Nee sorry. Moet je bij L.no zijnquote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
waarom moet hij eigenlijk een vragenlijst invullen voor een date?
Omdat appelquote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
waarom moet hij eigenlijk een vragenlijst invullen voor een date?
Daarvoor wel dan?quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Sinds ze de Dean heeft is er geen dildo meer aan te pas gekomen
quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Nu vibrators zekerquote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Die was er alquote:
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegevenquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Daarvoor had ze iets met jou, dus waarschijnlijk wel ja
Ja maar daar kan ik niet over meepratenquote:
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegeven[/hapmodus]
Praat dan over je eigen seksleven met mevrouw Bonita.quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niet over meepraten
nou dat vind ik altijd wel liefquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegeven[/hapmodus]
Mwah, het is maar net hoe je het zietquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.
Dat dus. Waarom zo moeilijk doen en jarenlang wachten.quote:Op maandag 19 april 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zin meer in afstuderenIk wil gewoon nu een diploma. Giev. Klaar. Geen gezeur, geen gezeik.
Doe nou maar gewoonquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik die lijst serieus in ga vullen![]()
Wat zou ik daar mee opschieten
Alright, dan niet.quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik die lijst serieus in ga vullen![]()
Wat zou ik daar mee opschieten
Precies. Dom gezeik met kutopdrachten en kutprojectgroepjes en onzinnig oefeningenquote:Op maandag 19 april 2010 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom zo moeilijk doen en jarenlang wachten.
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar gewoon
En anders PM je haar de antwoorden
quote:
Ik wilde eigenlijk de oorzaak achterhalen en samen met je meedenken hoe je het beste een vriendin kan krijgen, maar als je nu al lacherig en negatief erover doet, dan neem ik geen moeite. Zo erg wil ik je ook niet helpen.. waarom dwingen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?
[..]
Het is mogelijk, je ziet het wel aan mijquote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?
[..]
L.no kwam echt uit de lucht vallen?quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is mogelijk, je ziet het wel aan mij
Nouja, niet letterlijkquote:
Aardig bedoelt van je hoor, maar ik denk niet dat ik er veel mee op ga schietenquote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Ik wilde eigenlijk de oorzaak achterhalen en samen met je meedenken hoe je het beste een vriendin kan krijgen, maar als je nu al lacherig en negatief erover doet, dan neem ik geen moeite. Zo erg wil ik je ook niet helpen.. waarom dwingen.
Maar als je nooit de moeite neemt word het ook nooit watquote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Aardig bedoelt van je hoor, maar ik denk niet dat ik er veel mee op ga schietenEn dat ligt (uiteraard) niet aan jou
L.no is al bezet toch?quote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als je nooit de moeite neemt word het ook nooit wat
Ik vind het nog steeds erg, maar afgelopen tijd al zoveel met mensen gedeeld. Dat heeft niks opgeleverd, behalve bevestiging van wat ik al wistquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef L.no het volgende:
Eerst vond je het niet erg, maar zodra ik serieus ben, ga je meteen afhaken (erger dan Luc). Soms kan je door middel van dit soort dingen dingen, bepaalde dingen zelf ontdekken die je nog niet wist en daarmee kan je aan de slag gaan.. Ik wilde niet alleen vragen stellen hoor.
Daarom zei ik vanaf het begin dat het persoonlijk kon zijn, de vragen. Ook vreemd dat je vanaf het begin weet dat het toch niets zal opleveren.quote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg, maar afgelopen tijd al zoveel met mensen gedeeld. Dat heeft niks opgeleverd, behalve bevestiging van wat ik al wistDus vandaar dat ik nu even oversla
Dat moet je vooral niet serieus nemen, want het levert je heel weinig opquote:
Ga dan niet vragen om een lijst in het vorig topic.quote:
Lees PI'squote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga dan niet vragen om een lijst in het vorig topic.
C'mon, dat is gewoon een kinderachtige manier om van alles een grapje te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je vooral niet serieus nemen, want het levert je heel weinig op'
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegenquote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, dat is gewoon een kinderachtige manier om van alles een grapje te maken.
Mag gerust hoor, ik blijf iig mezelf.
Dan sorry dat mijn post niet duidelijk wasquote:
Okequote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegen![]()
Al zal dat wel aan mij liggen
[..]
Dan sorry dat mijn post niet duidelijk was
Al was ik ook wel benieuwd met wat voor vragen je zou komen![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
Jawel, maar dan stoot ik sommige mensen hier voor 't hoofd die 't weer veel te serieus nemen.
quote:
Hé, zeg, hallo, je kent mij tochquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegen![]()
Al zal dat wel aan mij liggen
Mengerij wafelfabriekquote:
Sorry, maar hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, zeg, hallo, je kent mij tochWe zijn zelfs al een keer naar een concert geweest
![]()
Veel te langquote:
quote:
Serieus, ik ben nooit serieusquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan stoot ik sommige mensen hier voor 't hoofd die 't weer veel te serieus nemen.
Whutquote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Godverpielekes, zit ik wéér in een deel
It is not evil.. it's addictive.quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je stoppen met fok?
zo evil is het nou toch ook weer niet?
of is het een geval van niet kunnen genieten met mate?
Want een persoon serieus nemen betekend dat je heel fok! te serieus neemt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
ja.quote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we weer samen lachen.
Daarom scheer ik 'em ook om de zoveel tijd er af.quote:
Ja maar de spareribs waren klaar.quote:
Hangt af van de persoon. Bij hem staat het iig niet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom scheer ik 'em ook om de zoveel tijd er af.
Oehquote:
Bij mij staat het misschien wel, maar vind het niet lekker aanvoelen.quote:Hangt af van de persoon. Bij hem staat het iig niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef L.no het volgende:
De reclame duurt net zo lang als de aflevering zelf. Wtf
Je wilt dat ik het breng eh?quote:
Jeukt dat?quote:Bij mij staat het misschien wel, maar vind het niet lekker aanvoelen.![]()
quote:
het voelt onnatuurlijk aan.quote:Jeukt dat?
Heldquote:
Yoyoquote:
TMO!quote:
Joahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zie hoe jong Ajax jong feyenoord vernederdquote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoort er nu echt niet bij hoor.
Ik moet altijd zo hardop lachen door jou eh.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie hoe jong Ajax jong feyenoord vernederd
Daarom ga ik dus niet aan zoiets meedoen.quote:
Begin je weer. Ik ga hier niet meer op in. Ik ga op pensioen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet aan zoiets meedoen.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Begin je weer. Ik ga hier niet meer op in. Ik ga op pensioen.
Is ze hoer dan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef jna het volgende:
Die Mila zag ik volgens mij gister achter centraal station staan met een bord: NU HALVE PRIJS!
aargh.. ik ..moet...niet..happen..quote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Trouwens al die meiden wonen zo ver weg.
quote:
Neehoor, jij woont ver wegquote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Trouwens al die meiden wonen zo ver weg.
Je deed het altijd expres?quote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je dat dan toch weer iedere keer.
![]()
Two and a half menquote:
Is alleen op maandag, meerdere afleveringenquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden als ik kom logeren.
Misschien ben ik er ook op een maandag, dus.quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is alleen op maandag, meerdere afleveringen
Oh, is dat ook alleen op maandag? Dat is wel lekkere afzeiktv natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook op een maandag, dus.
Ik kijk iedere maandag ook naar americans next top model
jup.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, is dat ook alleen op maandag? Dat is wel lekkere afzeiktv natuurlijk
Alleen [insert iets overdreven liefs] mogen dat.quote:
quote:
Misschien is dat inderdaad het probleem.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Alleen [insert iets overdreven liefs] mogen dat.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Net 20km door ons mooie landschap gefietst
Nee, valt meequote:
Nu nog, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 19 april 2010 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
* denkt terug aan vroeger, toen Dean nog tegen mod-ingrepen was![]()
En wij zien het niet eensquote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef The_Dean het volgende:
Begin van het topic al, lekker snelle reactie van die lui ook
Succes Daanquote:
quote:
Zo het lijkt alleen vannacht.quote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je weer werk?
![]()
![]()
Hoelang dit keer?
En dat wist jouw mandje?quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje roept. Ga een keer vroeg(er) slapen..
quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Altijd leuk van Bootje, die post overdag een paar keer, is dan van 3 tot 10 uur stil en zegt dan: "mandje roept".
En dat elke dag
Pot verwijt...quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dit is zijn soort twitter.
Hé, de maandag is afwijkendquote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Altijd leuk van Bootje, die post overdag een paar keer, is dan van 3 tot 10 uur stil en zegt dan: "mandje roept".
En dat elke dag
Nee, dat roept hij alleen de laatste tijd ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, de maandag is afwijkend![]()
Dan roept ie 's ochtends nog ff een keer "Weekendverhalen?"
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.quote:
Die vallen gewoon opquote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.
Dat jij alleen die posts van mij leest.
Je gebruikt het ook om mij te trollen ja.quote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.
Dat jij alleen die posts van mij leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Gaat goed hier, kan heel voorzichtig en langzaam zonder krukken lopen dus dat is wel relaxquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Kon altijd beter.
Hoe gaat het met jou?
Luctorquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Hou op, schei uitIets van 86 ofzo
quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gebruikt het ook om mij te trollen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dien!quote:
Wafels! Van die dunne krokante wafeltjes die om van die blokjes roomijs zitten, van de Jamin bijvoorbeeld, of van lanwerpige koekjes met van die créme vulling er tussen. Maar dan grotere nog onversneden bladen. Ik sta aan het einde van de oven waar ik er voor zorg dat ze recht en vooral heel in de bakken glijden welke ik vervolgens op een pallet stapel en naar de volgende afdeling of het magazijn breng.quote:
Wat een takkewijf....quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Ik zou echt niet in de nacht kunnen werken..
Poe hé.. Oja, vannacht nog even via de sms gedumpt__
(lang verhaal, ik ga jullie er niet mee lastig vallen..)
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken..quote:
Zweedse?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken..
Voor haar 10 anderen die ik gelukkig kan maken..
het kwam er op neer dat ze "nog niet toe is aan een relatie".. Ach, iig paar keer leuke sex gehad. Ben er niet op achteruit gegaan. Kan Brazilië nu ook van het lijstje afgestreept worden.. Weer ff de aardbol erbij pakken voor het volgende "projectje"...
Azië staat nog steeds op het wensenlijstje.. Maar goed. Eerst maar ff mn scriptie bakken. Al dat gezeik met die wijven is leuk en aardig, maar het helpt je niet met het schrijven van een scriptie.quote:
True thatquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Azië staat nog steeds op het wensenlijstje.. Maar goed. Eerst maar ff mn scriptie bakken. Al dat gezeik met die wijven is leuk en aardig, maar het helpt je niet met het schrijven van een scriptie.
Chop Sueyquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
System of a Down is nu maar ff mijn manier om ff "rustig" te worden. Die takkeherrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
Nee sorry.quote:Geslacht : Man
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Chop Suey
Precies. Electrische gitaren met drumstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Wil je double daten dan?quote:
quote:
Voorlopig ff niet. Ben ze weer ff zat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Hij is weer op zoek naar een nieuw projectje
Brazischijf.. True. Long story.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet dat ik ff niet geweest ben maar ik dacht dat jij een meisje aan het daten was
je noemde haar naar een snack
maar ik ben het even kwijt...
Ik mis alleen nog Amen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef jna het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgenn
dank u voor deze nieuwe daggg
dank uuuu dat ik met al mijn zorgen in deze sc komen mag!
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek danquote:
Als hij maar zijn return of investments haalt, maakt het niet uit dat hij een groot verloop van “personeel” heeft, of hij heeft gewoon een grote talentpool tot zijn beschikking.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek dan
het kan ook schadelijk zijn omdat skilled workers vertrekken en nieuwe mensen telkens ingewerkt moeten wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als hij maar zijn return of investments haalt, maakt het niet uit dat hij een groot verloop van “personeel” heeft, of hij heeft gewoon een grote talentpool tot zijn beschikking.
Was ik dat nummer net vergeten, kom jij er weer mee aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef jna het volgende:
Brazillllllllllll la la la la la la lalaaaa
Flauw
Uh, ja. Die jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek dan
Graag gedaan, geen probleem, soso lobie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ik dat nummer net vergeten, kom jij er weer mee aan
Dat inwerken vind hij vast niet ergquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook schadelijk zijn omdat skilled workers vertrekken en nieuwe mensen telkens ingewerkt moeten worden![]()
een high turnover rate, is een HRM-term voor een groot verloop van personeel.quote:
Ja, ben daar niet zo een kei in.. Maar goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een high turnover rate, is een HRM-term voor een groot verloop van personeel.
Chapeau!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat inwerken vind hij vast niet ergTalent houd je toch niet vaak lang vast
Die zing ik 's morgens met de kids uit groep 1/2.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef jna het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgenn
dank u voor deze nieuwe daggg
dank uuuu dat ik met al mijn zorgen in deze sc komen mag!
Dank jequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Chapeau!
Je weet hem elke keer goed te draaien
Je geniet er gewoon van dat Laura Jansen niet doorgaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef jna het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes. Doe ze in de wasmachine, laat maar lekker draaien.
Ik ben een beetje te vrolijk deze ochtend, kan nooit goed zijn
Dat zong ik zondag ook toen ik aan de wasjes aan het draaien wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef jna het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes. Doe ze in de wasmachine, laat maar lekker draaien.
Ik ben een beetje te vrolijk deze ochtend, kan nooit goed zijn
wut?!? wut?!?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je geniet er gewoon van dat Laura Jansen niet doorgaat.
In the buttquote:
Wist ik al. Heb er zelf voor gezorgd dat het niet door gaat *duivellachje*quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je geniet er gewoon van dat Laura Jansen niet doorgaat.
Zorg er ook meteen even voor dat mijn college zo niet doorgaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wist ik al. Heb er zelf voor gezorgd dat het niet door gaat *duivellachje*
Ok ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zorg er ook meteen even voor dat mijn college zo niet doorgaat.
Totally.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ok ik doe m'n best.
zou je raar staan opkijken als het echt niet door gaat![]()
Wat een typische vrouwenactiequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Krijg een smsje van d'r.. "heb mn paspoort gevonden. mis je"
Betreft paspoort is weer ander verhaal. Laatste gedeelte is weer___
Eerst gedumpt worden en dan ik mis je sturen.quote:
Pardon? Jullie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst gedumpt worden en dan ik mis je sturen.
Jullie zijn ook zo gecompliceerde wezen.
Dat is maar goed ook, want als je dat met Dean doet weten we je te vinden!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Pardon? Jullie?![]()
Als ik iemand dump, dan ga ik echt niet zo gedragen hoor.
Ik denk dat ik het snap maar ook weer nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt best iemand dumpen en daarna missen
maar dat is dan meer een abstract missen dan een concreet die persoon missen
als iemand me nog volgt
Of metquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je een date voor me regelen met YUI?
Ik mis het volgens mij. Beetje mistig verhaal...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
als iemand me nog volgt
het dan smsen is trouwens altijd een slecht ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
als iemand me nog volgt
Dumpen via sms, dat is pas een slecht idee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het dan smsen is trouwens altijd een slecht idee
helemaalquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dumpen via sms, dat is pas een slecht idee.
Dat is te moeilijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je een date voor me regelen met YUI?
Via skype is tha shit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dumpen via sms, dat is pas een slecht idee.
Ik heb echt geen reden om hem te dumpen, geen enkele.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want als je dat met Dean doet weten we je te vinden!
Skype vind ik hetzelfde als bellen. Kan best vind ik. Hoewel ik het zelf niet zou doenquote:
Dat soort acties halen bij mij het slechtste naar boven..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
als iemand me nog volgt
oh dat vind ik echt op het randje...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Skype vind ik hetzelfde als bellen. Kan best vind ik. Hoewel ik het zelf niet zou doen
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Skype vind ik hetzelfde als bellen. Kan best vind ik. Hoewel ik het zelf niet zou doen
Nee, het gaat niet alleen om jou, om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
Om even duidelijk te maken waar L.no het over heeft.. Ik heb het met haar via Skype uitgemaakt. Was op dat moment in mijn optiek de beste optie.
Hmm..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet alleen om jou, om dat duidelijk te maken.
Goed gelezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm..
Blijkbaar gaat het dus niet om mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |