacht dat het Accent sport heette) , daar hadden ze vroeger best wel veel voetbalshirts.
Weet niet of dat nog steeds zo is.
Dus ff langs gaan , kom je ook eens in een leuke stad
vind deze nog steeds het mooistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:06 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe Schotland shirt vind ik echt supervet!
[ afbeelding ]
kan je die laatste al ergens bestellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Hamsik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet, hou subsidesports.nl en uksoccershop.co.uk in de gatenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan je die laatste al ergens bestellen
doe ik bedanktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Nog niet, hou subsidesports.nl en uksoccershop.co.uk in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |