jup.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, is dat ook alleen op maandag? Dat is wel lekkere afzeiktv natuurlijk
Alleen [insert iets overdreven liefs] mogen dat.quote:
quote:
Misschien is dat inderdaad het probleem.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Alleen [insert iets overdreven liefs] mogen dat.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Net 20km door ons mooie landschap gefietst
Nee, valt meequote:
Nu nog, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 19 april 2010 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
* denkt terug aan vroeger, toen Dean nog tegen mod-ingrepen was![]()
En wij zien het niet eensquote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef The_Dean het volgende:
Begin van het topic al, lekker snelle reactie van die lui ook
Succes Daanquote:
quote:
Zo het lijkt alleen vannacht.quote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je weer werk?
![]()
![]()
Hoelang dit keer?
En dat wist jouw mandje?quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje roept. Ga een keer vroeg(er) slapen..
quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Altijd leuk van Bootje, die post overdag een paar keer, is dan van 3 tot 10 uur stil en zegt dan: "mandje roept".
En dat elke dag
Pot verwijt...quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dit is zijn soort twitter.
Hé, de maandag is afwijkendquote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Altijd leuk van Bootje, die post overdag een paar keer, is dan van 3 tot 10 uur stil en zegt dan: "mandje roept".
En dat elke dag
Nee, dat roept hij alleen de laatste tijd ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, de maandag is afwijkend![]()
Dan roept ie 's ochtends nog ff een keer "Weekendverhalen?"
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.quote:
Die vallen gewoon opquote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.
Dat jij alleen die posts van mij leest.
Je gebruikt het ook om mij te trollen ja.quote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik dit niet alleen als twitter hoor.
Dat jij alleen die posts van mij leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Gaat goed hier, kan heel voorzichtig en langzaam zonder krukken lopen dus dat is wel relaxquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Kon altijd beter.
Hoe gaat het met jou?
Luctorquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Hou op, schei uitIets van 86 ofzo
quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gebruikt het ook om mij te trollen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |