Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pff wat actief ik ben daar veel te duf voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:37 schreef Klonk het volgende:
al 3 kwartier
al allemaal nuttige dingen gedaan zelfs
die mensen heb je ook jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:39 schreef Klonk het volgende:
ik doe niet aan rustig, zeker overdag niet, locomotief op twee benen, hou niet van stil zitten
klonkquote:
voor mij alleen maar koffiequote:
ywquote:
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij alleen maar koffie![]()
[..]
yw
hoe is het afgelopen met de tv ploeg?quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[zwaai modus]
Klonk![]()
symp![]()
gier![]()
andere![]()
toekomstige<- GF
en zo maar![]()
[/zwaai modus]
o wacht, ze hadden gebeld maar je nam niet op en dus gaat het niet doorquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou gaan we maar weer eens wachten op de monteur voor de telefoonlijn
daarom heb ik suiker in de koffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpen
dat werkt bij mij primaquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
foei, foei, het ontbijt is het belangrijkste van de hele dag, je spijsverteringssysteem wordt lekker op gang geholpen
prima.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met de tv ploeg?
inkomend gesprekken gaan primaquote:[..]
o wacht, ze hadden gebeld maar je nam niet op en dus gaat het niet door
en ik heb ook nog eens melkquote:
quote:
woeeeeeeeeeeeeeeiiiquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee man, voor de extra energie
![]()
ik drink dubbele expresso met suiker. wordt je lekker hyper van [ afbeelding ]
die isquote:
op niet nader te noemen websites kun je via niet nader te noemen manieren complete collecties vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is![]()
ik ben bezig met tom & jerry, miniwok is helemaal verslaafd aan die filmpjes.
ik wil proberen om haar ook aan roadrunner te krijgen
je hebt mijn aandacht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
op niet nader te noemen websites kun je via niet nader te noemen manieren complete collecties vinden
een foto van LLquote:
Als je het langzaam leest staat er 'Klonktopic'quote:
OAquote:
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het langzaam leest staat er 'Klonktopic'
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt niet![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het nu heeeeeeeeel langzaam, maar het lukt echt niet![]()
Ik weet zeker dat MPG er geen enkele moeite mee heeft...quote:
nee, dat dan weer niet neequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik weet zeker dat MPG er geen enkele moeite mee heeft...
friemelquote:
die is dan ook de enigequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik weet zeker dat MPG er geen enkele moeite mee heeft...
K l o n t p o i cquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
ja bij mijn zus, en ik kan bevestigen dat het een kutsysteem isquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaalquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
Nouja, in de xp en vista versie werkte het wel.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
't is niet voor mezelfquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaal)
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windowsquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is niet voor mezelf![]()
Dat krijg ik dagjesmensen nooooooit uitgelegd.![]()
nog even afgezien van het feit dat die het zo belangrijk vinden om die "leuke" e-mails met een pps aanhangsel te kunnen openen
LLquote:
Waarschijnlijk heb je gelijk.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
afgezien van het heem en weer rijden zie ik geen problemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.........
toch voorzie ik een paar probleempjes![]()
1- ikzelf weet er bar weinig vanaf
2- de computer komt 10 km verderop te staan en dagelijks op en neer rijden trekt mij niet echt
3- de gebruikers kunnen net de aan/uit knop vinden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
4- ze weten van de standaard programma's de benamingen nog niet eens en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
5- ze willen hun camera's enzo gebruiken en foto's gaan bewerken en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
6- ook hun dierbare filmpjes over de wandelingen over de hei willen ze op dvd branden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
7- had ik al gemeld dat ik liever niet dagelijks op en neer rijdt?
gamen moet je sowieso op consoles doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.
En nee... ik geloof niet in Wine, zeker niet als het om rete zware titels gaat.
Niet dat Linux slecht is, want ik vind het verders prachtig werken op mijn Nokia N900!
darkquote:
Niet als het om first person shooters gaat of RTS games.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef Klonk het volgende:
gamen moet je sowieso op consoles doen
volgens mij rij jij niet graagquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.........
toch voorzie ik een paar probleempjes![]()
1- ikzelf weet er bar weinig vanaf
2- de computer komt 10 km verderop te staan en dagelijks op en neer rijden trekt mij niet echt
3- de gebruikers kunnen net de aan/uit knop vinden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
4- ze weten van de standaard programma's de benamingen nog niet eens en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
5- ze willen hun camera's enzo gebruiken en foto's gaan bewerken en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
6- ook hun dierbare filmpjes over de wandelingen over de hei willen ze op dvd branden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
7- had ik al gemeld dat ik liever niet dagelijks op en neer rijdt?
Racegames kunnen anders ook behoorlijk hard gaan (WipeOut HD / Fury), maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
ik speel geen shooters, ben ik te oud voor, gaat veels te snel speel alleen race en sandboxgames eigenlijk
die speel ik dan ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Racegames kunnen anders ook behoorlijk hard gaan (WipeOut HD / Fury), maar ik snap wat je bedoeld.
voor shooters ben je nooit te oudquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
ik speel geen shooters, ben ik te oud voor, gaat veels te snel speel alleen race en sandboxgames eigenlijk
laters klonkquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
Zo, en nu ben ik wieberen, dakgoot schoonmaken en gras maaien bij mijn lieve schoonouders, ajuus
heb je de laatste tijd wel een Call of Duty gespeeld ofzo, echt dat trek ik niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor shooters ben je nooit te oud
ik heb nog wel wat oude pc's staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Voor mezelf zou ik trouwens best graag een linux bak willen inrichten.........![]()
(zonder gelijk m'n werk machine te mollen dan)
daar ben ik net aan begonnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je de laatste tijd wel een Call of Duty gespeeld ofzo, echt dat trek ik niet meer
Klonkiequote:
Pappasquote:
meurningquote:
manliefquote:
Friemquote:
doeiquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
Zo, en nu ben ik wieberen, dakgoot schoonmaken en gras maaien bij mijn lieve schoonouders, ajuus
ik heb 4 uitgespeeld en doe hem nog regelmatig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik net aan begonnen![]()
is gewoon ff wennen
Uitgespeeld op de PC. Weer een prachtige vermakelijke interactieve actie film waarin je meespeelt.quote:
marcquote:
ik wil hem graag eens doen, en online heeft mij ook nog nooit geboeid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Uitgespeeld op de PC. Weer een prachtige vermakelijke interactieve actie film waarin je meespeelt.
Multiplayer boeit mij dan ook voor geen reet daar ik al zo weinig tijd heb voor gamen, dus daar weet ik dan weer niets over te zeggen.
die online spellen vind ik ook niet echt fijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil hem graag eens doen, en online heeft mij ook nog nooit geboeid.
laters friemelquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
Ben er weer vandoor....
ff privé lesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |