Dien!quote:
Wafels! Van die dunne krokante wafeltjes die om van die blokjes roomijs zitten, van de Jamin bijvoorbeeld, of van lanwerpige koekjes met van die créme vulling er tussen. Maar dan grotere nog onversneden bladen. Ik sta aan het einde van de oven waar ik er voor zorg dat ze recht en vooral heel in de bakken glijden welke ik vervolgens op een pallet stapel en naar de volgende afdeling of het magazijn breng.quote:
Wat een takkewijf....quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Ik zou echt niet in de nacht kunnen werken..
Poe hé.. Oja, vannacht nog even via de sms gedumpt__
(lang verhaal, ik ga jullie er niet mee lastig vallen..)
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken..quote:
Zweedse?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken..
Voor haar 10 anderen die ik gelukkig kan maken..
het kwam er op neer dat ze "nog niet toe is aan een relatie".. Ach, iig paar keer leuke sex gehad. Ben er niet op achteruit gegaan. Kan Brazilië nu ook van het lijstje afgestreept worden.. Weer ff de aardbol erbij pakken voor het volgende "projectje"...
Azië staat nog steeds op het wensenlijstje.. Maar goed. Eerst maar ff mn scriptie bakken. Al dat gezeik met die wijven is leuk en aardig, maar het helpt je niet met het schrijven van een scriptie.quote:
True thatquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Azië staat nog steeds op het wensenlijstje.. Maar goed. Eerst maar ff mn scriptie bakken. Al dat gezeik met die wijven is leuk en aardig, maar het helpt je niet met het schrijven van een scriptie.
Chop Sueyquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
System of a Down is nu maar ff mijn manier om ff "rustig" te worden. Die takkeherrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
Nee sorry.quote:Geslacht : Man
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Chop Suey
Precies. Electrische gitaren met drumstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Wil je double daten dan?quote:
quote:
Voorlopig ff niet. Ben ze weer ff zat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Hij is weer op zoek naar een nieuw projectje
Brazischijf.. True. Long story.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet dat ik ff niet geweest ben maar ik dacht dat jij een meisje aan het daten was
je noemde haar naar een snack
maar ik ben het even kwijt...
Ik mis alleen nog Amen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef jna het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgenn
dank u voor deze nieuwe daggg
dank uuuu dat ik met al mijn zorgen in deze sc komen mag!
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek danquote:
Als hij maar zijn return of investments haalt, maakt het niet uit dat hij een groot verloop van “personeel” heeft, of hij heeft gewoon een grote talentpool tot zijn beschikking.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek dan
het kan ook schadelijk zijn omdat skilled workers vertrekken en nieuwe mensen telkens ingewerkt moeten wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als hij maar zijn return of investments haalt, maakt het niet uit dat hij een groot verloop van “personeel” heeft, of hij heeft gewoon een grote talentpool tot zijn beschikking.
Was ik dat nummer net vergeten, kom jij er weer mee aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef jna het volgende:
Brazillllllllllll la la la la la la lalaaaa
Flauw
Uh, ja. Die jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nou jij hebt ook een high turnover rate voor iemand met zo'n grote bek dan
Graag gedaan, geen probleem, soso lobie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ik dat nummer net vergeten, kom jij er weer mee aan
Dat inwerken vind hij vast niet ergquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook schadelijk zijn omdat skilled workers vertrekken en nieuwe mensen telkens ingewerkt moeten worden![]()
een high turnover rate, is een HRM-term voor een groot verloop van personeel.quote:
Ja, ben daar niet zo een kei in.. Maar goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een high turnover rate, is een HRM-term voor een groot verloop van personeel.
Chapeau!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat inwerken vind hij vast niet ergTalent houd je toch niet vaak lang vast
Die zing ik 's morgens met de kids uit groep 1/2.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef jna het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgenn
dank u voor deze nieuwe daggg
dank uuuu dat ik met al mijn zorgen in deze sc komen mag!
Dank jequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Chapeau!
Je weet hem elke keer goed te draaien
Je geniet er gewoon van dat Laura Jansen niet doorgaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef jna het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes. Doe ze in de wasmachine, laat maar lekker draaien.
Ik ben een beetje te vrolijk deze ochtend, kan nooit goed zijn
Dat zong ik zondag ook toen ik aan de wasjes aan het draaien wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef jna het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes. Doe ze in de wasmachine, laat maar lekker draaien.
Ik ben een beetje te vrolijk deze ochtend, kan nooit goed zijn
wut?!? wut?!?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je geniet er gewoon van dat Laura Jansen niet doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |