SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat was een succes of vind je van niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht eens iets ander te posten dan wat ik normaal doe
Mwoah, het had lelijker gekund. Al heb ik ook niks met tatoeages en piercingsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat was een succes of vind je van niet?
verkapte tvp
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Californium het volgende:
eigen risico van de zorg betalennaja, iig de helft voor dit jaar er alweer opzitten
!
Jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Mijn leven, wat doe jequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!
Condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meterquote:
precies! geen sex is veeeeeeel beter!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
Niet zo aanstellen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, dat sekst toch voor geen meter. Bovendien zijn ze duur en onpraktisch.
En wie gaat die auto terug rijden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broer belt me net op of ik thuis was, dus ik zo ja, jah dan kom ik de auto ff bij je afzetten en rijdt de politie meteen ff mee.. Is zn rijbewijs ingenomen
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen!![]()
Oh en wat Cali zegt!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.. Ik had van jou wel meer realiteitszin verwacht
Vierwielaandrijving is in elk geval enigszins talud-veiligquote:
Voeeeeeeeeeel de spanningquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat moeten ze maar een keer in duitsland gaan doen..
Wordt voor mij ook meteen de eerste keer dat ik alleen in de volvo rijdt
+40 op de snelweg. Vraag maar aan de broer van Yashiquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik maar onder de 30 te hard blijf hè
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom?Maar je hebt gelijk, ik heb zelf ook weinig met condooms.
Eerst eigen risicoquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Abortus, antibiotica en virusremmers zitten in het ziekenfonds.
En dat op basis van wat postsquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Ik neuk wel meer dan het eigen risico aan condooms!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst eigen risico
En ziekenfonds is zo 20ste eeuw....
Wil jij nou gewoon zeggen dat ze dr maar op los neukt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij iemand bent die wel ervaring heeft op het gebied van relaties en seks, en ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd met van die klotecondooms hebt zitten klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |