al gebeurdquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
sorryquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef -Engel- het volgende:
sorryik had al op enter gedrukt en zag toen ..... dat ik [singles] was vergeten te tikken
wat is zo'n topicreport?
Weer wat geleerd...quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.quote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef -Engel- het volgende:
Weer wat geleerd...
Ik heb trouwens voor volgende week zaterdag in Enschede een slaapplek gefixt.![]()
Dat wordt fijn naar mannen kijken die sportief doen
neuh zaterdag is de eindetappe van de BATA... zondag de marathon van e'de (ook lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 17:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.
Hoi Samzzquote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Ola! Welkom thuis.quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Engelquote:
Dus? Wat is daar mis mee? Jammer dat ik die vriend niet benquote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engel
Och... Een beetje. Gezoend met m'n beste vriendinnetje en haar vriend en toen, gewoon omdat het kan, m'n beste vriend er ook maar bij gepakt
quote:Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
iedereen is er stil van geworden
wij waren in t gaiapark heb de nieuwe baby gorilla gezien
Ik zei niet dat er iets mis me was hequote:Op zondag 18 april 2010 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus? Wat is daar mis mee? Jammer dat ik die vriend niet ben
Bokito is ook heel liefquote:
Mooi zoquote:
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kanquote:
Preciesquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kan
nah als jij wil kan je dat toch ook vinden!?quote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kan
Dat is waarquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als jij wil kan je dat toch ook vinden!?
Ik wil wel. Maar jij nietquote:
je ruikt t gewoon ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg andere vrouwen toch!?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
je ruikt t gewoon ofzoJa, hup douchen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hup douchen jijjaja straks, vind al dat hooi in mn haar enzo ergens best wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar ben ik iets te verlegen voorquote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg andere vrouwen toch!?
als samzz 3 mensen kan zoenen achter elkaar moet jij er toch wel eentje vinden...
Hee, wij kussen elkaar al sinds we vrienden zijn op de mond. Dus het stelt niet heel veel voor hoorquote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg andere vrouwen toch!?
als samzz 3 mensen kan zoenen achter elkaar moet jij er toch wel eentje vinden...
verlegenheid kan je aflerenquote:
Hmm, de boerinnenlook. Ghehehe.quote:Op zondag 18 april 2010 17:32 schreef Duimelot het volgende:
jaja straks, vind al dat hooi in mn haar enzo ergens best wat hebben
nah hier kwam t anders over alsof je 3 man vet hebt staan af te lebberenquote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, wij kussen elkaar al sinds we vrienden zijn op de mond. Dus het stelt niet heel veel voor hoor
Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 18 april 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
als klein meisje wilde ik altijd boerin worden
Geen idee, heb nog niets vernomenquote:Op zondag 18 april 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
wanneer komt er weer een seizoen, ga ik me opgeven
ik zal het in de gate houden, ik wil wel een lekkere boer, en dan natuurlijk de titel boerin die er aan vast zitquote:
Manier van uitdrukken. Beetje misdragen zei ik. De meeste mensen kussen niet met hun beste vrienden. Tenminste, niet de mensen die ik ken.quote:Op zondag 18 april 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah hier kwam t anders over alsof je 3 man vet hebt staan af te lebberen
als t niets voorsteld is t toch ook niet een beetje ondeugend of hoe noemde je t!?
maar waren dus onschuldige kusjes zonder tong enzo?quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Manier van uitdrukken. Beetje misdragen zei ik. De meeste mensen kussen niet met hun beste vrienden. Tenminste, niet de mensen die ik ken.
Verder was het een erg tof feestje en was de vloer erg glad
Ik zal zien wat ik kan regelen voor je, Gerda is mijn baasquote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Duimelot het volgende:
ik zal het in de gate houden, ik wil wel een lekkere boer, en dan natuurlijk de titel boerin die er aan vast zit
wtf is gerda!?quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal zien wat ik kan regelen voor je, Gerda is mijn baas
Oh, wel wat tong, maar niet overdreven tongzoenen. En vooral lollig, er zit geen betekenis achter.quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar waren dus onschuldige kusjes zonder tong enzo?
doe ik wel met mn vrienden!
als je maar plezier gehad hebt!
ahzo ok ik ken t wel hoorquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wel wat tong, maar niet overdreven tongzoenen. En vooral lollig, er zit geen betekenis achter.
En lol hebben we zeker gehad... Ik wil de foto's niet zien
Dat snap ik, maar die boeren zijn dus afhankelijk van haarquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik wil wel een boer dan he geen boerIN.....
Bij mijn vrienden komt het niet tot nauwelijks voor. Alleen wij doen het.quote:
jah ok maar neem aan dat dat programma wel de juiste boeren uitzoekt en niet die bijna failliet zijn enzoquote:Op zondag 18 april 2010 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar die boeren zijn dus afhankelijk van haar
en is Paris nu happy?quote:Op zondag 18 april 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag gewoon voor het grootste deel naar Paris' New BFF gekeken.
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.quote:Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef Duimelot het volgende:
jah ok maar neem aan dat dat programma wel de juiste boeren uitzoekt en niet die bijna failliet zijn enzo
dan komt t vast helemaal goedquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
Ja. Daarom zijn boeren ook zo rijkquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
cocktails nog beter....quote:Op zondag 18 april 2010 17:51 schreef zomermuis het volgende:
Salsa, breezers, cocktails, terras en zon... »
op het strand was het ook wel goed vertoeven vandaag..
doeg!!!quote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ga me weer eens nuttig maken enzolater
Doeiquote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
van dit seizoen weet ik al wie er wint
quote:Op zondag 18 april 2010 18:00 schreef mrbox het volgende:
En weer een dag vol grandioos weer![]()
wel oppassen geblazen nu om niet te veel te verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg niksquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.
Byeeequote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja het is echt super lekker weer... maar ik zit door de wandeling al aan het max. aantal zonuren...
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook dat is super.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet roodquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.maar ook dat is super.
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakkenquote:Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef vencodark het volgende:
Een nadeel van thuis wonen: ouders die besluiten tegen 19.00 pas te gaan eten omdat zij nog soep gegeten hebben etc. Maar ik heb eigenlijk al best wel honger.
Ja nu vat ik het niet meerquote:Op zondag 18 april 2010 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet rood
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 18 april 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakken
aah oke jaa gewoon te veel, sexy op het strand gelegen dusquote:Op zondag 18 april 2010 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
simpel gezegd vroeger al te veel blootgestaan aan UVstraling.
ja heel sexyquote:Op zondag 18 april 2010 18:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah oke jaa gewoon te veel, sexy op het strand gelegen dus![]()
Uiteraard een goede laag boter erop.quote:Op zondag 18 april 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
altijd lekkersoms nog een beetje roomboter erop en dan hoef ik verder niks meer
Dat klinkt fout, bijna "fout" om het toen sexy te hebben gevondenquote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja heel sexytoen ik heeeeeeeeeeeeeeeul klein was....
hahahahaquote:Op zondag 18 april 2010 18:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat klinkt fout, bijna "fout" om het toen sexy te hebben gevonden
quote:Op zondag 18 april 2010 18:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard een goede laag boter erop.
hahaha jij blijft fout bezigquote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahahaha
never mind.... short story... ik zit gewoon nooit (te) lang in de zon..... (als is het maar omdat ik het dan te heet krijg)
Spelen je hormonen weer op?quote:Op zondag 18 april 2010 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha jij blijft fout bezigomdat je het dan te heet krijgt
![]()
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.quote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
genieten
hmmm ik heb geen ontbijtkoek meer
het was helemaal niet dubbel bedoeldquote:Op zondag 18 april 2010 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha jij blijft fout bezigomdat je het dan te heet krijgt
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spelen je hormonen weer op?![]()
[..]
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.
de trommel heb ik.... maar het ding is helaas leeg....quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.
Zou het?quote:
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.quote:Op zondag 18 april 2010 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de trommel heb ik.... maar het ding is helaas leeg....
naja wat zal ik eens gaan eten?
wat schaft de pot?quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.![]()
Hm..had vandaag mijn auto wel kunnen wassen. Ding is stoffig en zonder onder het zand.
Zal welquote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.![]()
Hm..had vandaag mijn auto wel kunnen wassen. Ding is stoffig en zonder onder het zand.
Gebakken aardappeltjes, aardappelbolletjes en hamburgerquote:Op zondag 18 april 2010 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat schaft de pot?
...je auto hoef je volgens mij nog niet te wassen... er schijnt nog meer as in de lucht te zitten....
Vast wel, maar ik was hm zelf wel een keer.quote:Op zondag 18 april 2010 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zal wel![]()
Is er bij jou in de buurt niet zo'n dhz wasding met van die hogedruk reinigers ? Easy en snel
Dan doe je het toch ook zelfquote:Op zondag 18 april 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, aardappelbolletjes en hamburger
Ik woon in het Zuiden dus heb geen last van de as.
[..]
Vast wel, maar ik was hm zelf wel een keer.
Emmer + sponsquote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan doe je het toch ook zelfalleen geen gedoe met emmers en tuinslangen e.d.
eetzequote:
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.quote:Op zondag 18 april 2010 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij natuurlijk! en jij vindt denk ik 'she likes my reggae' het beste.
fijn dat je even meedeelt in mijn feliz!quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.
Je feliz?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn dat je even meedeelt in mijn feliz!
En dat was meer dan genoeg?quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.
de eerste paar keer dat ik salsa en reggaeton hoorde vond ik er ook niet zoveel aan, maar dat wordt echt gaaf. vooral ook omdat het een bepaald sfeertje schept, met die warmte hier.quote:
ja, zon, warm, klein briesje vanaf zee, beetje wolken, the usual.quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe Dawg...![]()
lekker weertje daar?
Hier helemaal top
Dan ga ik volledig op jouw oordeel af.quote:
Lijkt mij een prima keuze.quote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik volledig op jouw oordeel af.
Holaquote:
palmbomen genoeg hier.quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn zo relaxed....
zie altijd gelijk zonnige stranden, palmbomen en cocktails voor me
Dat mag je vaker doen, mij adviseren.quote:
quote:
zodra jij mn ticket en hotel betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodra jij mn ticket en hotel betaald![]()
ryanair vliegt zelfs tot woensdag nietquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?
ryanair vliegt niet naar mexico.quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ryanair vliegt zelfs tot woensdag niet
Keus genoeg dus.quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.
net als Baloo tegen een boom op schurkenquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net als Baloo tegen een boom op schurken
...tsja....quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zitquote:
deurpost werkt ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekboom zoeken, shirtje uitdoen en beetje staan schuren. Teveel moeite.
zorg dat je in een relax zittende stoel zit dan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zit
hehehe... stok lenen ....:P (kreeg ik van een kennis ... je weet wel zo'n handje ....)quote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijp dat je er niet veel mee kan maar ik moet het gewoon ff kwijt.
Ook een leuk idee.quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... stok lenen ....:P (kreeg ik van een kennis ... je weet wel zo'n handje ....)
Nee.. ik heb zometeen gewoon een groot bed waarin ik kan chillen. Stoelen zijn voor het plebsquote:Op zondag 18 april 2010 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
zorg dat je in een relax zittende stoel zit dan.
die hangt hier een in de sexshop van die vriend van me. een borstel voor je rug die je aan de andere kant ook als dildo kunt gebruiken. multifunctioneel.quote:
je nagels ookquote:
zo heb je nog wel meer voorwerpenquote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
die hangt hier een in de sexshop van die vriend van me. een borstel voor je rug die je aan de andere kant ook als dildo kunt gebruiken. multifunctioneel.
Ja... best wel. Om een uur was de band klaar, we hebben daar nog tot een uur of twee gehangen, daarna het café in en om een uur of vijf thuis. Waarna ik vervolgens niet kon slapen omdat kamergenoot snurkt als een v8 motorquote:
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi Engel, gebeurd er nog wat leuks hier?
Ik raad een komkommer of augurk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?
Zit je in een band?quote:Op zondag 18 april 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... best wel. Om een uur was de band klaar, we hebben daar nog tot een uur of twee gehangen, daarna het café in en om een uur of vijf thuis. Waarna ik vervolgens niet kon slapen omdat kamergenoot snurkt als een v8 motor
game on.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?
Ik ga voor een bierflesje (zonder dop) en een zaklamp.quote:
Nee, ik was naar een optreden van een bandquote:Op zondag 18 april 2010 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zit je in een band?
v8moter kewl.... tip: oordopjes!!
Een regenpijp.quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
nee een borstel stop ik er ook al niet in (althans niet de kant met de stekels....ben geen SM-er)quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of toch een borstel? "Want dat schuurt zo lekker".
quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga voor een bierflesje (zonder dop) en een zaklamp.
Het handvat van je koekenpan of je deodorant dan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
bierflesjeneee......
zaklamp.....heb ik tenminste gelijk licht.... nee
nee, nee, nee, en jakkie bah nee.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hamer, schroevendraaier, deegroller, wc-borstel.
Nou vraag ik me wel af of jij je duimen ervoor gebruikt?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou vraag ik me wel af of jij je duimen ervoor gebruikt?
heet... zeer heet....quote:
Jouw vingers?quote:Op zondag 18 april 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
nee, nee, nee, en jakkie bah nee.....
ik heb geen obsessie voor gereedschap en ik ben gedrild in HACCP
dus dingen die met eten van doen hebben, gebruik ik er echt niet voor
ik weet niet precies waar het over ging eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heet... zeer heet....![]()
ik heb zelfs een assortiment....
btw zo'n buttplug heb ik niet....zie het nut niet zo...
koekenpanquote:Op zondag 18 april 2010 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het handvat van je koekenpan of je deodorant dan?
vriendinnetje van me vroeger heeft dat vaak vroeger gebruikt om t mee te doen, waren we 14 ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koekenpannope
deo... ja mits juiste vorm....
Dat kan, maar dat hoeft niet per se natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
ja wel duhhhhhhhhhdaar begin je toch mee
Met haar deo, of de koekenpan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:
vriendinnetje van me vroeger heeft dat vaak vroeger gebruikt om t mee te doen, waren we 14 ofzo
en ze vertelde me dat ook gewoon he
maar ff teruggelezen en nu helemaal bijquote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar het over ging eigenlijk
hmmm... is dat zo....poll dan.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat hoeft niet per se natuurlijk.
begon als in de erste keren van met mezelf spelenquote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... is dat zo....poll dan.....
voor de dames:
met wat begon je voor het eerst met jezelf te spelen?
A. je vingers
B. iets anders.... en dan graag met wat....
Vingersquote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... is dat zo....poll dan.....
voor de dames:
A. je vingers
echt je eerste keer....quote:Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begon als in de erste keren van met mezelf spelen
of begon als in nu tegenwoordig het begin van het met mezelf gaan spelen?
ja dat denk ik ook... maar volgens techno hoeft dat niet....quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vingers
denk toch wel ieder meisje toch!?
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komenquote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had een ex die begon met de straal water uit de douchekop.
aquote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had een ex die begon met de straal water uit de douchekop.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vingers
denk toch wel ieder meisje toch!?
Ik ook nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komen
Ik ken ze wel. DIe het kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komen
Bewust? Geen idee. Maar ze kwam er bij toeval achter dat dat lekker was, en is later pas met de rest begonnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef -Engel- het volgende:
amaar zou dat echt de alllereerste keer zijn geweest....
ik bedoel echt compleet bewust?
andere douchekop fixen dan... first thing to do in a new homequote:
het is en blijft lekker ja....quote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Bewust? Geen idee. Maar ze kwam er bij toeval achter dat dat lekker was, en is later pas met de rest begonnen.
Wat voor douchekop is dat dan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het is en blijft lekker ja....maar je moet wel een goede douchekop hebben (pompiedom)
arme jij.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef zomermuis het volgende:
Stelletje perverselingen, ik zit hier afgepijgerd (van het sporten)
*kan even niet aan sex denken*
Dingen die stuk zijn, zijn nooit leuk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ie lek is wel....![]()
ik kwam in dit huis wonen... beide douchekoppen stuk
et voiláquote:
Zo'n eentje heb ik ookquote:
mannen gebruiken dan ook de stofzuigerslangquote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n eentje heb ik ookJammer dat ik geen vrouw ben
En voor de heren geen poll?quote:Op zondag 18 april 2010 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
et voilá
voor de dames:
A. je vingers
nee... klopt.... maar in deze context was het wel grappigquote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dingen die stuk zijn, zijn nooit leuk.
Totaal niet geschikt voor een mannelijke eikel inderdaad zo'n massagestraal.quote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Zo'n eentje heb ik ookJammer dat ik geen vrouw ben
Dat is een optie inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen gebruiken dan ook de stofzuigerslang
dat wordt igg afgeraden...quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Auw.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Tegen je ballen is zo'n straal wel lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totaal niet geschikt voor een mannelijke eikel inderdaad zo'n massagestraal.
Dat lijkt me eerder pijnlijk dan wat anders.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
Hoe dan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
weet ik veel, das lang geleden
En een vrouw kan ook stofzuiger gebruiken hoor
ojeee..hmmm yoghurt, komkommmer en honing ofzo?quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eens wat receptjes voor home made maskertjes zoeken. En ook meteen wat voor wallen, want ik voel ze opkomen
Gewoon de kama sutra erbij pakken, komt de inspiratie voor standjes vanzelfquote:
Ik zou 'm alleen niet aanzetten tijdens de penetratie.quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
weet ik veel, das lang geleden
Kan je gewoon bij de drogist halen. Gewoon aansmeren en max. 10 minuten op je gezicht houden en dan afspoelen. Vooral chocolade maskers zijn lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eens wat receptjes voor home made maskertjes zoeken. En ook meteen wat voor wallen, want ik voel ze opkomen
Tja, je hebt ook van die klapjosties die hem in de uitlaat van een auto hangen... niet helemaal mijn dingquote:
And again I say: auw.quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Metroman-alert!quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Kan je gewoon bij de drogist halen. Gewoon aansmeren en max. 10 minuten op je gezicht houden en dan afspoelen. Vooral chocolade maskers zijn lekker
Kun je dat niet bedenken?quote:
FF hoiquote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de drogist halen. Gewoon aansmeren en max. 10 minuten op je gezicht houden en dan afspoelen. Vooral chocolade maskers zijn lekker
WTF?quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Hoi Engeltje, mag een man geen masker dragen?quote:
Bij nader inzien heb ik wel een ideequote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je dat niet bedenken?
En anders ga je naar een porno zite en zoek je t op, lukt vast
Dat zou vrij kortzichtig zijn hequote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik nu ga vertellen hoe je dat moet doen, denkt iedereen dat ik uit ervaring spreek
Ik zeg: waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
op mijn werk hebben ze er nog genoeg van.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmmm...chocolade.![]()
![]()
![]()
Net mijn allerlaatste pure choco eitje opgegeten.
Ja en klein.quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
Ja, dat kanquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
Ja dat kan en het kan heel erg tegenvallen in het echtquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |