K l o n t p o i cquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het langzaam leest staat er 'Klonktopic'
ja bij mijn zus, en ik kan bevestigen dat het een kutsysteem isquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
iemand toevallig ervaring met de combinatie acer erecovery management en windows 7
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaalquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
Nouja, in de xp en vista versie werkte het wel.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een standaard geweldige fabrikant oplossing.
nooit gebruikt, ik formateer die machines altijd want je wordt gek van de aanbiedingen en aanpassingen die je om je oren krijgt![]()
je hebt dus niks aan mij en deze post
't is niet voor mezelfquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, het is wel de beste tip (afgezien van Windows er af pleuren en nooit meer installeren, maar dat is wat radicaal)
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windowsquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is niet voor mezelf![]()
Dat krijg ik dagjesmensen nooooooit uitgelegd.![]()
nog even afgezien van het feit dat die het zo belangrijk vinden om die "leuke" e-mails met een pps aanhangsel te kunnen openen
LLquote:
Waarschijnlijk heb je gelijk.........quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
kan allemaal prima zonder windows hoor, ik heb het zelfs aan mijn vriendin uitgelegd gekregen, Ubuntu of Linux Mint zijn echt de betere windows
afgezien van het heem en weer rijden zie ik geen problemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.........
toch voorzie ik een paar probleempjes![]()
1- ikzelf weet er bar weinig vanaf
2- de computer komt 10 km verderop te staan en dagelijks op en neer rijden trekt mij niet echt
3- de gebruikers kunnen net de aan/uit knop vinden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
4- ze weten van de standaard programma's de benamingen nog niet eens en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
5- ze willen hun camera's enzo gebruiken en foto's gaan bewerken en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
6- ook hun dierbare filmpjes over de wandelingen over de hei willen ze op dvd branden en dagelijks open neer rijden trekt mij niet echt
7- had ik al gemeld dat ik liever niet dagelijks op en neer rijdt?
gamen moet je sowieso op consoles doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tenzij je een gamer bent natuurlijk.
En nee... ik geloof niet in Wine, zeker niet als het om rete zware titels gaat.
Niet dat Linux slecht is, want ik vind het verders prachtig werken op mijn Nokia N900!
darkquote:
Niet als het om first person shooters gaat of RTS games.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef Klonk het volgende:
gamen moet je sowieso op consoles doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |