Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pff wat actief ik ben daar veel te duf voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:37 schreef Klonk het volgende:
al 3 kwartier
al allemaal nuttige dingen gedaan zelfs
die mensen heb je ook jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:39 schreef Klonk het volgende:
ik doe niet aan rustig, zeker overdag niet, locomotief op twee benen, hou niet van stil zitten
klonkquote:
voor mij alleen maar koffiequote:
ywquote:
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij alleen maar koffie![]()
[..]
yw
hoe is het afgelopen met de tv ploeg?quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[zwaai modus]
Klonk![]()
symp![]()
gier![]()
andere![]()
toekomstige<- GF
en zo maar![]()
[/zwaai modus]
o wacht, ze hadden gebeld maar je nam niet op en dus gaat het niet doorquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou gaan we maar weer eens wachten op de monteur voor de telefoonlijn
daarom heb ik suiker in de koffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpen
dat werkt bij mij primaquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpen
prima.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met de tv ploeg?
inkomend gesprekken gaan primaquote:[..]
o wacht, ze hadden gebeld maar je nam niet op en dus gaat het niet door
en ik heb ook nog eens melkquote:
quote:
woeeeeeeeeeeeeeeiiiquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee man, voor de extra energie
![]()
ik drink dubbele expresso met suiker. wordt je lekker hyper van [ afbeelding ]
die isquote:
op niet nader te noemen websites kun je via niet nader te noemen manieren complete collecties vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is![]()
ik ben bezig met tom & jerry, miniwok is helemaal verslaafd aan die filmpjes.
ik wil proberen om haar ook aan roadrunner te krijgen
je hebt mijn aandacht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
op niet nader te noemen websites kun je via niet nader te noemen manieren complete collecties vinden
een foto van LLquote:
Als je het langzaam leest staat er 'Klonktopic'quote:
OAquote:
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het langzaam leest staat er 'Klonktopic'
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt niet![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt niet![]()
Ik weet zeker dat MPG er geen enkele moeite mee heeft...quote:
nee, dat dan weer niet neequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik weet zeker dat MPG er geen enkele moeite mee heeft...
friemelquote:
die is dan ook de enigequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
K l o n t p o i cquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
ja bij mijn zus, en ik kan bevestigen dat het een kutsysteem isquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaalquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
Nouja, in de xp en vista versie werkte het wel.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
't is niet voor mezelfquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaal)
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windowsquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is niet voor mezelf![]()
Dat krijg ik dagjesmensen nooooooit uitgelegd.![]()
nog even afgezien van het feit dat die het zo belangrijk vinden om die "leuke" e-mails met een pps aanhangsel te kunnen openen
LLquote:
Waarschijnlijk heb je gelijk.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
afgezien van het heem en weer rijden zie ik geen problemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.........
toch voorzie ik een paar probleempjes![]()
1- ikzelf weet er bar weinig vanaf
2- de computer komt 10 km verderop te staan en dagelijks op en neer rijden trekt mij niet echt
3- de gebruikers kunnen net de aan/uit knop vinden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
4- ze weten van de standaard programma's de benamingen nog niet eens en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
5- ze willen hun camera's enzo gebruiken en foto's gaan bewerken en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
6- ook hun dierbare filmpjes over de wandelingen over de hei willen ze op dvd branden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
7- had ik al gemeld dat ik liever niet dagelijks op en neer rijdt?
gamen moet je sowieso op consoles doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.
En nee... ik geloof niet in Wine, zeker niet als het om rete zware titels gaat.
Niet dat Linux slecht is, want ik vind het verders prachtig werken op mijn Nokia N900!
darkquote:
Niet als het om first person shooters gaat of RTS games.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef Klonk het volgende:
gamen moet je sowieso op consoles doen
volgens mij rij jij niet graagquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.........
toch voorzie ik een paar probleempjes![]()
1- ikzelf weet er bar weinig vanaf
2- de computer komt 10 km verderop te staan en dagelijks op en neer rijden trekt mij niet echt
3- de gebruikers kunnen net de aan/uit knop vinden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
4- ze weten van de standaard programma's de benamingen nog niet eens en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
5- ze willen hun camera's enzo gebruiken en foto's gaan bewerken en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
6- ook hun dierbare filmpjes over de wandelingen over de hei willen ze op dvd branden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
7- had ik al gemeld dat ik liever niet dagelijks op en neer rijdt?
Racegames kunnen anders ook behoorlijk hard gaan (WipeOut HD / Fury), maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
ik speel geen shooters, ben ik te oud voor, gaat veels te snel speel alleen race en sandboxgames eigenlijk
die speel ik dan ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Racegames kunnen anders ook behoorlijk hard gaan (WipeOut HD / Fury), maar ik snap wat je bedoeld.
voor shooters ben je nooit te oudquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
ik speel geen shooters, ben ik te oud voor, gaat veels te snel speel alleen race en sandboxgames eigenlijk
laters klonkquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
Zo, en nu ben ik wieberen, dakgoot schoonmaken en gras maaien bij mijn lieve schoonouders, ajuus
heb je de laatste tijd wel een Call of Duty gespeeld ofzo, echt dat trek ik niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor shooters ben je nooit te oud
ik heb nog wel wat oude pc's staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Voor mezelf zou ik trouwens best graag een linux bak willen inrichten.........![]()
(zonder gelijk m'n werk machine te mollen dan)
daar ben ik net aan begonnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je de laatste tijd wel een Call of Duty gespeeld ofzo, echt dat trek ik niet meer
Klonkiequote:
Pappasquote:
meurningquote:
manliefquote:
Friemquote:
doeiquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
Zo, en nu ben ik wieberen, dakgoot schoonmaken en gras maaien bij mijn lieve schoonouders, ajuus
ik heb 4 uitgespeeld en doe hem nog regelmatig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik net aan begonnen![]()
is gewoon ff wennen
Uitgespeeld op de PC. Weer een prachtige vermakelijke interactieve actie film waarin je meespeelt.quote:
marcquote:
ik wil hem graag eens doen, en online heeft mij ook nog nooit geboeid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Uitgespeeld op de PC. Weer een prachtige vermakelijke interactieve actie film waarin je meespeelt.
Multiplayer boeit mij dan ook voor geen reet daar ik al zo weinig tijd heb voor gamen, dus daar weet ik dan weer niets over te zeggen.
die online spellen vind ik ook niet echt fijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil hem graag eens doen, en online heeft mij ook nog nooit geboeid.
laters friemelquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
Ben er weer vandoor....
ff privé lesje![]()
Marcquote:
eindelijk de eerste sollicitantquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marc
godsamme
ik heb het druk
nja eerste sollicitant is net de deur uit
ik ben druk met wachten op mijn contract voor 1 mei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marc
godsamme
ik heb het druk
nja eerste sollicitant is net de deur uit
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ben druk aan het plannen om zo eens lekker te gaan smoken om mijn ogen even rust te geven van het scherm, waar ik al sinds 07:30 achter zit!
Klopt. Als ik wel eens bij een vriendin in Sassenheim slaap (en ik werk in Amsterdam) dan sta ik inderdaad om 06:00 op ja!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
idioot !! om half acht beginnen met werken.
je lijkt mij wel, straks sta je ook nog om 6:00 op
ik rij het net anders om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klopt. Als ik wel eens bij een vriendin in Sassenheim slaap (en ik werk in Amsterdam) dan sta ik inderdaad om 06:00 op ja!
Waar ik woon kan ik tot 06:45 blijven liggen. Scheelt weer.
Oh ja. En ik ben geen ochtend persoon maar toch doe ik dit uit vrije wil daar ik flexibele uren heb.
Twee redenen:
- Het is niet zo achtelijk druk met OV van en naar
- Je hebt een lekkere lange middag om wat mee te doen
is zo om johquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Over 4 uur en 53 minuten mag ik pas naar huis...
Ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een paar uur dagen dan heb ik vakantie
Dan ga jij het pas echt druk krijgenquote:
anders drukquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij het pas echt druk krijgen
goed hoor, met jou?quote:
Het gaat goed hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anders druk
[..]
goed hoor, met jou?
ruilen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.
Kmoet alleen straks nog naar school,van half 2 tot half 6. Echt irritante tijden, maarja dat moet ook gebeuren.
dat is inderdaad een bagger tijdquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.
Kmoet alleen straks nog naar school,van half 2 tot half 6. Echt irritante tijden, maarja dat moet ook gebeuren.
Het naar school gaan vind ik niet zo erg, maar die tijden. Ik ben per dan nl ook 3 uur aan het reizen, ik moet om 12 uur weg als ik om 1330 moet beginnen.quote:
de reistijd is wel kut dan jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het naar school gaan vind ik niet zo erg, maar die tijden. Ik ben per dan nl ook 3 uur aan het reizen, ik moet om 12 uur weg als ik om 1330 moet beginnen.
maarja,
Ik ga me nu ff klaarmaken en dan op pad.
Fijne dag nog iedereen en misschien tot vanavond.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
ik heb verlenging gekregen van een jaar van mijn werk
dat had ik niet echt verwacht
mja ondanks dat ik zeer beperkt beschikbaar benquote:
Ik zit over het algemeen om 6 uur al in de autoquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klopt. Als ik wel eens bij een vriendin in Sassenheim slaap (en ik werk in Amsterdam) dan sta ik inderdaad om 06:00 op ja!
Waar ik woon kan ik tot 06:45 blijven liggen. Scheelt weer.
Oh ja. En ik ben geen ochtend persoon maar toch doe ik dit uit vrije wil daar ik flexibele uren heb.
Twee redenen:
- Het is niet zo achtelijk druk met OV van en naar
- Je hebt een lekkere lange middag om wat mee te doen
Oh ja? Laat mij raden... je begon zeker weer over je huig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Ladylike het volgende:
lunch was lekker
heb een blikje cola gekregen van mn collega's
Tjezis... en hoeveel van die uurtjes sta je stil/vast?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit over het algemeen om 6 uur al in de auto
had je niet zo ijverig moeten moddenquote:
hij zei OM 6 uur..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tjezis... en hoeveel van die uurtjes sta je stil/vast?
klein verschilquote:
heel subtielquote:
hoe lang heb je vakantie ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb echt dat vakantie gevoel al. Maar moet nog wel x uur werken
nou alquote:
skitquote:
ik heb 1 dag vrij na koninginnedagquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:06 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ahhhh heerlijk!
Ik heb zelf ook een weekje vakantie opgenomen na Koninginnedag
en waar ga je naar toe/doen?quote:
en elke week dezelfde dag of verschilt dat per week?quote:
Solliciteren, aan het forum werken, misschien naar luxemburg of anders dagje antwerpen, dagje gent, dierentuin, standquote:
scherpquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:13 schreef skitzin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zohiezo 2Koninginnedag is op een vrijdag
zaterdag 1 mei kan er gewoon gewerkt worden hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:13 schreef skitzin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zohiezo 2Koninginnedag is op een vrijdag
hier in belgie nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag 1 mei kan er gewoon gewerkt worden hoor.
Dat is balenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag 1 mei kan er gewoon gewerkt worden hoor.
Jawel, want er ontbrak een kquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
quote:
heerlijk, kroel enz. van muckquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Muck het volgende:
Even vlug hoi doei koffie kusjekroel en dergelijke![]()
![]()
![]()
Muckiequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
muckquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
hol zequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:40 schreef Muck het volgende:
En nu moet ik helaas weer verder hollen, anders mis ik de bus![]()
![]()
nou dat viel haar ook tegen de eerste tijd, best hard werken, veel deadlines enzoquote:
jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef Klonk het volgende:
ga je nu fulltime voor GF werken (eindelijk) of heb ik iets gemist ?
tofquote:
neequote:
GF is een goede werkgever/partner en compenseert mijn reistijd. (wrs krijg ik een dieseltje van hem, die hij betaalt zodat ik geen kosten heb)quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof
maar hoe doe je dat met wonen en werken enzo, want wat ik me kan herinneren woon je toch een aardig stukje bij de toko van GF vandaan ?
ik ben ook geen clubeigenaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
hoi en doei muck
goddamn
oh, GF, ik ben geen bedrijfsleidster wordt gezegd
dat kan toch helemaal niet met MEAO
dat gaat wat worden als ik de club zelfstandig ga uitbaten
supertof johquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is een goede werkgever/partner en compenseert mijn reistijd. (wrs krijg ik een dieseltje van hem, die hij betaalt zodat ik geen kosten heb)
verder zijn JF en ik van plan om in de buurt te gaan wonen als het succesvol blijkt
fixetquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
1 mei officieel
dus deze week laatste hier, daarna weekje vrij en 1 mei begin ik voor GF (om meteen daarna 3 dagen vrij te hebben)
Het club prutsertjequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook geen clubeigenaar![]()
ik heb toch helemaal geen opleiding dus dan kan ik ook geen zaak runnen
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij krijgt er dan ook wel een super gemotiveerde werknemer voor terugquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
hoi en doei muck
goddamn
oh, GF, ik ben geen bedrijfsleidster wordt gezegd
dat kan toch helemaal niet met MEAO
dat gaat wat worden als ik de club zelfstandig ga uitbaten
ik heb het ook niet gered met mijn LTS in de grote boze wereldquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fixedquote:
Je kan het ook hebben zoals mij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
[..]
hij krijgt er dan ook wel een super gemotiveerde werknemer voor terug
vorige week was ik kapot (moe)
maar na een uurtje werken voelde ik me weer goed
hier is het omgekeerd.. kom moe werken, ga kapot naar huis
dan weet je zeker dat je op de goeie plek zitquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
[..]
quote:
zie jequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb het ook niet gered met mijn LTS in de grote boze wereld
Yepquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat je op de goeie plek zit
quote:
quote:
dat lag aan de Goldstrikequote:[..]
wat ga je nu doen dan (of mag ik dat niet vragen)quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
ben ook super blij dat ik geen kantoorbaan meer nodig heb
quote:
ze komt hier werken als bedrijfleidsterquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ga je nu doen dan (of mag ik dat niet vragen)
dat viel nog wel meequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
dat lag aan de Goldstrike
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ga je nu doen dan (of mag ik dat niet vragen)
dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt hier werken als bedrijfleidster
En wij maar denken dat je iemand zocht om jou rotkl..... ehh boekhouding te doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt hier werken als bedrijfleidster
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat viel nog wel mee
[..]
[..]
dat dus\
en jongens, 10 euro korting in mei om het te vieren
laat de vrouwen maar thuis, toestemming is voor plebs
dat hoort er ook bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef skitzin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je iemand zocht om jou rotkl..... ehh boekhouding te doen
en wrs zal het daar ook blijvenquote:
ik ben een plebquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat viel nog wel mee
[..]
[..]
dat dus\
en jongens, 10 euro korting in mei om het te vieren
laat de vrouwen maar thuis, toestemming is voor plebs
ssssstttttttttttttttquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef skitzin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je iemand zocht om jou rotkl..... ehh boekhouding te doen
heb je toestemming?quote:
*proestquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wrs zal het daar ook blijven
*zingt* geen woorden maar dahaden...
voor jouw maken we een uitzonderingquote:
het is geen rotklus hoorquote:
Het is ook zon eindquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wrs zal het daar ook blijven
*zingt* geen woorden maar dahaden...
ja, voor hem zorgen we dat johan er isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
daar ging bijna me koffie![]()
[..]
voor jouw maken we een uitzondering
John is makkelijker te regelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voor hem zorgen we dat johan er is
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
John is makkelijker te regelen
smakelijk klonkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Klonk het volgende:
half 4, tijd voor laat in de middag bammetjes
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je toestemming?
nou, tot zaterdag dan
is dat een ruige leerhomo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voor hem zorgen we dat johan er is
ik heb altijd gelijkquote:
dat doe ik daarnaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk klonk
ik ga nog maar een bakkie koffie pakken
hebben jullie een top 10 van regels dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijk![]()
denk maar aan regel 1
idd telt pas vanaf 1 meiquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag is nog geen 10 euro korting
ik heb hem nog nooit leer zien dragenquote:[..]
is dat een ruige leerhomo?
wat ga ik dan met johan doen? of john?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd telt pas vanaf 1 mei![]()
[..]
ik heb hem nog nooit leer zien dragen
Nee hoor. Er zijn er slechts twee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:35 schreef skitzin het volgende:
[..]
hebben jullie een top 10 van regels dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Maar verder zijn klonktpoics natuurlijk puicke tpoicsquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn er slechts twee.zo is ie beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
oeps typoquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
gf. Jou is zonder w
Negatieve beeldvorming rondom studentenverenigingen
daarom dat ik het even zegquote:
heb je geen grote tank?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Klonk het volgende:
crap, nu moet ik opstaan, de watertank van de senseo is leeg...
jawel, maar een nog grotere koffie behoeftequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom dat ik het even zeg
wedden dat ze erover vallen?
[..]
heb je geen grote tank?
ik baalde toen ik erachter kwam dat de nieuwe weer een kleinere tank hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
jawel, maar een nog grotere koffie behoefte
Blij dat ik nog steeds een ouwe heb, ook hier op mn werkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik baalde toen ik erachter kwam dat de nieuwe weer een kleinere tank hebben
nee, die hebben een grotere tank dan de eerste, maar de grootste is de los te kopen tank van de eerste... geloof dat het hele kopjes scheeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Klonk het volgende:
of heb ik dan toch een kleine tank, zo´n new generation met een geil blauw displaytje (ja alleen daarom heb ik die gekocht) heeft toch een grote tank ?
het verstelbare koffie-uitgifte dingquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
ah gelukkig maar, niet dat ik de mijne weg had gedaan, want dat blauwe displaytje
ja diequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het verstelbare koffie-uitgifte ding
(ik heb wrs die voor die van jou)
ga je daar straks al aan verder of wacht je tot morgen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
watertank XL eerste series
[ afbeelding ]
normale bak
Ola allemaal![]()
ik ben me mentaal aan het voorbereiden voor ronde 2 van een ibiza diesel
kan benzine en een lucifer nodigquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
normale bak
Ola allemaal![]()
DAT hebben wij dus niet, maar ook niet nodigquote:
ik heb nog gewoon 1 van de allereerstequote:
ibiza diesel, das toch een imitatie golf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
normale bak
Ola allemaal![]()
straks denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga je daar straks al aan verder of wacht je tot morgen?
doeiquote:
en die heeft het goed naar zijn zinquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb er al 1 minder, die zit bij GF
en binnenkort vertrekt er nog eentje en dan heb ik er nog maar 3
en een stuk goedkoper isquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef Klonk het volgende:
JF
nee, dat is een Volkswagen voor mensen die snappen dat een Volkswagen ook Seat of Skoda mag heten
klonkquote:
het is idd heerlijk weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
okay, ik ben zo weg, naar priem en dan kom ik naar huis
het is ook mooi weer om nog wat te sleutelen
Hoe gemeen, ik moet nog bijna een uurquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en een stuk goedkoper is![]()
[..]
klonk
[..]
het is heerlijk weer
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ibiza diesel, das toch een imitatie golf?
jf
whehehequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit een echte vw blok in. alleen snap ik niet dat speciaal gereedschap bij seat met U begint en bij vw gewoon vw begint terwijl het exact hetzelfde gereedschap is
![]()
@ GF het was bijna gebeurd om dat ding in de fik te steken. Waarom maken die duitsers geen merktekens op de nokkenas en Wel op de brandstofpomp![]()
Nu weet ik wel waarom ze de oorlog hebben verloren
tot morgen LLquote:
distributie snaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit een echte vw blok in. alleen snap ik niet dat speciaal gereedschap bij seat met U begint en bij vw gewoon vw begint terwijl het exact hetzelfde gereedschap is
![]()
@ GF het was bijna gebeurd om dat ding in de fik te steken. Waarom maken die duitsers geen merktekens op de nokkenas en Wel op de brandstofpomp![]()
Nu weet ik wel waarom ze de oorlog hebben verloren
nee dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
distributie snaarvoor je hem los haalt even checken of er merktekens opstaan
![]()
ervaring
quote:
quote:
quote:
symquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo, me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga naar huis
ja je hebt gelijk, het was gewoon een domme blunder. Ik had de krukaspoelie los gedraait, (normaal blijft het krukas tandwiel op de blok zitten) en toen versprong de distributie, en toen kwam ik er achter dat er geen merktekens op stonden. Volgende keer breng ik zelf merkjes aan. Ik ben in dit zo'n dingen zeer secuur, Ik werk altijd op het BDP. Maar zelfs dan kan het nog mis gaan. Nja zolang er niks gestart word is de schade te overzienquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
distributie snaarvoor je hem los haalt even checken of er merktekens opstaan
![]()
ervaring
1 keer gehad met een lada, krukas 1 tandje verkeerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, het was gewoon een domme blunder. Ik had de krukaspoelie los gedraait, (normaal blijft het krukas tandwiel op de blok zitten) en toen versprong de distributie, en toen kwam ik er achter dat er geen merktekens op stonden. Volgende keer breng ik zelf merkjes aan. Ik ben in dit zo'n dingen zeer secuur, Ik werk altijd op het BDP. Maar zelfs dan kan het nog mis gaan. Nja zolang er niks gestart word is de schade te overzien
OAquote:
wokquote:
je wil vakantiequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, ben er wel klaar mee. Wil naar huis
LLquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef Ladylike het volgende:
Merktekens zijn gevonden
JF zal dus zo wel klaar zijn met werken, kan ie lekker gamen
Kleine is met opa en oma zwemmen (JF mocht niet vanwege de tattoo en ik ben sociaal en blijf bij hem) dus we hebben het rijk voor ons alleen
LLquote:
quote:
hihi, zo begroet ik er altijd 2 van de KSCquote:
Oma en opa hebben hem geleased van jequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi, zo begroet ik er altijd 2 van de KSC![]()
vreemd, ik zoek steeds de kleine
ben niet gewend dat ie er niet is
Bruikleenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oma en opa hebben hem geleased van je
Whehe, die krijgt de chickies op zich af: "ziet geej de vader?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bruikleen
chickmagnet voor opa, dies tenslotte pas 42
Gulpen zitten veel chickies he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, die krijgt de chickies op zich af: "ziet geej de vader?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |