Ja maar de spareribs waren klaar.quote:
Hangt af van de persoon. Bij hem staat het iig niet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom scheer ik 'em ook om de zoveel tijd er af.
Oehquote:
Bij mij staat het misschien wel, maar vind het niet lekker aanvoelen.quote:Hangt af van de persoon. Bij hem staat het iig niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef L.no het volgende:
De reclame duurt net zo lang als de aflevering zelf. Wtf
Je wilt dat ik het breng eh?quote:
Jeukt dat?quote:Bij mij staat het misschien wel, maar vind het niet lekker aanvoelen.![]()
quote:
het voelt onnatuurlijk aan.quote:Jeukt dat?
Heldquote:
Yoyoquote:
TMO!quote:
Joahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zie hoe jong Ajax jong feyenoord vernederdquote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoort er nu echt niet bij hoor.
Ik moet altijd zo hardop lachen door jou eh.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie hoe jong Ajax jong feyenoord vernederd
Daarom ga ik dus niet aan zoiets meedoen.quote:
Begin je weer. Ik ga hier niet meer op in. Ik ga op pensioen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet aan zoiets meedoen.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Begin je weer. Ik ga hier niet meer op in. Ik ga op pensioen.
Is ze hoer dan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef jna het volgende:
Die Mila zag ik volgens mij gister achter centraal station staan met een bord: NU HALVE PRIJS!
aargh.. ik ..moet...niet..happen..quote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Trouwens al die meiden wonen zo ver weg.
quote:
Neehoor, jij woont ver wegquote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Trouwens al die meiden wonen zo ver weg.
Je deed het altijd expres?quote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je dat dan toch weer iedere keer.
![]()
Two and a half menquote:
Is alleen op maandag, meerdere afleveringenquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden als ik kom logeren.
Misschien ben ik er ook op een maandag, dus.quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is alleen op maandag, meerdere afleveringen
Oh, is dat ook alleen op maandag? Dat is wel lekkere afzeiktv natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook op een maandag, dus.
Ik kijk iedere maandag ook naar americans next top model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |