SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat was een succes of vind je van niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht eens iets ander te posten dan wat ik normaal doe
Mwoah, het had lelijker gekund. Al heb ik ook niks met tatoeages en piercingsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat was een succes of vind je van niet?
verkapte tvp
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Californium het volgende:
eigen risico van de zorg betalennaja, iig de helft voor dit jaar er alweer opzitten
!
Jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Mijn leven, wat doe jequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!
Condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meterquote:
precies! geen sex is veeeeeeel beter!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
Niet zo aanstellen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
En wie gaat die auto terug rijden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broer belt me net op of ik thuis was, dus ik zo ja, jah dan kom ik de auto ff bij je afzetten en rijdt de politie meteen ff mee.. Is zn rijbewijs ingenomen
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen!![]()
Oh en wat Cali zegt!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.. Ik had van jou wel meer realiteitszin verwacht
Vierwielaandrijving is in elk geval enigszins talud-veiligquote:
Voeeeeeeeeeel de spanningquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat moeten ze maar een keer in duitsland gaan doen..
Wordt voor mij ook meteen de eerste keer dat ik alleen in de volvo rijdt
+40 op de snelweg. Vraag maar aan de broer van Yashiquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik maar onder de 30 te hard blijf hè
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom?Maar je hebt gelijk, ik heb zelf ook weinig met condooms.
Eerst eigen risicoquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.
En dat op basis van wat postsquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Ik neuk wel meer dan het eigen risico aan condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst eigen risico
En ziekenfonds is zo 20ste eeuw....
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Ik ook, maar ik gebruik ze niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik neuk wel meer dan het eigen risico aan condooms!
Nee, hij heeft het over relatiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?![]()
![]()
Nee, dan had ik wel gezegd dat het alleen om ervaring op het gebied van seks gingquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?![]()
![]()
Moet je nagaan wat voor indruk je maaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
En dat op basis van wat posts. Knap hoor, hehe. Maar inderdaad, vooral niet gaan lopen klooien als dat niet nodig is!
Je moet risico's durven nemen in het leven, tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over relaties![]()
. Als je er op los neukt, ga je hopelijk wel zitten klooien met condooms!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik moest leren vanavond, maar daar is door allerlei zaken niks van gekomen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet risico's durven nemen in het leven, toch
Dat doe ik heel vaak, dus vrijdag wordt een tentamen op de gok, waarschijnlijkquote:
Dat ligt eraan of je het met of zonder condooms doet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Sander het volgende:
Als ik nou zeg dat ik naar bed ga, val ik dan heel erg uit de toon?
Vannacht uberhaupt nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je het met of zonder condooms doet.
Als je lenig bent....quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er ook maar eens vroeg in vandaag, denk ik.
Jij pijpt zonder condooms? Viezerik!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet pijpen met condoom.
Een keer wat anders dan (te) vroeg eruit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er ook maar eens vroeg in vandaag, denk ik.
Beter dan te vroeg klaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij pijpt zonder condooms? Viezerik!![]()
[..]
Een keer wat anders dan (te) vroeg eruit?
Gewoon nog een keer gaan.quote:
Dan moet je wel eerst weer even ruggengraat kweken.quote:
Precies!quote:
Nog ergens lopen gummen of heel braaf gedaan?quote:
Ik had ongeveer een jaar niet gereden nadat ik m'n rijbewijs had gehaald en ik kan het ook nog! Hoewel, ik heb inmiddels ook alweer meer dan een half jaar niet geredenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben heel bang dat als ik straks naar het buitenland ga en zo'n 3 jaar niet meer rijd, dat ik het daarna niet meer kan. Maarja, eerst mn rijbewijs maar zien te halen
Wat voor Volvo is het? Paps had een 440, maar die gleed als een natte dweil over het ijs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo'n volvo rijdt ook best prima hoor
Wel fijn zo'n "noodsituaties", dan word ik tenminste gedwongen om te rijden want ik kan het best.. En het is ook gewoon echt een fijne auto.. Ik heb alleen nog niet echt de fijne instellingen gevonden en een beetje een dode hoek als ik over mijn schouder wil kijken.. Maar dat komt ook wel goed
Die van jou heeft ook een topsnelheid van 38 kilometer per uur!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
Ik rij momentueel meer in D_K zn auto dan in die van mezelf...Auto rijden is sowieso leuk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor Volvo is het? Paps had een 440, maar die gleed als een natte dweil over het ijs.![]()
[..]
Die van jou heeft ook een topsnelheid van 38 kilometer per uur!![]()
Ik zou daar echt niet aan moeten denken! Het langst dat ik sinds ik m'n rijbewijs heb niet gereden heb is vijf weken omdat ik toen allemaal pinnen in m'n arm had. Kon prima schakelen, maar was niet verzekerd dus moest toch echt wachten... Rete-irritant vond ik het, om niet te kunnen/mogen rijden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had ongeveer een jaar niet gereden nadat ik m'n rijbewijs had gehaald en ik kan het ook nog! Hoewel, ik heb inmiddels ook alweer meer dan een half jaar niet gereden.
Het is ook beter om wat vaker te rijden. Ik zie de lol er alleen niet van in en heb het nu niet nodig. Maar ik zou echt weer eens moeten gaan rijden. Precies was Yashi zegt, minder rijden maakt het alleen maar enger. Ik heb, de keren dat ik reed, ook stukken omgereden omdat die wegen makkelijker warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet aan moeten denken! Het langst dat ik sinds ik m'n rijbewijs heb niet gereden heb is vijf weken omdat ik toen allemaal pinnen in m'n arm had. Kon prima schakelen, maar was niet verzekerd dus moest toch echt wachten... Rete-irritant vond ik het, om niet te kunnen/mogen rijden.
Oei, dat is niet echt een goed teken inderdaad. Je rijdt ook liever bekende stukken denk ik dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is ook beter om wat vaker te rijden. Ik zie de lol er alleen niet van in en heb het nu niet nodig. Maar ik zou echt weer eens moeten gaan rijden. Precies was Yashi zegt, minder rijden maakt het alleen maar enger. Ik heb, de keren dat ik reed, ook stukken omgereden omdat die wegen makkelijker waren![]()
.
Ik rij liever gewoon nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, dat is niet echt een goed teken inderdaad. Je rijdt ook liever bekende stukken denk ik dan?
Hij hoopt gewoon op een pijpbeurt.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:30 schreef Merel1808 het volgende:
Arme Albert-bezorger! Hij moet al mijn kratjes bier stuk voor stuk naar boven sjouwen
Hij krijgt er voor betaaldquote:
Feestje binnenkort?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:30 schreef Merel1808 het volgende:
Arme Albert-bezorger! Hij moet al mijn kratjes bier stuk voor stuk naar boven sjouwen
Wanneer kunnen we langskomen?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon voor mezelf
[ afbeelding ]
Als je in A'dam blijft pitten ben je al halverwegequote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef royjn het volgende:
Ik zou wel willen schat, maar ik moet morgen in Den haag werken.
8 uur beginnen half 5 klaar. Daarna heb ik een verplichte vergadering van het werk in Zoetermeer.
Die begint om 17:30 tot 22:30. Daarna richting Nijmegen dus ik denk dat ik rond 12 uur thuis ben.
En dan moet ik weer om half 6 op om weer naar Den haag te gaan![]()
Dan moeten we het maar een keer inhalen
Goed bezig!quote:
What has been seen can never be undonequote:
Dat was het toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef royjn het volgende:
[..]
What has been seen can never be undone unseen:P
Die probeer ik nou al jaren te onderdrukkenquote:
Kom je helpen opdrinken?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
merel zuiplap
Of onbezorgde pakketjesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef LastRequest het volgende:
Merel vergeet je je buurvrouw niet te melden dat je een feestje hebt, ivm overlast
Welke student heeft er nou school op vrijdagquote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
nee moet werken + school de dag erna
welke muts houdt er op donderdag nu een huisfeest
Ik wilde dr eerst uitnodigen, maar na die opmerkingen in dat h&m-topic heb ik me bedachtquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef LastRequest het volgende:
Merel vergeet je je buurvrouw niet te melden dat je een feestje hebt, ivm overlast
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef morgane het volgende:
Ik heb daar een paar jaar terug een instore optreden van Johan gezienvind het nog steeds erg jammer dat ze zijn gestopt
IB?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
whehe yasha stond hevig discussierend met haar vriendin voor de bakker bart :p ik denk: snel doorlopen
wat een lul ben je dan zegquote:Op woensdag 21 april 2010 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
whehe yasha stond hevig discussierend met haar vriendin voor de bakker bart :p ik denk: snel doorlopen
nicequote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef SLP_ het volgende:
Kom ik thuis, bleek dat mn pa zn mobiel verloren was. En in plaats van dat ie eerst naar de winkels belt om te vragen of er een mobiel is gevonden, belt ie eerst naar de provider om de mobiel te laten blokkerenDe eerste winkel die ik dan maar voor hem belde daar lag de mobiel. Maarja ondertussen had mn pa zijn mobiel al geblokkeerd en een nieuwe uitgekozen
Sukkel dat het is
Maargoed, hij heeft een nieuwere mobiel gekregen en hoefde maar 50 euro bij te betalen
Dus hij is nog beter af ook. En dan krijg ik zijn oude mobiel. Is een HTC Touch Pro II dus ben er wel blij mee
had ik je moeten reddenquote:
Schaap!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Primitieve extract : 14 °Plato
ib/ mikkie wat betekend dat?
google gaf niks bij mijquote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Schaap!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plato_(biersterkte)
Hoe hoger hoe minder hoofdpijn betekent het meestalquote:
zoals ik het in de wiki lees juist omgedraaidquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe hoger hoe minder hoofdpijn betekent het meestal![]()
Volgens mij is NL pils zo'n 12 meestal (kan het mis hebben). Festivalbier heeft vaker een lager stamwortgehalte.
Hmm, vreemd, zou toch zweren dat het anders was.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals ik het in de wiki lees juist omgedraaid![]()
het mag in nl niet vermeld worden, hoezo dat nu weer niet
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
het wordt lekker weer dit weekend
en ik had een 5 voor een tentamen terug, maaaaaaaaar met mijn essay erbij is dat een 5,6! Nu ga ik wel die 5 herkansen en natuurlijk een 8 binnenboksen, maar, ik heb 'm dus sowieso al gehaald! Dat is naais!
Dat houdt in dat ik stiekem alle 4 de tentamens die ik terug heb gehad nu gehaald heb. Dat maakt de schade al weer wat minder, want die andere tentamens weet ik nog niet zeker! grote kans dat die beide een faal zijn
Hier overigens nog Batavierenrace mensen? Die is dus dit weekend
bij deze geloof ik 't hoogstequote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
! Wat fijn! Heeft de inzage nog iets kunnen opleveren? Telt bij jullie trouwens het hoogte cijfer bij een herkansing of het laatste cijfer?
Ja ik ook, toen om de plaats daar te bekijken omdat vriendinnetje daar wilde gaan studeren.. Nu ze er dan studeert, wil ik wel weten hoe ze woont eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yashi! Ik ben vorig jaar ook heel goedkoop naar Edinburgh/Glasgow geweest.
Wat leuk om allemaal vrienden in het buitenland te hebben!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik ook, toen om de plaats daar te bekijken omdat vriendinnetje daar wilde gaan studeren.. Nu ze er dan studeert, wil ik wel weten hoe ze woont eigenlijk
Als je 'm al hebt, waarom ga je dan nog voor een 8quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
het wordt lekker weer dit weekend
en ik had een 5 voor een tentamen terug, maaaaaaaaar met mijn essay erbij is dat een 5,6! Nu ga ik wel die 5 herkansen en natuurlijk een 8 binnenboksen, maar, ik heb 'm dus sowieso al gehaald! Dat is naais!
Dat houdt in dat ik stiekem alle 4 de tentamens die ik terug heb gehad nu gehaald heb. Dat maakt de schade al weer wat minder, want die andere tentamens weet ik nog niet zeker! grote kans dat die beide een faal zijn
Hier overigens nog Batavierenrace mensen? Die is dus dit weekend
Edinburgh is tof! Glasgow ben ik toen één dag geweest, vond ik niet heel schokkend.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef Rituals het volgende:
Leuk Yashi! Ik ben vorig jaar ook heel goedkoop naar Edinburgh/Glasgow geweest.
Helemaal mee eens! Ik ben toen volgens mij twee dagen in Glawgow geweest, maar vond Edinburgh veel mooier. Zou er alleen niet zo snel nog een keer op vakantie gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Edinburgh is tof! Glasgow ben ik toen één dag geweest, vond ik niet heel schokkend.
Hmmm. Ik krijg zin in vakantie
Nee, dat niet inderdaad. Ik ben er geloof ik in 2006 geweest en zou er de komende jaren niet terug hoeven, wellicht over tien jaar weer eensquote:Op woensdag 21 april 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik ben toen volgens mij twee dagen in Glawgow geweest, maar vond Edinburgh veel mooier. Zou er alleen niet zo snel nog een keer op vakantie gaan.
Met wie ga je?!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Rituals het volgende:
Over twee dagen heb ik al vakantieIk ga niet alleen weg, maar dat mag de pret niet drukken.
Klopt ja, dat zit al in het vatquote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Rituals het volgende:
Oeps, ik bedoelde dat ik alleen niet weg ga.
Had jij niet al een vakantie geregeld? De meivakantie, met vrienden? Dus je doel voor de komende vakantie heb je al.
Sziget!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja, dat zit al in het vat. Ik zit nu meer te denken voor de zomervakantie. Want natuurlijk is een week vrij met de zomerfeesten wel lekker, maar het is nogal zonde om de weken daarvoor alleen maar thuis op de bank te slapen en m'n neus leeg te eten. Dus 't wordt tijd voor concrete plannen
Herkenbaar. Had jij geen plannen met Merel?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja, dat zit al in het vat. Ik zit nu meer te denken voor de zomervakantie. Want natuurlijk is een week vrij met de zomerfeesten wel lekker, maar het is nogal zonde om de weken daarvoor alleen maar thuis op de bank te slapen en m'n neus leeg te eten. Dus 't wordt tijd voor concrete plannen
Ik wil pas na de zomer, want deze zomer zit ik al volquote:Op woensdag 21 april 2010 18:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had jij geen plannen met Merel?Als die vulkaan zich even rustig houdt.
Vol?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil pas na de zomer, want deze zomer zit ik al vol
Junior-coschappen lopen, naar het huis van mn ouders in Turkije, naar Hongarije, naar Sziget en herkansingen maken, en dan is het al weer septemberquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Junior-coschappen lopen, naar het huis van mn ouders in Turkije, naar Hongarije, naar Sziget en herkansingen maken, en dan is het al weer september
Ik zie dat Merel al geantwoord heeftquote:Op woensdag 21 april 2010 18:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had jij geen plannen met Merel?Als die vulkaan zich even rustig houdt.
Ik heb geen vakantie in augustus maar in juli... Bovendien lijd ik enorm gezichtsverlies tov Piet als ik naar Sziget ga. Boedapest is wel tof trouwens hoorquote:
Dat wel, maar het is maar een apart nummer. Het is misschien net als een BMW X6: in eerste instantie kots je er overheen, maar later ga je 'm wel waarderen, al zal het nooit een toppertje worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:47 schreef vogelkooi het volgende:
vind hem wel leuk, wel eens wat anders dan Rhianna en carl emerald
Ik begin inderdaad ook weer in zomerstemming te komen. Voor de vakantie mooi even twee cd'tjes fikken: eentje met de beste hits uit de 90's en eentje met zomerhits van de afgelopen 10-15 jaarquote:Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef vogelkooi het volgende:
Zomer hit zal het denk ik worden, of niet. zal wel en leuk nummer zijn dit jaar.
Haha dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 21 april 2010 19:09 schreef vogelkooi het volgende:
Ga binnenkort wat mooie nummers uitzoeken van bands die op lowlands komen, dan raak ik in de stemming en kan ik dan beetje meezingen.
Dit nummer werd vorig jaar zomer helemaal grijsgedraaid toen ik in Turkije was, en die is nu ook weer supervaak op de radioquote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begin inderdaad ook weer in zomerstemming te komen. Voor de vakantie mooi even twee cd'tjes fikken: eentje met de beste hits uit de 90's en eentje met zomerhits van de afgelopen 10-15 jaar.
Frenqle en Pieko ofzo toch! Dat had zo'n heel catchy deuntje!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zo half en half een liedje van paar jaar terug in mijn hoofd, was voor de lol gemaakt door een stel nederlandse studenten en ging over de zomer.. In de clip reden ze ook rond in zo'n buggy achtig ding (de auto dan niet een kinderbuggy) en probeerde ze te "surfen" in een zwembad in een tuin..
Waren een beetje van die 'kakkers' vind het zo irritant dat ik er verder niet echt op kom
hahahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c_pile,_batman_.html
Geniaal!
Tatataaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c_pile,_batman_.html
Geniaal!
omdat ik geen 5,6en wil als ik véél beter kanquote:Op woensdag 21 april 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm al hebt, waarom ga je dan nog voor een 8
Je wéét toch dat je beter kan, daar gaat het toch omquote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik geen 5,6en wil als ik véél beter kan
en ik mág m dus herkansen, het is niet alsof ik er moeite voor moet doen verder, op leren na![]()
Mooi is dat altijd, dat tijdsverschilquote:Van Düsseldorf (Weeze) (NRN) naar Edinburgh (EDI)
Mon, 17May10 Vlucht FR6241 Vertrek NRN om 17:20 en aankomst EDI om 17:50
alleen de terugweg is zo confronterendquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, ik zit van 17 mei tot 20 mei in GlasgowVoor 40 euro, valt dus op zich nog best mee, alhoewel ik goedkoper gevlogen heb, maarja voor 2 euro is ook moeilijk te evenaren als je die kant op wilt..
[..]
Mooi is dat altijd, dat tijdsverschil
Daar heb ik idd echt een hekel aan.. Ik baal altijd zo van dat uur verliesquote:Op woensdag 21 april 2010 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alleen de terugweg is zo confronterend
Da's op zich prima. Hele dag gewoon doorgaan en 's avonds normale tijd in naar bed, dan zit je meteen in je ritmequote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Merel1808 het volgende:
Met een uurtje is het nog niet zo raar, toen ik terugkwam uit Suriname was ik wel helemaal de kluts kwijt, toen ging ik daar 's middags om 4 uur weg, en kwam ik hier (9 uur later) 's ochtends om 7 uur aan
Mwah, dat lukte toch niet helemaal.. Ik was doodop, en had in het vliegtuig niet geslapen, dus ik viel in de auto in slaap, en daarna heb ik nog wel een week ofzo gehad dat ik pas om 4 uur 's nachts in slaap viel en 's ochtends niet uit bed kon komenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op zich prima. Hele dag gewoon doorgaan en 's avonds normale tijd in naar bed, dan zit je meteen in je ritme.
Heldquote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, dat lukte toch niet helemaal.. Ik was doodop, en had in het vliegtuig niet geslapen, dus ik viel in de auto in slaap, en daarna heb ik nog wel een week ofzo gehad dat ik pas om 4 uur 's nachts in slaap viel en 's ochtends niet uit bed kon komen
Leuk was ook dat ik een hertentamen ging maken toen ik 2 dagen terug was, ik had het gevoel alsof ik midden in de nacht was opgestaan, had amper 2 uur geslapen, en toen heb ik bij het tentamen gewoon een uur op mn tafeltje liggen slapen
Ik heb niets te verliezenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je wordt echt héél raar aangekeken![]()
Uiteindelijk niet gehaald op 2 punten
Dan zeg ik: morgen naar mijn feestje komen, nachtje doortrekken en vrijdag op je tafeltje liggen slapenquote:
Ik zou het bíjna doenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan zeg ik: morgen naar mijn feestje komen, nachtje doortrekken en vrijdag op je tafeltje liggen slapen
Je hoopt stiekem op een trio?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je mag zelfs je vriendinnetje wel meenemen
Vind je het gek met zo'n raar ritmequote:Op donderdag 22 april 2010 07:05 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme, lang geleden dat ik zo slecht geslapen heb. Viel pas tegen half twee, twee uur in slaap en ben gedurende de nacht zeker een keer of zes wakker geworden....
nee, het gaat mij om een mooie cijferlijst waar IK trots op kan zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wéét toch dat je beter kan, daar gaat het toch omLekker belangrijk of dat in punten wordt uitgedrukt...uiteindelijk krijg je toch hetzelfde diploma.
Nee, ik heb zoveel verhalen over dr gehoord dat ik nu gewoon wel heel benieuwd benquote:Op donderdag 22 april 2010 02:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem op een trio?
Ich auchquote:Op donderdag 22 april 2010 07:05 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme, lang geleden dat ik zo slecht geslapen heb. Viel pas tegen half twee, twee uur in slaap en ben gedurende de nacht zeker een keer of zes wakker geworden....
Ik heb dan sporadisch nog les, meeste dingen lopen af omdat begin juni tentamenperiode isquote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Goed geregeld Yashi, lekker hoor!Jij gaat weg als mijn vakantie van twee weken er net op zit
.
wanneer heb je 'm nodig?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:22 schreef Sander het volgende:
Mogguh.
Wie weet waar ik een TomTommetje zou kunnen huren?
Whehequote:Op donderdag 22 april 2010 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is er mis met oldskool anwb-website uitprinten
Tofheid, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. dan hebben we 'm zelf ook mee wrsch, ik zal 't ff aan Rene vragen (die heeft 'm voor zijn verjaardag gehad, dus officieel is hij van hem)
Heb je nu ook twee internetz??quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef Dupje het volgende:
Fijn, Online heeft 2 keer internet voor de maand april afgeschreven. Maar als het goed is krijg ik t bedrag morgen terug.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je nu ook twee internetz??
Eens gegeven blijft gegeven, plus april is een assholequote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan belt volgende maand april, en die zegt dat 'ie z'n internetz terug wil
Waarom?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
alhoewel ik me zeer afvraag hoe rechtsgeldig zo'n clausule is.
Dat ligt er echt heel erg aan hoe dat geregeld is in het huurcontract, dat kan zomaar namelijk niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Verhuurders hebben altijd het recht om hun particuliere huurders er uit te zetten (met een opzegtermijn) zodra ze het pand weer voor eigen gebruik gaan gebruiken
Dus stel, jij hebt een koophuis, je verhuurt het aan studenten, en je besluit er zelf weer te gaan wonen oid, dan mag jij de mensen die er wonen er uit zetten
als dit in het contract staat en de particuliere huurders hebben dit ondertekend, dan zekerquote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ligt er echt heel erg aan hoe dat geregeld is in het huurcontract, dat kan zomaar namelijk niet.
Ok, ik dacht namelijk dat als jij een particulier hurende partij bent je per definitie niet zomaar zonder contractbreuk uit je huis gepleurd mag worden. Daar wordt je door beschermd door de wet die geldt voor verhuurders, zodat huisjesmelkers niet zomaar kunnen beslissen studenten uit hun huis te sodeflikkeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als dit in het contract staat en de particuliere huurders hebben dit ondertekend, dan zekermaar volgens mij ish et zelfs zo dat als het er NIET in staat, dat dat een soort van 'algemeen geldende wet' is
ofzo
dat is iig wat ik heb geleerd toen ik nog in de woningbouw werkte
Het gaat nu om verkoop, niet om er zelf te gaan wonen. Is 't dan nog rechtsgeldig?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Verhuurders hebben altijd het recht om hun particuliere huurders er uit te zetten (met een opzegtermijn) zodra ze het pand weer voor eigen gebruik gaan gebruiken
Dus stel, jij hebt een koophuis, je verhuurt het aan studenten, en je besluit er zelf weer te gaan wonen oid, dan mag jij de mensen die er wonen er uit zetten
volgens mij wel ja, want ook dat is 'eigen gebruik'.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat nu om verkoop, niet om er zelf te gaan wonen. Is 't dan nog rechtsgeldig?
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Wat voor mercedes reed hij? S, C, E, of M klasse?
Dat is volgens mij een ML, dan kan die wel wat geld missen, dus gewoon voor uitkoopsom gaanquote:
Dat lijkt wel een heuse John Deerequote:
Juh, ML500quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een ML, dan kan die wel wat geld missen, dus gewoon voor uitkoopsom gaan
Als Tsjechië er op staat, ben ik dik tevredenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Anders heb ik er ook nog wel een liggen, die ik volgens mij dan niet nodig hebStaan ook de kaarten van West Europa op, is alleen wel iets ouder
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De huurwet kent geen "huur voor bepaalde tijd", dit in tegenstelling tot wat veel mensen denken (vakantiehuisjes en dergelijke uitgezonderd, maar de uitzonderingen lijken hier niet van toepassing). Zodra jij dat contract ondertekent, kun je in principe blijven zitten. De enige mogelijkheid voor de verhuurder is verhuren op basis van de Leegstandwet. Als dit het geval is, dient dit UITDRUKKELIJK te blijken uit de huurovereenkomst en dient de verhuurder te beschikken over de bijbehorende vergunning.
Een andere optie is dat zij het pand gaan gebruiken voor "dringend eigen gebruik". Als zij nog andere panden hebben, zal men niet snel komen bij "dringend eigen gebruik".
Ik heb nu weinig tijd voor een uitgebreid antwoord (zit op de uni, ff opdracht afmaken). Als je nog concrete vragen hebt, hoor ik het wel.
En nee, het is niet rechtsgeldig om af te zien van je huurbescherming.
Doet me echt vrij weinigquote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
die ene audi staat weer voor de deur swine, het was een s6
Auto's doen me pas wat als ik onbedoeld eronder of erop lig.quote:
Pas maar op, straks zijn alle sloten vervangenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef Dupje het volgende:
Hmmm toch wel spannend als ze er weer waren, ben benieuwd wat ze van plan zijn.
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*quote:
scot tennerman vond ik wel grappig ineensquote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Nou het was wel extreem baas dat ze echt alle zooi van de afgelopen jaren zo'n beetje er weer bij de haren bij hebben gesleept
Verdomme klootzak, spoilers...Was vanmorgen ook al zo'n klootvioolquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
scot tennerman vond ik wel grappig ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |