Nee sorry. Moet je bij L.no zijnquote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
waarom moet hij eigenlijk een vragenlijst invullen voor een date?
Omdat appelquote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
waarom moet hij eigenlijk een vragenlijst invullen voor een date?
Daarvoor wel dan?quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Sinds ze de Dean heeft is er geen dildo meer aan te pas gekomen
quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Nu vibrators zekerquote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Die was er alquote:
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegevenquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Daarvoor had ze iets met jou, dus waarschijnlijk wel ja
Ja maar daar kan ik niet over meepratenquote:
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegeven[/hapmodus]
Praat dan over je eigen seksleven met mevrouw Bonita.quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niet over meepraten
nou dat vind ik altijd wel liefquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[hapmodus]Klopt, die heb ik zelf gegeven[/hapmodus]
Mwah, het is maar net hoe je het zietquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ah gelukkig geef je wel gewoon zelf toe dat je tekort schoot.
Dat dus. Waarom zo moeilijk doen en jarenlang wachten.quote:Op maandag 19 april 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zin meer in afstuderenIk wil gewoon nu een diploma. Giev. Klaar. Geen gezeur, geen gezeik.
Doe nou maar gewoonquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik die lijst serieus in ga vullen![]()
Wat zou ik daar mee opschieten
Alright, dan niet.quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik die lijst serieus in ga vullen![]()
Wat zou ik daar mee opschieten
Precies. Dom gezeik met kutopdrachten en kutprojectgroepjes en onzinnig oefeningenquote:Op maandag 19 april 2010 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom zo moeilijk doen en jarenlang wachten.
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar gewoon
En anders PM je haar de antwoorden
quote:
Ik wilde eigenlijk de oorzaak achterhalen en samen met je meedenken hoe je het beste een vriendin kan krijgen, maar als je nu al lacherig en negatief erover doet, dan neem ik geen moeite. Zo erg wil ik je ook niet helpen.. waarom dwingen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?
[..]
Het is mogelijk, je ziet het wel aan mijquote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en dan? Komt er morgen opeens een vriendin uit de lucht vallen?
[..]
L.no kwam echt uit de lucht vallen?quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is mogelijk, je ziet het wel aan mij
Nouja, niet letterlijkquote:
Aardig bedoelt van je hoor, maar ik denk niet dat ik er veel mee op ga schietenquote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
Ik wilde eigenlijk de oorzaak achterhalen en samen met je meedenken hoe je het beste een vriendin kan krijgen, maar als je nu al lacherig en negatief erover doet, dan neem ik geen moeite. Zo erg wil ik je ook niet helpen.. waarom dwingen.
Maar als je nooit de moeite neemt word het ook nooit watquote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Aardig bedoelt van je hoor, maar ik denk niet dat ik er veel mee op ga schietenEn dat ligt (uiteraard) niet aan jou
L.no is al bezet toch?quote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als je nooit de moeite neemt word het ook nooit wat
Ik vind het nog steeds erg, maar afgelopen tijd al zoveel met mensen gedeeld. Dat heeft niks opgeleverd, behalve bevestiging van wat ik al wistquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef L.no het volgende:
Eerst vond je het niet erg, maar zodra ik serieus ben, ga je meteen afhaken (erger dan Luc). Soms kan je door middel van dit soort dingen dingen, bepaalde dingen zelf ontdekken die je nog niet wist en daarmee kan je aan de slag gaan.. Ik wilde niet alleen vragen stellen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |