Marcquote:
eindelijk de eerste sollicitantquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marc
godsamme
ik heb het druk
nja eerste sollicitant is net de deur uit
ik ben druk met wachten op mijn contract voor 1 mei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marc
godsamme
ik heb het druk
nja eerste sollicitant is net de deur uit
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ben druk aan het plannen om zo eens lekker te gaan smoken om mijn ogen even rust te geven van het scherm, waar ik al sinds 07:30 achter zit!
Klopt. Als ik wel eens bij een vriendin in Sassenheim slaap (en ik werk in Amsterdam) dan sta ik inderdaad om 06:00 op ja!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
idioot !! om half acht beginnen met werken.
je lijkt mij wel, straks sta je ook nog om 6:00 op
ik rij het net anders om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klopt. Als ik wel eens bij een vriendin in Sassenheim slaap (en ik werk in Amsterdam) dan sta ik inderdaad om 06:00 op ja!
Waar ik woon kan ik tot 06:45 blijven liggen. Scheelt weer.
Oh ja. En ik ben geen ochtend persoon maar toch doe ik dit uit vrije wil daar ik flexibele uren heb.
Twee redenen:
- Het is niet zo achtelijk druk met OV van en naar
- Je hebt een lekkere lange middag om wat mee te doen
is zo om johquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Over 4 uur en 53 minuten mag ik pas naar huis...
Ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een paar uur dagen dan heb ik vakantie
Dan ga jij het pas echt druk krijgenquote:
anders drukquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij het pas echt druk krijgen
goed hoor, met jou?quote:
Het gaat goed hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anders druk
[..]
goed hoor, met jou?
ruilen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.
Kmoet alleen straks nog naar school,van half 2 tot half 6. Echt irritante tijden, maarja dat moet ook gebeuren.
dat is inderdaad een bagger tijdquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.
Kmoet alleen straks nog naar school,van half 2 tot half 6. Echt irritante tijden, maarja dat moet ook gebeuren.
Het naar school gaan vind ik niet zo erg, maar die tijden. Ik ben per dan nl ook 3 uur aan het reizen, ik moet om 12 uur weg als ik om 1330 moet beginnen.quote:
de reistijd is wel kut dan jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het naar school gaan vind ik niet zo erg, maar die tijden. Ik ben per dan nl ook 3 uur aan het reizen, ik moet om 12 uur weg als ik om 1330 moet beginnen.
maarja,
Ik ga me nu ff klaarmaken en dan op pad.
Fijne dag nog iedereen en misschien tot vanavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |