Zelfde pasvorm als andere Nike Dri Fit shirts. Je kunt gewoon je eigen maat selecteren. Tenzij je een strakke pasvorm wilt, dan zou ik een maatje kleiner nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef donroyco het volgende:
Hoe valt het Nederlands elftal shirt trouwens?
Gewoon als normaal of lijkt ie iets kleiner?
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Zelfde pasvorm als andere Nike Dri Fit shirts. Je kunt gewoon je eigen maat selecteren. Tenzij je een strakke pasvorm wilt, dan zou ik een maatje kleiner nemen
Online? Indien ja, waar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zojuist AZ shirt van vorig jaar besteld. Leuk collectors item en was maar ¤ 9,95
Mooi shirtje toch, krijg wel leuke reacties ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
me drankje wat doe je!!!!!!!!!!!!!
Heb wel eens wat besteld bij Voetbalshop, wel 2-3 jaar geleden maar geen probleem, zeer nette afhandeling toen mijn shirt niet op voorraad was. Laatste tijd worden er regelmatig '88 shirts aangeboden op Marktplaats ik zou zeggen check het daar evenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef aardappel het volgende:
Ik ben opzoek naar het ek88 shirt:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk alleen op:
http://www.voetbalshop.nl/shop/product.asp?pid=3536 (slechte reviews via google en thuiswinkelwaarborg is nep)
http://www.ek88shirt.nl/ (hoe betrouwbaar is dit)
Iemand ervaring met die laatste site? Of een veiliger alternatief?
Alvast bedankt!
Ik ben wel reuze benieuwd naar het nieuwe Roda shirt, want die van vorig jaar waren echt heel erg mooi! Met name het thuisshirt.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:06 schreef RD4 het volgende:
Net shirt idd. Alleen jammer van die sponsor. Nu mag ik niet klagen aangezien wij (nog) geen shirtsponsor hebben, kijken wat Roda nu uit de hoge hoed tovert.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe Tottenham shirt is ook niet onaardig.
[ afbeelding ]
tjah goedkoop, ook best simpel eigenlijk. maar toch heeft het wel wat... Kunnen NEC supporters toch nog iets moois zien in de goffert in die 16 wedstrijden dat Ajax er niet speeltquote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef MB23 het volgende:
Ik vind dat shirt van NEC een beetje goedkoop eruit zien. Denk door die witte, ronde kraag, en de lijnen die dan doorlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |