SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat was een succes of vind je van niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht eens iets ander te posten dan wat ik normaal doe
Mwoah, het had lelijker gekund. Al heb ik ook niks met tatoeages en piercingsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat was een succes of vind je van niet?
verkapte tvp
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Californium het volgende:
eigen risico van de zorg betalennaja, iig de helft voor dit jaar er alweer opzitten
!
Jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Mijn leven, wat doe jequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!
Condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meterquote:
precies! geen sex is veeeeeeel beter!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
Niet zo aanstellen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
En wie gaat die auto terug rijden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broer belt me net op of ik thuis was, dus ik zo ja, jah dan kom ik de auto ff bij je afzetten en rijdt de politie meteen ff mee.. Is zn rijbewijs ingenomen
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen!![]()
Oh en wat Cali zegt!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.. Ik had van jou wel meer realiteitszin verwacht
Vierwielaandrijving is in elk geval enigszins talud-veiligquote:
Voeeeeeeeeeel de spanningquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat moeten ze maar een keer in duitsland gaan doen..
Wordt voor mij ook meteen de eerste keer dat ik alleen in de volvo rijdt
+40 op de snelweg. Vraag maar aan de broer van Yashiquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik maar onder de 30 te hard blijf hè
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom?Maar je hebt gelijk, ik heb zelf ook weinig met condooms.
Eerst eigen risicoquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.
En dat op basis van wat postsquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Ik neuk wel meer dan het eigen risico aan condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst eigen risico
En ziekenfonds is zo 20ste eeuw....
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Ik ook, maar ik gebruik ze niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik neuk wel meer dan het eigen risico aan condooms!
Nee, hij heeft het over relatiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?![]()
![]()
Nee, dan had ik wel gezegd dat het alleen om ervaring op het gebied van seks gingquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?![]()
![]()
Moet je nagaan wat voor indruk je maaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
En dat op basis van wat posts. Knap hoor, hehe. Maar inderdaad, vooral niet gaan lopen klooien als dat niet nodig is!
Je moet risico's durven nemen in het leven, tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over relaties![]()
. Als je er op los neukt, ga je hopelijk wel zitten klooien met condooms!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik moest leren vanavond, maar daar is door allerlei zaken niks van gekomen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet risico's durven nemen in het leven, toch
Dat doe ik heel vaak, dus vrijdag wordt een tentamen op de gok, waarschijnlijkquote:
Dat ligt eraan of je het met of zonder condooms doet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Sander het volgende:
Als ik nou zeg dat ik naar bed ga, val ik dan heel erg uit de toon?
Vannacht uberhaupt nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je het met of zonder condooms doet.
Als je lenig bent....quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er ook maar eens vroeg in vandaag, denk ik.
Jij pijpt zonder condooms? Viezerik!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet pijpen met condoom.
Een keer wat anders dan (te) vroeg eruit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er ook maar eens vroeg in vandaag, denk ik.
Beter dan te vroeg klaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij pijpt zonder condooms? Viezerik!![]()
[..]
Een keer wat anders dan (te) vroeg eruit?
Gewoon nog een keer gaan.quote:
Dan moet je wel eerst weer even ruggengraat kweken.quote:
Precies!quote:
Nog ergens lopen gummen of heel braaf gedaan?quote:
Ik had ongeveer een jaar niet gereden nadat ik m'n rijbewijs had gehaald en ik kan het ook nog! Hoewel, ik heb inmiddels ook alweer meer dan een half jaar niet geredenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben heel bang dat als ik straks naar het buitenland ga en zo'n 3 jaar niet meer rijd, dat ik het daarna niet meer kan. Maarja, eerst mn rijbewijs maar zien te halen
Wat voor Volvo is het? Paps had een 440, maar die gleed als een natte dweil over het ijs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo'n volvo rijdt ook best prima hoor
Wel fijn zo'n "noodsituaties", dan word ik tenminste gedwongen om te rijden want ik kan het best.. En het is ook gewoon echt een fijne auto.. Ik heb alleen nog niet echt de fijne instellingen gevonden en een beetje een dode hoek als ik over mijn schouder wil kijken.. Maar dat komt ook wel goed
Die van jou heeft ook een topsnelheid van 38 kilometer per uur!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
Ik rij momentueel meer in D_K zn auto dan in die van mezelf...Auto rijden is sowieso leuk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor Volvo is het? Paps had een 440, maar die gleed als een natte dweil over het ijs.![]()
[..]
Die van jou heeft ook een topsnelheid van 38 kilometer per uur!![]()
Ik zou daar echt niet aan moeten denken! Het langst dat ik sinds ik m'n rijbewijs heb niet gereden heb is vijf weken omdat ik toen allemaal pinnen in m'n arm had. Kon prima schakelen, maar was niet verzekerd dus moest toch echt wachten... Rete-irritant vond ik het, om niet te kunnen/mogen rijden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had ongeveer een jaar niet gereden nadat ik m'n rijbewijs had gehaald en ik kan het ook nog! Hoewel, ik heb inmiddels ook alweer meer dan een half jaar niet gereden.
Het is ook beter om wat vaker te rijden. Ik zie de lol er alleen niet van in en heb het nu niet nodig. Maar ik zou echt weer eens moeten gaan rijden. Precies was Yashi zegt, minder rijden maakt het alleen maar enger. Ik heb, de keren dat ik reed, ook stukken omgereden omdat die wegen makkelijker warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet aan moeten denken! Het langst dat ik sinds ik m'n rijbewijs heb niet gereden heb is vijf weken omdat ik toen allemaal pinnen in m'n arm had. Kon prima schakelen, maar was niet verzekerd dus moest toch echt wachten... Rete-irritant vond ik het, om niet te kunnen/mogen rijden.
Oei, dat is niet echt een goed teken inderdaad. Je rijdt ook liever bekende stukken denk ik dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is ook beter om wat vaker te rijden. Ik zie de lol er alleen niet van in en heb het nu niet nodig. Maar ik zou echt weer eens moeten gaan rijden. Precies was Yashi zegt, minder rijden maakt het alleen maar enger. Ik heb, de keren dat ik reed, ook stukken omgereden omdat die wegen makkelijker waren![]()
.
Ik rij liever gewoon nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, dat is niet echt een goed teken inderdaad. Je rijdt ook liever bekende stukken denk ik dan?
Hij hoopt gewoon op een pijpbeurt.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:30 schreef Merel1808 het volgende:
Arme Albert-bezorger! Hij moet al mijn kratjes bier stuk voor stuk naar boven sjouwen
Hij krijgt er voor betaaldquote:
Feestje binnenkort?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:30 schreef Merel1808 het volgende:
Arme Albert-bezorger! Hij moet al mijn kratjes bier stuk voor stuk naar boven sjouwen
Wanneer kunnen we langskomen?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon voor mezelf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |