quote:
Persoonlijk vind ik dit (uit)shirt nog het mooiste shirt allertijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind deze nog steeds het mooist
[ afbeelding ]
25 euroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Burakius het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst het blauwe shirt van spanje verkrijgen?
http://www.asromastore.it/english/prodotti/scheda_prodotti.asp?ID=3059&personal=77quote:Op zondag 18 juli 2010 18:09 schreef Doks het volgende:
weet iemand waar ik het nieuwe AS Roma shirt kan al kan krijgen?
Zijn ook gewoon nepperds. Alleen dan uit China, waar ze die wel in alle maten maken. Kwaliteit van deze shirts is trouwens slechter dan die van de nepperds uit Thailand. Koop dus een echte of anders eentje uit Thailand als je kwaliteit wil.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Henkiepsv het volgende:
he, wat vinden jullie van deze site, hier zijn ook de maten s en l aanwezig, waardoor het toch niet nepperds zouden moeten zijn, toch zijn de prijzen laag? www.soccerjerseyshops.com
iemand al enige ervaring mee tevens?
Huldequote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[ afbeelding ]
Shirts van de mooiste club in de wereld: Valencia CF!!!
Amunt!!!
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:00 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[ afbeelding ]
Shirts van de mooiste club in de wereld: Valencia CF!!!
Amunt!!!
Arsenal presteert het altijd om gruwelijk mooie uitshirts te presenteren.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef Jenn11 het volgende:
Nieuwe uithsirt van Arsenal nog niet geplaatst?
[ afbeelding ]
Ik zag dat het Arsenalshirt afgelopen zaterdag al bij Intersport (Megastore) te koop was. (Hengelo, OV)quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Prachtig shirt ja, ben benieuwd wanneer die hier in de winkel ligt.
Aah ok, adviesprijs 75 euro ?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik zag dat het Arsenalshirt afgelopen zaterdag al bij Intersport (Megastore) te koop was. (Hengelo, OV)
Mata is helemaal niet weg, en die gaat ook niet weg!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Aimar_Amunt het volgende:
[quote]Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Villa, Silva en Mata weg en gelijk de mooie shirts ook
Ja, persoonlijk vind ik dat echt te duur voor een replica.quote:
Het oranje shirt is het uitshirt he, die blauwe is het 3e shirt!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitshirt is echt een circus lelijke groene letters op een geelrode streep![]()
maar ach, smaken verschillen
kan je beter het origineel kopenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk vind ik dat echt te duur voor een replica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |