Van die site Worldclassjersey.netquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 4 shirtjes bij vandaan gehaald. Dus wat denk jij?
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef mstr het volgende:
Weet iemand waar ik een shirt kan kopen in een kindermaat van het NL-elftal?
EDIT: oh wacht.. met bedrukking.. nopequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Kn0x het volgende:
Maar even een TVP plaatsen. Wil het oude shirt van Nederland hebben (2008 - 2009) maar kan hem nergens goedkoop vinden, incl bedrukking.
En een minder origineel shirt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/
Hier heb ik volwassen shirt gekocht.... perfect en binnen 3 dagen in huis.
wie ?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef donroyco het volgende:
Vorige week kwam vier The Doves shirtjes binnen
ICOSSC represent
[ afbeelding ]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
waarom nou zo'n lompe reactie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
OMG lees je eens in halve tammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
Waarom die rode kraag, wat is de link?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
zag m net in de FA cup finale, zag er echt nice uit
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Carlsberg gestopt als sponsor? Mooi shirt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |