Daarom zei ik vanaf het begin dat het persoonlijk kon zijn, de vragen. Ook vreemd dat je vanaf het begin weet dat het toch niets zal opleveren.quote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg, maar afgelopen tijd al zoveel met mensen gedeeld. Dat heeft niks opgeleverd, behalve bevestiging van wat ik al wistDus vandaar dat ik nu even oversla
Dat moet je vooral niet serieus nemen, want het levert je heel weinig opquote:
Ga dan niet vragen om een lijst in het vorig topic.quote:
Lees PI'squote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga dan niet vragen om een lijst in het vorig topic.
C'mon, dat is gewoon een kinderachtige manier om van alles een grapje te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je vooral niet serieus nemen, want het levert je heel weinig op'
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegenquote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, dat is gewoon een kinderachtige manier om van alles een grapje te maken.
Mag gerust hoor, ik blijf iig mezelf.
Dan sorry dat mijn post niet duidelijk wasquote:
Okequote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegen![]()
Al zal dat wel aan mij liggen
[..]
Dan sorry dat mijn post niet duidelijk was
Al was ik ook wel benieuwd met wat voor vragen je zou komen![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
Jawel, maar dan stoot ik sommige mensen hier voor 't hoofd die 't weer veel te serieus nemen.
quote:
Hé, zeg, hallo, je kent mij tochquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten: ik zag in FOK! ook een mooie manier om mensen te leren kennen, maar dat valt behoorlijk tegen![]()
Al zal dat wel aan mij liggen
Mengerij wafelfabriekquote:
Sorry, maar hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, zeg, hallo, je kent mij tochWe zijn zelfs al een keer naar een concert geweest
![]()
Veel te langquote:
quote:
Serieus, ik ben nooit serieusquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan stoot ik sommige mensen hier voor 't hoofd die 't weer veel te serieus nemen.
Whutquote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Godverpielekes, zit ik wéér in een deel
It is not evil.. it's addictive.quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je stoppen met fok?
zo evil is het nou toch ook weer niet?
of is het een geval van niet kunnen genieten met mate?
Want een persoon serieus nemen betekend dat je heel fok! te serieus neemt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
ja.quote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we weer samen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |