ibiza diesel, das toch een imitatie golf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
watertank XL eerste series
[ afbeelding ]
normale bak
Ola allemaal![]()
ik ben me mentaal aan het voorbereiden voor ronde 2 van een ibiza diesel
straks denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga je daar straks al aan verder of wacht je tot morgen?
doeiquote:
en die heeft het goed naar zijn zinquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb er al 1 minder, die zit bij GF
en binnenkort vertrekt er nog eentje en dan heb ik er nog maar 3
en een stuk goedkoper isquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef Klonk het volgende:
JF
nee, dat is een Volkswagen voor mensen die snappen dat een Volkswagen ook Seat of Skoda mag heten
klonkquote:
het is idd heerlijk weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
okay, ik ben zo weg, naar priem en dan kom ik naar huis
het is ook mooi weer om nog wat te sleutelen
Hoe gemeen, ik moet nog bijna een uurquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en een stuk goedkoper is![]()
[..]
klonk
[..]
het is heerlijk weer
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ibiza diesel, das toch een imitatie golf?
jf
whehehequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit een echte vw blok in. alleen snap ik niet dat speciaal gereedschap bij seat met U begint en bij vw gewoon vw begint terwijl het exact hetzelfde gereedschap is
![]()
@ GF het was bijna gebeurd om dat ding in de fik te steken. Waarom maken die duitsers geen merktekens op de nokkenas en Wel op de brandstofpomp![]()
Nu weet ik wel waarom ze de oorlog hebben verloren
tot morgen LLquote:
distributie snaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zit een echte vw blok in. alleen snap ik niet dat speciaal gereedschap bij seat met U begint en bij vw gewoon vw begint terwijl het exact hetzelfde gereedschap is
![]()
@ GF het was bijna gebeurd om dat ding in de fik te steken. Waarom maken die duitsers geen merktekens op de nokkenas en Wel op de brandstofpomp![]()
Nu weet ik wel waarom ze de oorlog hebben verloren
nee dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
distributie snaarvoor je hem los haalt even checken of er merktekens opstaan
![]()
ervaring
quote:
quote:
quote:
symquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo, me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga naar huis
ja je hebt gelijk, het was gewoon een domme blunder. Ik had de krukaspoelie los gedraait, (normaal blijft het krukas tandwiel op de blok zitten) en toen versprong de distributie, en toen kwam ik er achter dat er geen merktekens op stonden. Volgende keer breng ik zelf merkjes aan. Ik ben in dit zo'n dingen zeer secuur, Ik werk altijd op het BDP. Maar zelfs dan kan het nog mis gaan. Nja zolang er niks gestart word is de schade te overzienquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
distributie snaarvoor je hem los haalt even checken of er merktekens opstaan
![]()
ervaring
1 keer gehad met een lada, krukas 1 tandje verkeerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, het was gewoon een domme blunder. Ik had de krukaspoelie los gedraait, (normaal blijft het krukas tandwiel op de blok zitten) en toen versprong de distributie, en toen kwam ik er achter dat er geen merktekens op stonden. Volgende keer breng ik zelf merkjes aan. Ik ben in dit zo'n dingen zeer secuur, Ik werk altijd op het BDP. Maar zelfs dan kan het nog mis gaan. Nja zolang er niks gestart word is de schade te overzien
OAquote:
wokquote:
je wil vakantiequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, ben er wel klaar mee. Wil naar huis
LLquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef Ladylike het volgende:
Merktekens zijn gevonden
JF zal dus zo wel klaar zijn met werken, kan ie lekker gamen
Kleine is met opa en oma zwemmen (JF mocht niet vanwege de tattoo en ik ben sociaal en blijf bij hem) dus we hebben het rijk voor ons alleen
LLquote:
quote:
hihi, zo begroet ik er altijd 2 van de KSCquote:
Oma en opa hebben hem geleased van jequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi, zo begroet ik er altijd 2 van de KSC![]()
vreemd, ik zoek steeds de kleine
ben niet gewend dat ie er niet is
Bruikleenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oma en opa hebben hem geleased van je
Whehe, die krijgt de chickies op zich af: "ziet geej de vader?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bruikleen
chickmagnet voor opa, dies tenslotte pas 42
Gulpen zitten veel chickies he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, die krijgt de chickies op zich af: "ziet geej de vader?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |