quote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef wise het volgende:
Heeft iemand een Nederlandse webshop die ook baby/kinder voetbalshirts verkoopt en waar je een eigen naam op kan laten drukken?
En wil je kind het ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
quote:
thuis kleuren zien er gewoon normaal uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
ik heb ook geen ideequote:
mooi shirt ditquote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
Niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef cherrycoke het volgende:
nieuwe uitshirt van Ajax besteld met suarez bedrukking
dat is dan jammerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
Dan kopen we die suarez van Anderlechtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
quote:Ptfc Away Ladies' Top
Season 2009 - 2010
Hij is wel schoon, moet ik bekennen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuwe uitshirt is echt kapot lelijk
[ afbeelding ]
Degelijk shirt,die strepenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Uitshirt Heerenveen:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook wel mooi maar alleen die streepjes op de mouwen zijn lelijk, verder ziet het er goed uit alleen moeten ze niet dat rare broekje nemen.quote:
Idd,het matcht niet echt met de broek en de sokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel mooi maar alleen die streepjes op de mouwen zijn lelijk, verder ziet het er goed uit alleen moeten ze niet dat rare broekje nemen.
Hebben jullie dit jaar niet zelf mogen kiezen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuwe uitshirt is echt kapot lelijk
[ afbeelding ]
En dan zwarte kousen erbij , had dan ook rode gedaan als je zo graag retro wil gaanquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet.....![]()
http://www.ptfc.co.uk/med(...)ew_away_strip_launchquote:
Jawel, maar ja als het merendeel een andere smaak heeft...quote:Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Hebben jullie dit jaar niet zelf mogen kiezen dan?
Op een scherm hoop ik? Anders zit je wel verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef TeddebBraak het volgende:
Hoi allemaal, wij gaan tijdens dit wk naar Londen om daar een wedstrijd van Engeland te kijken. weten jullie waar we ergens cheape Engeland shirts kunnen kopen?
in een pub uiteraard! vliegtickets waren maar 16euro inclusief creditcardkosten, dus waarom ook niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op een scherm hoop ik? Anders zit je wel verkeerd
Lillywhites, op de hoek bij Piccadilly Circus. Is ook de zaak die zit achter www.sportsdirect.comquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef TeddebBraak het volgende:
Hoi allemaal, wij gaan tijdens dit wk naar Londen om daar een wedstrijd van Engeland te kijken. weten jullie waar we ergens cheape Engeland shirts kunnen kopen?
ik heb deze site gevonden: http://mflexipak.ecrater.com/product.php?pid=6943295quote:Op donderdag 29 april 2010 08:40 schreef RD4 het volgende:
[..]
Lillywhites, op de hoek bij Piccadilly Circus. Is ook de zaak die zit achter www.sportsdirect.com
Lijkt mij replicas aan de prijs te zien....quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ik heb deze site gevonden: http://mflexipak.ecrater.com/product.php?pid=6943295
iig goedkoop!
Oerlelijkquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet.....![]()
mja, ik zoek een clubshirt van een nederlands team in baby maat waar ik een naam achter op kan drukken. Liefst bij dezelfde winkel.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Voor mijn zoon bestel ik meestal replica shirts bij lightinthebox.com goed en betrouwbaat. Gemiddeld 10 euro voor shirt plus broek
Van die site Worldclassjersey.netquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 4 shirtjes bij vandaan gehaald. Dus wat denk jij?
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef mstr het volgende:
Weet iemand waar ik een shirt kan kopen in een kindermaat van het NL-elftal?
EDIT: oh wacht.. met bedrukking.. nopequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Kn0x het volgende:
Maar even een TVP plaatsen. Wil het oude shirt van Nederland hebben (2008 - 2009) maar kan hem nergens goedkoop vinden, incl bedrukking.
En een minder origineel shirt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
http://www.voetbaldirect.(...)nd-home-jersey-boys/
Hier heb ik volwassen shirt gekocht.... perfect en binnen 3 dagen in huis.
wie ?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef donroyco het volgende:
Vorige week kwam vier The Doves shirtjes binnen
ICOSSC represent
[ afbeelding ]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
waarom nou zo'n lompe reactie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
OMG lees je eens in halve tammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus die automatisch fan is van juventus omdat ado den haag daar zogenaamd een vriendschapsverband (lees 15 zatte mongolen zijn elkaar op een avond in een bar in turijn tegengekomen) mee heeft?
Waarom die rode kraag, wat is de link?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
zag m net in de FA cup finale, zag er echt nice uit
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Carlsberg gestopt als sponsor? Mooi shirt wel.
google chelsea zou ik zeggen:pquote:Op zondag 16 mei 2010 11:06 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Waarom die rode kraag, wat is de link?
bedoel je Deze ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop nepshirt van de USA, welke site kan ik het beste daarvoor gebruiken?
Edit: dat uitshirt dus, blauw met die witte baan.
Denk dat pas ergens rond juli het geval zal zijn. Dat Inter-shirt vind ik echt een tokkie-shirt van de cool catquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef skittelman het volgende:
nog steeds niemand die het nieuwe ajax uit shirt heeft gevonden in china?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje in spoiler
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Nico_Galijk het volgende:
Vandaag mijn Nederlands elftal thuisshirt binnen gekregen vanuit het buitenland. Ben er zeer tevreden over!
het is dat ik even krap zit, anders had ik hem ook al gehaald, vind dit het eerste mooie oranje shirt sinds 1998.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje in spoilerLege virente, virent cuncta
Ik weet het, vind echter de combinatie met blauw mooier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Repsak het volgende:
Heerenveen speelt traditioneel met zwarte sokken
Prachtig shirt, veel mooier dan het huidige shirt met allemaal rare frutseltjes die nergens voor nodig zijn/.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef Repsak het volgende:
Nieuwe Heerenveen thuisshirt, ik vind 'm schitterend! Wat een verademing ten opzichte van vorig jaar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |