palmbomen genoeg hier.quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn zo relaxed....
zie altijd gelijk zonnige stranden, palmbomen en cocktails voor me
Dat mag je vaker doen, mij adviseren.quote:
quote:
zodra jij mn ticket en hotel betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodra jij mn ticket en hotel betaald![]()
ryanair vliegt zelfs tot woensdag nietquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?
ryanair vliegt niet naar mexico.quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ryanair vliegt zelfs tot woensdag niet
Keus genoeg dus.quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.
net als Baloo tegen een boom op schurkenquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net als Baloo tegen een boom op schurken
...tsja....quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zitquote:
deurpost werkt ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekboom zoeken, shirtje uitdoen en beetje staan schuren. Teveel moeite.
zorg dat je in een relax zittende stoel zit dan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zit
hehehe... stok lenen ....:P (kreeg ik van een kennis ... je weet wel zo'n handje ....)quote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijp dat je er niet veel mee kan maar ik moet het gewoon ff kwijt.
Ook een leuk idee.quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... stok lenen ....:P (kreeg ik van een kennis ... je weet wel zo'n handje ....)
Nee.. ik heb zometeen gewoon een groot bed waarin ik kan chillen. Stoelen zijn voor het plebsquote:Op zondag 18 april 2010 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
zorg dat je in een relax zittende stoel zit dan.
die hangt hier een in de sexshop van die vriend van me. een borstel voor je rug die je aan de andere kant ook als dildo kunt gebruiken. multifunctioneel.quote:
je nagels ookquote:
zo heb je nog wel meer voorwerpenquote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
die hangt hier een in de sexshop van die vriend van me. een borstel voor je rug die je aan de andere kant ook als dildo kunt gebruiken. multifunctioneel.
Ja... best wel. Om een uur was de band klaar, we hebben daar nog tot een uur of twee gehangen, daarna het café in en om een uur of vijf thuis. Waarna ik vervolgens niet kon slapen omdat kamergenoot snurkt als een v8 motorquote:
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi Engel, gebeurd er nog wat leuks hier?
Ik raad een komkommer of augurk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?
Zit je in een band?quote:Op zondag 18 april 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... best wel. Om een uur was de band klaar, we hebben daar nog tot een uur of twee gehangen, daarna het café in en om een uur of vijf thuis. Waarna ik vervolgens niet kon slapen omdat kamergenoot snurkt als een v8 motor
game on.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt dit het grote 'raad welke voorwerpen -Engel- heeft gebruikt om mee te masturberen' topic?
Ik ga voor een bierflesje (zonder dop) en een zaklamp.quote:
Nee, ik was naar een optreden van een bandquote:Op zondag 18 april 2010 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zit je in een band?
v8moter kewl.... tip: oordopjes!!
Een regenpijp.quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |